Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de dealer denkt dat er mensen zijn die een 'hekel' hebben aan Remi (bedoel, dat is toch niet werkelijk zo?) en gokt erop dat wij nu naar die mensen gaan kijken.De dealer moet wel een hekel hebben aan Remi, anders ga je het risico niet nemen om hem eruit te halen.
Of de dealer is een ervaren speler die op deze manier de indruk wil wekken een beginnen te zijn.Biobeast zei:Ik heb een gevoel dat de dealer een nieuwe speler is of iig niet veel spellen. Remi er uit gooien op t mpment dat t niet zeker is dat hij natty was.. Ik denk dat de spelers met meer potjes dit niet zouden doen.
Marcussi zou voor Italiaan door kunnen gaan.Ben daar ook mee bezig geweest, heb vooral in "pizza-sferen" gezocht maar niks kunnen vinden.
Misschien toch meer in de wrestling-sfeer zoeken?
Dat had hij zeker! Goed gevonden.Lloydatoni zei:rob g had toch een avatar met i love juice de vorige pot?
ben daar ook mee bezig geweest, heb vooral in "pizza-sferen" gezocht maar niks kunnen vinden.
Misschien toch meer in de wrestling-sfeer zoeken?
rob g had toch een avatar met i love juice de vorige pot?
Ja
---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 10:35 ----------
Als ik dat filmpje zie, dan is de dealer een powerlifter.
IMBAatwork is een powerlifter, zijn er nog meer powerlifter onder ons?

Lees goed k*t juicer....
ik quote wel voor je.
"Opgetild
Dan was echter buiten de plannen van de krachtpatser gerekend, die zodra hij de vrouw zag, de man liet vallen en zijn 'aandacht' op haar vestigde. Met één hand tilde hij de gillende vrouw op en begon haar boven zijn hoofd rond te draaien. Hierbij liep het slachtoffer verschillende diepe sneden aan haar hoofd en gezicht op."

kan je het stukje uit het nacht of dag verhaal er dik gedrukt uithalen zodat iedereen de link goed kan zien?![]()
Samurai pizza cat verwijst naar juicer->verwijst naar alley cat. Alleycat is juicer
Dag 1
De eerste stemdag na de grote aankondiging is voorbij. De leden van de gym zijn heel actief bezig met het zoeken naar de juicers. Zowat iedereen heeft gezocht naar verdachte zaken en heeft een stem uitgebracht.
Terwijl de eigenaar van de gym de stemmen telt, komt er nog een lid aangefietst. Een walm van marihuana volgt hem. Het is Bikers. Groot is zijn verbazing als hij bij het binnenkomen door iedereen aangekeken wordt. "Huh? Is er iets gebeurd ofzo?".
Na de aankondiging was hij het hele gedoe al weer helemaal vergeten. Daardoor is hij de hele dag niet naar de gym gegaan en heeft hij dus ook geen stem uitgebracht. De anderen waren er wel, en die vonden dit gedrag toch wel erg vreemd.
Bikers heeft nog geen stap in de gym gezet of de andere leden grijpen hem vast en leggen hem op een bankje. Dit is de eerste juicer die er uit gaat, en dat gaan we niet zomaar doen. Bikers moet een voorbeeld worden voor de anderen!
Meteen heeft Bikers al wat stompen te pakken. Vervolgens komt Penose, die Bikers de swaffelbeurt van zijn leven geeft met zijn massieve penis. Alsof dat nog niet genoeg is, komt er nog iemand uit de kleedkamers gelopen, duidelijk een juicer, die Bikers met één hand vastgrijpt en boven zijn hoofd ronddraait. Hij gooit Bikers op de grond, en maakt zich weer uit de voeten alvorens hij herkend kan worden.
Bikers is bewusteloos en wordt uit de gym geschopt.
De leden doorzoeken nog even zijn sporttas op zoek naar zijn lidkaart en zijn spuitjes en pilletjes. De lidkaart wordt al snel gevonden en doorgeknipt. Spuitjes zijn niet te vinden. Wel vinden ze een maandvoorraad marihuana. Het wordt iedereen al snel duidelijk dat ze deze keer de verkeerde te pakken hadden.
Bikers ligt er uit. Hij was pothead.
---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 22:03 ----------
De mensen met een nachtrol mogen hun pm's versturen.![]()
Ja

Ja