AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Ik vind markrot wel wat defensief doen over gebruiken

"Hoe wil je dat dan precies aanpakken?" zegt hij in t verhaal wanneer de eigenaar zegt dat ze de juicers gaan opsporen. Waarom wil hij dit zo graag weten!
Samen met de net beginnende juicer wauter die wat nerveus in het verhaal wordt gebracht, typisch het soort reactie van een eeuwige ecto die toch maar eens probeert te juicen!

maar
bikers
is ook prima :D

Nee, dit is juist omdat ik er echt op gebrand ben de best mogelijke manier te vinden om die valsspelende anabolenspuiters de gym uit te werken. Echt. Waar. 100% natural hier.

Btw, dafack, remi eruit? Even bijlezen. (sorry dat ik niet heb gestemd btw, was ivm. weer)

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:47 ----------

Nog slechts 4 spelers die niet gestemd hebben. Een record voor de eerste ronde weerwolfspel?

Spijt me woopy. Morgen ga ik op het balkon liggen met mijn telefoon dus dan kan ik wel even stemmen. Ondertussen even speuren naar hints.

Quibus, Snepke, Markrot en Bikers zijn dan de mensen die vandaag niet gestemd hebben.

Eerste twee hebben uberhaupt nog niks laten horen maar zijn vandaag wel online geweest. Quibus voor het laatst om 20.50, dus vóór het dagverhaal.

Zegt allemaal geen jood, maar ik wilde het toch even meegeven.

Hahaha ben eruit.. De t*fus voor degene die me opgegeten heeft.

Succes voor de rest

ik denk niet dat je er als eerste uitgespeeld bent omdat je een sterke speler bent, maar er stonden schijbaar nog enkele rekeningen open van vorige spelletjes. Degene die al eerder meespelen kunnen zo mss eens nadenken over wie zulk een beslissing zou nemen? Er zijn wel meer sterke spelers duidelijk maar er werd toch specifiek voor hem gekozen

Soms een geheime code Rob P?

Kijkend naar het V% van Rob P en het woord stim doelt Rob P duidelijk op Endo Stim.. Een groeihormoon bevorderaar..Kijkend naar productbeschrijving op Bodyenfitshop ( en die is, zoals we allemaal weten altijd gebaseerd op feiten en geheel objectief) zien we dit "Endo-Stim: "Wetenschappelijk bewezen stijging van de Groeihormoonspiegel met meer dan 200% (gelijk aan 3IU Injecteerbare Groeihormoon")

:eek:, Rob P is dus of de Dealer of een Juicer
Ik denk dat we onze leider moeten volgen ook al is hij de komende maanden afwezig

rob p

ik denk niet dat je er als eerste uitgespeeld bent omdat je een sterke speler bent, maar er stonden schijbaar nog enkele rekeningen open van vorige spelletjes. Degene die al eerder meespelen kunnen zo mss eens nadenken over wie zulk een beslissing zou nemen? Er zijn wel meer sterke spelers duidelijk maar er werd toch specifiek voor hem gekozen

whami doet niet mee toch?

sorry voor de late reactie, ik ben ko gegaan nadat ik zag hoe mijn rug er aan toe is xd
ben net een kreeft

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 00:38 ----------

dom van de jager dat ie remi niet beschermde na zulke goede oplossingen ook

Begint hier goed... meteen 2 natty's eruit. **** die dealer lol xd Als hij zijn knieën verbrijzeld kan hij hem ook geen anaboluh meer verkopen? :p Niet echt slim..

Bah Ziyed, waarom moest je Remi nou zo nodig omkegelen! Had je toevallig de pik op hem, zoals vele anderen?

Maar geen vrees mijn natty broeders. Het verlies van Remi AFCA is groot voor ons naturels, maar zolang we nog de hoop erin houden dat we met hard werken en goede voeding een mooi fysiek kunnen krijgen zeggen we NEE tegen de juice.

Daarbij zet ik, markrot, een 100% puur natuur DBB'er, me in om de kwade sappen uit onze gym te verdrijven.
Ik trap af met mijn verdenkingen op een stiekeme anabolenspuiter. Ik heb een hint ontcijfert. Het plaatje in het verhaal van nacht 1 laat een sinaasappelpers zien, welke in verband word gebracht met een juicer. Toen ik in de deelnemerslijst keek vond ik deze hint het meest passen bij speler Golderado. Ik vind Goldorado nu eenmaal klinken alsof het een sinaasappelsap merk had kunnen zijn. Even googelen wees uit dat Eldorado Juice een Amerikaans sinaasappelsapmerk is. Close enough. Golderado

Daarbij heb ik nog een hint ontcijfert. In het verhaal van nacht 1 staat in het wit: '55(0) is ok'. Deze hint slaat duidelijk op post #550. Laat dat toevallig deze post zijn. Ik ben dus ok. Ik ben een true lifetime natural.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 02:57 ----------

Bah, stiekeme Boddin. Je ninjapost heeft mijn '550 is ok' hint vercrapt.

Laatst bewerkt:
Quibus, Snepke, Markrot en Bikers zijn dan de mensen die vandaag niet gestemd hebben.

Eerste twee hebben uberhaupt nog niks laten horen maar zijn vandaag wel online geweest. Quibus voor het laatst om 20.50, dus vóór het dagverhaal.

Zegt allemaal geen jood, maar ik wilde het toch even meegeven.

Ja klopt, logde om kwart voor negen in ofZo, toen moest ik 40 paginas lezen en was te laat, excuses maar was met kids van het weer genieten, ik ben nu bij dus zal braaf stemmen.

Ik heb een gevoel dat de dealer een nieuwe speler is of iig niet veel spellen. Remi er uit gooien op t mpment dat t niet zeker is dat hij natty was.. Ik denk dat de spelers met meer potjes dit niet zouden doen.

De dealer moet wel een hekel hebben aan Remi, anders ga je het risico niet nemen om hem eruit te halen.

Mooi nachtverhaal :p

Gasten, ben gisteren na mijn 700kg 15reps sumo deadlifts flauw gevallen en heb een visioen gehad. Het is duidelijk uit mijn visioen, de hints in alle verhaaltjes en ik heb het uit goede bron: alley cat is de dealer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Juice!

Damn Remi er uit ???

Terug
Naar boven