- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
250 tren acekrijgen we ook hints naar aanleiding van iemands kuurverleden?
Super verhaal Woopy, klinkt top. Jammer dat ik maandag op vakantie ga en daar nagenoeg wifi loos ben, anders had ik op zeker mee gedaan!
Leuk iedereen een juicende avatar kunnen geven! Had ik die van mezelf gewoon kunnen laten zoals die is.
Succes iedereen!

Zomer + veel + denk dat sommigen het gevoel hebben dat ze er voor niets bij lopen. Remi doet steeds coup om macht over het spel te grijpen en dat is waarom je oa het aantal inactieven ziet toenemen. Als ze iets toevoegen wordt het genegeerd en weggelachen door Remi, er zijn steeds enkelen die achter Remi zijn kont aanlopen. Met als gevolg dat 80% van de stemming van Remi af hangt en niemand nog ene reet de moeite doet om zelf naar tips te zoeken, na te denken, ... En waarom zouden ze? Als iemand Remi tegen spreekt / niet volgt dan is ie vaak het volgende slachtoffer. Het leuke en speelbare van dit spel is dat iedereen zijn inbreng heeft. Als er 1 dictator is dan zuigt het al snel het plezier uit het spel en daalt de inzet van de spelers enorm. Zeker voor nieuwe spelers zal het daarom vaak ook hen eerste en laatste spel zijn. Ook inzet van bepaalde ervaren spelers is opvallend gedaald.

I'm in, ben dit weekend alleen vrijwel onaanspreekbaar. Maandag toch?![]()
Als't alleen dat was wel. Maar t'is al voor het potje dat ik organiseerde dat ik dit gevoel had. Hij moet per se altijd alles naar zijn hand zetten. Ik heb al zo vaak spelers zien komen met goede ideeën en oplossingen van tips. Maar dan komt Remi met een heel vaag vermoeden over iets en moet iedereen hem maar volgenIemand heeft Remi nog niet vergeven voor een potje weerwolf
En ik ben nog steeds zo ziek van dat spelletje gekke jager zijn dat ik nooit meer zo intensief ga spelen![]()
.Semi-in

Als't alleen dat was wel. Maar t'is al voor het potje dat ik organiseerde dat ik dit gevoel had. Hij moet per se altijd alles naar zijn hand zetten. Ik heb al zo vaak spelers zien komen met goede ideeën en oplossingen van tips. Maar dan komt Remi met een heel vaag vermoeden over iets en moet iedereen hem maar volgen.
Ik snap niet dat weinig mensen me hierin gelijk geven. Weet niet of ze er blind voor zijn of dat het iets anders is.
Mijn spel was wel flauw geëindigd (nadat Jimbooo 3 onbekende rollen verklapte) maar het had wel enorm veel pagina's, enorm veel inzet en heel weinig inactiviteit. En rara, Remi zijn invloed was toen ook relatief beperkt (tot zijn frustratie toen). Maar bijna iedereen had degelijke en gelijkaardige hoeveelheid macht in mijn spel waardoor men zoveel poste. Omdat iedereen het gevoel had dat ze werkelijk een invloed hadden.
Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held. Terwijl er steeds minstens een handvol spelers zijn die een minstens evengoed KD van goed/slechten hebben maar die niet constant alles naar hen hand proberen te zetten.
Just saying. Jullie doen het maar zoals jullie willen. In mijn mening is het dan wel tikkende tijdbom van spelers die inactief zijn en zich amper inzetten tot wanneer weerwolf niet meer speelbaar is en velen het beu zijn.
Als't alleen dat was wel. Maar t'is al voor het potje dat ik organiseerde dat ik dit gevoel had. Hij moet per se altijd alles naar zijn hand zetten. Ik heb al zo vaak spelers zien komen met goede ideeën en oplossingen van tips. Maar dan komt Remi met een heel vaag vermoeden over iets en moet iedereen hem maar volgen.
Ik snap niet dat weinig mensen me hierin gelijk geven. Weet niet of ze er blind voor zijn of dat het iets anders is.
Mijn spel was wel flauw geëindigd (nadat Jimbooo 3 onbekende rollen verklapte) maar het had wel enorm veel pagina's, enorm veel inzet en heel weinig inactiviteit. En rara, Remi zijn invloed was toen ook relatief beperkt (tot zijn frustratie toen). Maar bijna iedereen had degelijke en gelijkaardige hoeveelheid macht in mijn spel waardoor men zoveel poste. Omdat iedereen het gevoel had dat ze werkelijk een invloed hadden.
Als Remi iemand goed er uit stemt heeft ie steeds excuus en iedereen het maar slikken. En als hij er dan eens werkelijk een slechte uit speelt dan is hij een held. Terwijl er steeds minstens een handvol spelers zijn die een minstens evengoed KD van goed/slechten hebben maar die niet constant alles naar hen hand proberen te zetten.
Just saying. Jullie doen het maar zoals jullie willen. In mijn mening is het dan wel tikkende tijdbom van spelers die inactief zijn en zich amper inzetten tot wanneer weerwolf niet meer speelbaar is en velen het beu zijn.

Pff, kan zelf al niet wachten tot ik de rollen kan beginnen verdelen en het eerste verhaal kan beginnen schrijven![]()