XXL Nutrition

Forumgame 17: Brosci en co

Half acht gisterenavond stemde je op orgineel. Al je posts daarvoor zijn op zijn best in de trant van 'zou-kunnen-maar-weet-niet-zeker-even-afwachten-maar'.

Je doet wel erg veel moeite me eruit te werken.
Ben toch 1 van de eerste die gestemd heeft op origineel. Toch een hele poos voordat de stemronde over is: half 8 en 22.00 is een groot gat namelijk

Zou het betreuren als je doorgaat aangezien je gewoon een mede natty bent.

Wat is dit voor afhaak gebeuren baas? Dit is toch het spelletje, dat weet je toch voor je er aan begint?

Hoe kan ik ooit spelen als er zo'n duidelijke onzin hint naar mij verwijst.
Zo kan ik het nooit spelen en heb ik er ook geen zin in.

Toch 1 van de eerste die gestemd heeft op origineel.
Je doet wel erg veel moeite me eruit te werken.

Zou het betreuren als je doorgaat aangezien je gewoon natty bent.

Eén van de eersten?

De tusenstand gelijk na jou stem:
Alley Cat zei:
Tussenstand (tussenband)
Jimbooo -> Rob P
Markrot -> Golderado
Penose -> Orgineel
Z1000 -> Orgineel
Biobeast -> Orgineel
Golderado -> Orgineel
Rob G -> Jimbooo
Suicide Sid -> alley cat
Quibus -> Alley Cat
Boddin -> Alley Cat
Snepke -> Orgineel
Wauter -> Orgineel
Guts -> Biobeast
Lloydatoni -> Orgineel
Sjors -> Snepke
Je was zowat de laatste man.

Eerlijk, ik ben wel gevoelig voor dit soort emotionele oproepen. Gisteren deed Orgineel het ook en toen heb ik serieus een kwartier lopen zoeken naar hint waarom hij geen cult zou zijn. Maar hij was het wel, nu werkt het dus niet zo goed meer.

Voor de zekerheid nog een keer:

Woopy zei:
Terwijl de eigenaar van de gym de stemmen telt, komt er nog een lid aangefietst. Een walm van marihuana volgt hem. Het is Bikers.
Woopy zei:
Enkelen skipten een training om van de zon te genieten. Anderen kwamen wel trainen, maar kwamen dan met de fiets. 91000
Z1000 is dus pothead.

Enkelen skipten een training om van de zon te genieten. Anderen kwamen wel trainen, maar kwamen dan met de fiets.

Slaat volgens mij wel op mij

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:30 ----------

Wat is de stand trouwens?

ik begin het benauwd te krijgen en wil met mijn cultvriendjes kunnen overleggen
:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:31 ----------

Hoe kan ik ooit spelen als er zo'n duidelijke onzin hint naar mij verwijst.
Zo kan ik het nooit spelen en heb ik er ook geen zin in.

:roflol:

Als je een hint ontkracht wil hebben, moet je zelf kunnen aangeven waarom die niet klopt en naar wat het wel kan verwijzen z1000. Je ging echter gelijk op mij stemmen wat cults normaal doen.

Als je een hint ontkracht wil hebben, moet je zelf kunnen aangeven waarom die niet klopt en naar wat het wel kan verwijzen z1000. Je ging echter gelijk op mij stemmen wat cults normaal doen.
Maar hij mocht zijn rol niet verklappen natuurlijk.

Dus dat heb ik nu voor hem gedaan. Op hem stemmen is nu belachelijk en dus ga jij, net als alle andere verstandige jongens en meisjes, op Lloydatoni stemmen.

Dat kan wel, ik zeg wat tie had moeten doen om onschuld te bewijzen. De hint weerleggen, niet deze shit

hij ligt er toch al uit, eigen rol verklapt

z1000 stopt, fo realzies? lang niet iedereen was overtuigd dat je cult was hoor

Lol

z1000 stopt, fo realzies? lang niet iedereen was overtuigd dat je cult was hoor
Welnee, mensen roepen in dit spel voortdurend dat ze stoppen. Vind dat ook geen leuke strategie, maar hoort er kennelijk bij.

Maarre, nu ik je toch spreek: Kan ik je misschien overhalen om op Lloydatoni te stemmen? Prima jongen, gaat het nog ver schoppen. Maar niet in dit spel.

Naar aanleiding van mijn opgeloste hint en vanwege het bijna anaal vernederd worden met een dumbell ( is het allemaal nog te maagdelijk voor :( )

Rob G

morgen rob p eruit graag

lloydatoni

Welnee, mensen roepen in dit spel voortdurend dat ze stoppen. Vind dat ook geen leuke strategie, maar hoort er kennelijk bij.

Maarre, nu ik je toch spreek: Kan ik je misschien overhalen om op Lloydatoni te stemmen? Prima jongen, gaat het nog ver schoppen. Maar niet in dit spel.

lijkt me op dit moment niet echt nodig, en ik heb eerder gezegd dat ik niet van stem wil veranderen, dat vind ik verdachter dan wat anders

hier mag je me doorheen het spel ook op callen moest ik het wel doen

Terug
Naar boven