Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

Goed gevonden Penose. Orgineel

Neem aan dat de Jager wel weet wie hij nu moet beschermen he!!!

Doet deze pot niet mee

Lees goed k*t juicer....

ik quote wel voor je.

"Opgetild
Dan was echter buiten de plannen van de krachtpatser gerekend, die zodra hij de vrouw zag, de man liet vallen en zijn 'aandacht' op haar vestigde. Met één hand tilde hij de gillende vrouw op en begon haar boven zijn hoofd rond te draaien. Hierbij liep het slachtoffer verschillende diepe sneden aan haar hoofd en gezicht op."

Mooi gevonden Penose!!

Maar niet mooi genoeg om te stemmen ??

Dat was inderdaad nogal dom gisternacht van de jager
Het was al voorspeld.
De evolutie van Unknown door de spelletjes heen, zoals ik die ervaren heb.

- Eerste spelletjes. Iedereen moet aftasten. Unknown blijkt een sterke speler te zijn.
- Volgende spelletjes. Unknown staat bekend als sterke speler en wordt er enkele keren snel uitgespeeld met als reden dat hij een gevaarlijke tegenstander kan zijn.
- Spelletjes daarna. De spelers weten dat Unknown er snel kan uitgespeeld worden omdat hij een sterke speler is, dus de jagers gaan hem beschermen om de wolf te dwarsbomen.
- Laatste spelletjes. De spelers weten dat Unknown veel kans maakt om beschermd te worden, omdat de jagers weten dat hij er snel uit gestemd kan worden, omdat hij bekend staat als goede speler. Daarom proberen de weerwolven niet eens meer om hem er als eerste uit te stemmen en blijft Unknown gewoon safe :o

De volgende stap is waarschijnlijk dat de jagers weten dat de wolven weten dat Unknown waarschijnlijk bescherm gaat worden, waardoor de jagers dus liever iemand anders bewaken om alsnog de wolven te dwarsbomen. Het volgende stadium is dat de wolven dit gedrag inzien en toch Unknown opeten de eerste nachten :D
Zo logisch vond ik de kill op Unknown overigens ook niet. Als hij slecht is is het immers de ideale bondgenoot omdat veel mensen hem volgen.

Ik weet niet of het zo verstandig is om NU vol op origineel te gaan:
* Cults gaan dit ook gewoon doen want dat is lekker veilig (mooie dekmantel ook "ik stemde origineel"), dus we worden er niet wijzer van.
* We weten wie origineel is, en dus vormt hij geen bedreiging of zal hij niet onnodig beschermd worden. Gewoon negeren rest van het spel, maar ook niet zo lang dat zijn stem echt gaat meetellen in de stemmingsronde.

Ik weet niet of het zo verstandig is om vol op origineel te gaan:
* Cults gaan dit ook gewoon doen want dat is lekker veilig, dus we worden er niet wijzer van.
* We weten wie origineel is, en dus vormt hij geen bedreiging of zal hij niet onnodig beschermd worden. Gewoon negeren rest van het spel, maar ook niet zo lang dat zijn stem echt gaat meetellen in de stemmingsronde.
Pas maar op, twee spellen geleden zei ik dit ook over een zekere cult en daardoor kreeg ik een hoop stemmen nadat die zekere cult er toch uitgestemd was (en inderdaad cult bleek).

Het zou inderdaad niet handig zijn als iedereen meteen mee gaat, want dan zie je nog niet wat gebeurd.. maar is niet handig dat je dit nu post gab.

weet jij een beter iemand dan ? straks stemmen we een natty eruit.

Ik vind t persoonlijk nogal onzinnig om een bekende juicer er in te houden, alleen maar omdat we t toch al weten en t niks zou toevoegen.
De dealer zal hem met rust laten met t risico dat er een natty uitgaat wat we moeten voorkomen.
Maar ik snap dat een juicer met plezier die kans wil nemen...

Lees goed k*t juicer....

ik quote wel voor je.

"Opgetild
Dan was echter buiten de plannen van de krachtpatser gerekend, die zodra hij de vrouw zag, de man liet vallen en zijn 'aandacht' op haar vestigde. Met één hand tilde hij de gillende vrouw op en begon haar boven zijn hoofd rond te draaien. Hierbij liep het slachtoffer verschillende diepe sneden aan haar hoofd en gezicht op."

Ga je nu op mij stemmen om deze toevalligheid?

Het zou inderdaad niet handig zijn als iedereen meteen mee gaat, want dan zie je nog niet wat gebeurd.. maar is niet handig dat je dit nu post gab.

weet jij een beter iemand dan ? straks stemmen we een natty eruit.

Hoe zou je dan trouwens weten dat origineel juicy is? Ik vind het wel heel vergezocht to be honest :p Ik heb nog altijd mijn vermoedens naar alley cat toe..

Zie dat er al een hoop willen meegaan. Hebben jullie dan niks geleerd?

hahaha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet niet of het zo verstandig is om NU vol op origineel te gaan:
* Cults gaan dit ook gewoon doen want dat is lekker veilig (mooie dekmantel ook "ik stemde origineel"), dus we worden er niet wijzer van.

:roflol:

Terug
Naar boven