Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

krijgen we ook hints naar aanleiding van iemands kuurverleden?

Super verhaal Woopy, klinkt top. Jammer dat ik maandag op vakantie ga en daar nagenoeg wifi loos ben, anders had ik op zeker mee gedaan!
Leuk iedereen een juicende avatar kunnen geven! Had ik die van mezelf gewoon kunnen laten zoals die is.:roflol:
Succes iedereen!

schaf gewoon een internet abbo'tje aan.. Of zet gewoon je 3G aan in het buitenland. yolo

• Topic Starter Topic Starter
Needs more entries!

Ik kan misschien nog wel een maatje van me vragen ... :trollface:

Zomer + veel + denk dat sommigen het gevoel hebben dat ze er voor niets bij lopen. Remi doet steeds coup om macht over het spel te grijpen en dat is waarom je oa het aantal inactieven ziet toenemen. Als ze iets toevoegen wordt het genegeerd en weggelachen door Remi, er zijn steeds enkelen die achter Remi zijn kont aanlopen. Met als gevolg dat 80% van de stemming van Remi af hangt en niemand nog ene reet de moeite doet om zelf naar tips te zoeken, na te denken, ... En waarom zouden ze? Als iemand Remi tegen spreekt / niet volgt dan is ie vaak het volgende slachtoffer. Het leuke en speelbare van dit spel is dat iedereen zijn inbreng heeft. Als er 1 dictator is dan zuigt het al snel het plezier uit het spel en daalt de inzet van de spelers enorm. Zeker voor nieuwe spelers zal het daarom vaak ook hen eerste en laatste spel zijn. Ook inzet van bepaalde ervaren spelers is opvallend gedaald.

Laatst bewerkt:
Zomer + veel + denk dat sommigen het gevoel hebben dat ze er voor niets bij lopen. Remi doet steeds coup om macht over het spel te grijpen en dat is waarom je oa het aantal inactieven ziet toenemen. Als ze iets toevoegen wordt het genegeerd en weggelachen door Remi, er zijn steeds enkelen die achter Remi zijn kont aanlopen. Met als gevolg dat 80% van de stemming van Remi af hangt en niemand nog ene reet de moeite doet om zelf naar tips te zoeken, na te denken, ... En waarom zouden ze? Als iemand Remi tegen spreekt / niet volgt dan is ie vaak het volgende slachtoffer. Het leuke en speelbare van dit spel is dat iedereen zijn inbreng heeft. Als er 1 dictator is dan zuigt het al snel het plezier uit het spel en daalt de inzet van de spelers enorm. Zeker voor nieuwe spelers zal het daarom vaak ook hen eerste en laatste spel zijn. Ook inzet van bepaalde ervaren spelers is opvallend gedaald.

Iemand heeft Remi nog niet vergeven voor een potje weerwolf :roflol:

En ik ben nog steeds zo ziek van dat spelletje gekke jager zijn dat ik nooit meer zo intensief ga spelen ;)

I'm in, ben dit weekend alleen vrijwel onaanspreekbaar. Maandag toch? :P

Hopelijk is Sjors weer zo goed als vorig potje.

Iemand heeft Remi nog niet vergeven voor een potje weerwolf :roflol:

En ik ben nog steeds zo ziek van dat spelletje gekke jager zijn dat ik nooit meer zo intensief ga spelen ;)
Als't alleen dat was wel. Maar t'is al voor het potje dat ik organiseerde dat ik dit gevoel had. Hij moet per se altijd alles naar zijn hand zetten. Ik heb al zo vaak spelers zien komen met goede ideeën en oplossingen van tips. Maar dan komt Remi met een heel vaag vermoeden over iets en moet iedereen hem maar volgen :rolleyes:.
Ik snap niet dat weinig mensen me hierin gelijk geven. Weet niet of ze er blind voor zijn of dat het iets anders is.
Mijn spel was wel flauw geëindigd (nadat Jimbooo 3 onbekende rollen verklapte) maar het had wel enorm veel pagina's, enorm veel inzet en heel weinig inactiviteit. En rara, Remi zijn invloed was toen ook relatief beperkt (tot zijn frustratie toen). Maar bijna iedereen had degelijke en gelijkaardige hoeveelheid macht in mijn spel waardoor men zoveel poste. Omdat iedereen het gevoel had dat ze werkelijk een invloed hadden.
Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held. Terwijl er steeds minstens een handvol spelers zijn die een minstens evengoed KD van goed/slechten hebben maar die niet constant alles naar hen hand proberen te zetten.

Just saying. Jullie doen het maar zoals jullie willen. In mijn mening is het dan wel tikkende tijdbom van spelers die inactief zijn en zich amper inzetten tot wanneer weerwolf niet meer speelbaar is en velen het beu zijn.

Laatst bewerkt:
Maar ben je nou in of?

Als't alleen dat was wel. Maar t'is al voor het potje dat ik organiseerde dat ik dit gevoel had. Hij moet per se altijd alles naar zijn hand zetten. Ik heb al zo vaak spelers zien komen met goede ideeën en oplossingen van tips. Maar dan komt Remi met een heel vaag vermoeden over iets en moet iedereen hem maar volgen :rolleyes:.
Ik snap niet dat weinig mensen me hierin gelijk geven. Weet niet of ze er blind voor zijn of dat het iets anders is.
Mijn spel was wel flauw geëindigd (nadat Jimbooo 3 onbekende rollen verklapte) maar het had wel enorm veel pagina's, enorm veel inzet en heel weinig inactiviteit. En rara, Remi zijn invloed was toen ook relatief beperkt (tot zijn frustratie toen). Maar bijna iedereen had degelijke en gelijkaardige hoeveelheid macht in mijn spel waardoor men zoveel poste. Omdat iedereen het gevoel had dat ze werkelijk een invloed hadden.
Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held. Terwijl er steeds minstens een handvol spelers zijn die een minstens evengoed KD van goed/slechten hebben maar die niet constant alles naar hen hand proberen te zetten.

Just saying. Jullie doen het maar zoals jullie willen. In mijn mening is het dan wel tikkende tijdbom van spelers die inactief zijn en zich amper inzetten tot wanneer weerwolf niet meer speelbaar is en velen het beu zijn.

Ik vind dat Remi mag spelen zoals hij wilt in de potjes. Dat mensen hem volgen. Prima. Hij houdt de potjes wel levendig. Hij heeft gewoon een paar potten erg goed gespeeld. Mensen denken misschien minder voor zichzelf. Maar hij is wel een van de weinige spelers die ook daadwerkelijk op zoek gaat naar hints.

Ik vind het zelf juist wel cool als spelers andere spelers manipuleren, dat hoort bij het spelletje. Naar mijn weten heeft Remi niet echt de regels verbroken. Jouw pot was idd erg actief en het was een leuk spel. Maarja, het zorgde nu eenmaal voor frustratie en de emoties liepen hoog op.

Dat het spel zo actief was kwam wel door bepaalde spelers, waaronder Remi. Hij post veel in de potten en houdt mede het spel wel in leven. Verder heeft hij zelf een paar goede potten georganiseerd en daarvoor heb je bij mij sowieso credits.

Als ik bv naar mijn eigen pot kijk. Daar heb ik ook veel tijd en moeite gestoken in het verwerken van hints en 3/4e daarvan is niets mee gedaan. Dan is een speler die echt naar de hints kijkt wel van toegevoegde waarde.

Ik vind dat we niet zo moeten blijven hangen in voorgaande potten. Die zijn gespeeld. Ik snap dat het voor jou wel erg klote is. Ik zou ook pissig zijn als mijn spel verziekt was. Maarja. No offence. Maar ik was zelf ook echt mega gefrustreerd in die pot van jou. Ik heb geen regels verbroken, maar de spelopzet was wel vragen om ongelukken imo.

Laten we gewoon lekker gaan gamen en niet zo b**chen. Remi heeft de vorige pot gewoon goed en eerlijk gespeeld en gewoon gewonnen. Hij was de betere speler, klaar.

Hoeft geen slecht teken te zijn, een relatief laag aantal, maar wel actieve spelers kan een hele leuke pot opleveren!

Vind het juist wel goed van hem dat hij echt veel energie in de weerwolf game steekt en de game een beetje opjut. En als iedereen hem niet bevalt stemmen ze hem er toch uit :p

• Topic Starter Topic Starter
Pff, kan zelf al niet wachten tot ik de rollen kan beginnen verdelen en het eerste verhaal kan beginnen schrijven :D

Terug
Naar boven