AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Lloydatoni dan om mij zelf te redden.

staat nu 4 tegen 3 in het nadeel van rob?

Zijn te verdeeld vrees ik. Lloyd is overduidelijk cult, kijk hoe hij stemt en post.

Z1000 is geen cult. Hij was gisteren een van de eerste om te volgen op Orgineel. Zou een cult dat doen? Nee, die zou het spelen zoals Lloyd dat deed. Lang blijven aarzelen en twijfelen en uiteindelijk op hem stemmen als hij toch niet meer te redden was.

Viel wel mee, die hint van orgineel was overduidelijk en goed gevonden van penose. Ieder moment van ontkennen was verdacht geweest

Oja goodguys gaan als t goed is niet op mij, nogmaals:'ik ben al gehint'.
Z1000, mogelijk alley cat, (lloyd of robg) lijken mij cults

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:04 ----------

Waar staat die hint naar jou dan?

Ga ik niet verklappen, ik ga niet zorgen dat ik 100% zeker goodguy ben;)

Z1000 is voor mij ook wel een verdachte.

Viel wel mee, die hint van orgineel was overduidelijk en goed gevonden van penose. Ieder moment van ontkennen was verdacht geweest
En toch ontkende Lloyd nog vrij lang. En nu ontkent hij dat weer, terwijl dat gewoon is terug te lezen zoals ik al heb gepost.

Z1000 stemde uiteindelijk trouwens niet eens op Orgineel. Dat zou een cult toch ook nooit doen? Kan maar aandacht trekken.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:06 ----------

beetje stomme medecults zou ik hebben als z1000 alley en rob g me eruit willen hebben xd
Klopt!

Ik weet dat ik geen cult ben en ik weet dat jij wel cult bent. Mede daardoor weet ik vrij zeker dat Rob G en Z1000 geen cults zijn.

Of er gaat er sowieso 1 hangen en proberen zo verwarring te zaaien voor volgende rondes. Je kan niet ontkennen dat t redelijk plausibele hints zijn naar allemaal

Mijn lijstje:
Lloyd
Boddin
RobG
Z1000
Markrot

Je maakt denk ik 1 a 2 fouten in je lijstje. (denk ik dan)
1 heeft een soort van zijn rol kenbaar gemaakt vrij in het begin.
Ga uiteraard niet zeggen wie, dat maakt het voor de dealer vannacht te makkelijk.
Heb geen zin in Anarchie.

En toch ontkende Lloyd nog vrij lang. En nu ontkent hij dat weer, terwijl dat gewoon is terug te lezen zoals ik al heb gepost.

Z1000 stemde uiteindelijk trouwens niet eens op Orgineel. Dat zou een cult toch ook nooit doen? Kan maar aandacht trekken.

Had al vroeg op de dag gezegd op origineel te stemmen, dus begrijp niet waarom je dat steeds blijf aanhalen. Vind het een beetje zwak om iemand eruit te stemmen die al de nodige hints heeft opgelost ook.

Snap niet dat spelers als suicide kid zo erg meegaan op mij als je ziet wat ik voor inbreng gehad heb in het oplossen van de hints. Mocht ik deze stemming overleven dan zou ik graag bescherming willen van de jager.

rob p is voor mij ook wel een verdachte

suus overigens ook

Of er gaat er sowieso 1 hangen en proberen zo verwarring te zaaien voor volgende rondes. Je kan niet ontkennen dat t redelijk plausibele hints zijn naar allemaal
Niet naar mij hoor.

De hints naar Z1000 en Rob G zouden kunnen kloppen maar zouden ook niet kunnen kloppen.

91000 naar Z1000 is toch veel simpel? Het staat er al bijna. Rob G is aardig bedacht, maar die hint kan ook naar Markrot, Eldorado, Lloyd of zelfs naar mij verwijzen.

Ik kap met het spel, slaat gvd helemaal nergens op met zo'n hint naar een zogenaamde rol.. Thnx whoopy.

Niet naar mij hoor.

De hints naar Z1000 en Rob G zouden kunnen kloppen maar zouden ook niet kunnen kloppen.

91000 naar Z1000 is toch veel simpel? Het staat er al bijna. Rob G is aardig bedacht, maar die hint kan ook naar Markrot, Eldorado, Lloyd of zelfs naar mij verwijzen.

:roflol:

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 19:15 ----------

Ik kap met het spel, slaat gvd helemaal nergens op met zo'n hint naar een zogenaamde rol.. Thnx whoopy.

verander wel even je stem dan

Heb whoopy ge pmt dat ik mee nok. Dit slaat nergens op.

Mazzl:dope:

Had al vroeg op de dag gezegd op origineel te stemmen, dus begrijp niet waarom je dat steeds blijf aanhalen. Vind het een beetje zwak om iemand eruit te stemmen die al de nodige hints heeft opgelost ook.

Snap niet dat spelers als suicide kid zo erg meegaan op mij als je ziet wat ik voor inbreng gehad heb in het oplossen van de hints. Mocht ik deze stemming overleven dan zou ik graag bescherming willen van de jager.
Jonge vriend, je kletst uit je nek.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/deca-durabolin-only-blessure-152649/

kan je net zo goed op iedereen stemmen op een bodybuildingforum met een topic over kuren of een bber

:roflol:

kan je het stukje uit het nacht of dag verhaal er dik gedrukt uithalen zodat iedereen de link goed kan zien? :)

inderdaad, nu zie ik het ook, maar es toch beter de verhalen doorlezen

Dat plaatje slaat op de avatar van rob g van het vorige spel dacht ik zo?
vanwaar rob p?

Denk dat het beter is om te volgen op jimbooo aangezien die iemand die hints oplost eruit wilt werken, maar laat mijn stem nog open in verband met de kwestie origineel.

daarnaast ga ik nu van Rotterdam naar Waddinxveen om een kijkje te nemen bij de flex gym aldaar.
Zitten volgens mij ook wel een paar juicers die we eruit moeten gaan werken :P

Wat heb je nog meer gevonden behalve zijn postgedrag?

nu remi eruit is ben jij de grote leider

origineel

de hint die opgelost is mag je niet over het hoofd zien en er wel iets mee doen imo

Half acht gisterenavond stemde je op orgineel. Al je posts daarvoor zijn op zijn best in de trant van 'zou-kunnen-maar-weet-niet-zeker-even-afwachten-maar'.

We zijn toch allemaal een beetje vrienden.

Woopy zei:
Terwijl de eigenaar van de gym de stemmen telt, komt er nog een lid aangefietst. Een walm van marihuana volgt hem. Het is Bikers.

Woopy zei:
Enkelen skipten een training om van de zon te genieten. Anderen kwamen wel trainen, maar kwamen dan met de fiets. 91000

Tadaa, Z1000 is pothead. Kunnen we dan nu toch op Lloyd stemmen?

Terug
Naar boven