- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn te verdeeld vrees ik. Lloyd is overduidelijk cult, kijk hoe hij stemt en post.
Z1000 is geen cult. Hij was gisteren een van de eerste om te volgen op Orgineel. Zou een cult dat doen? Nee, die zou het spelen zoals Lloyd dat deed. Lang blijven aarzelen en twijfelen en uiteindelijk op hem stemmen als hij toch niet meer te redden was.
Waar staat die hint naar jou dan?Viel wel mee, die hint van orgineel was overduidelijk en goed gevonden van penose. Ieder moment van ontkennen was verdacht geweest

Oja goodguys gaan als t goed is niet op mij, nogmaals:'ik ben al gehint'.
Z1000, mogelijk alley cat, (lloyd of robg) lijken mij cults
En toch ontkende Lloyd nog vrij lang. En nu ontkent hij dat weer, terwijl dat gewoon is terug te lezen zoals ik al heb gepost.Viel wel mee, die hint van orgineel was overduidelijk en goed gevonden van penose. Ieder moment van ontkennen was verdacht geweest
Klopt!beetje stomme medecults zou ik hebben als z1000 alley en rob g me eruit willen hebben xd
En toch ontkende Lloyd nog vrij lang. En nu ontkent hij dat weer, terwijl dat gewoon is terug te lezen zoals ik al heb gepost.
Z1000 stemde uiteindelijk trouwens niet eens op Orgineel. Dat zou een cult toch ook nooit doen? Kan maar aandacht trekken.
Niet naar mij hoor.Of er gaat er sowieso 1 hangen en proberen zo verwarring te zaaien voor volgende rondes. Je kan niet ontkennen dat t redelijk plausibele hints zijn naar allemaal
Niet naar mij hoor.
De hints naar Z1000 en Rob G zouden kunnen kloppen maar zouden ook niet kunnen kloppen.
91000 naar Z1000 is toch veel simpel? Het staat er al bijna. Rob G is aardig bedacht, maar die hint kan ook naar Markrot, Eldorado, Lloyd of zelfs naar mij verwijzen.

Ik kap met het spel, slaat gvd helemaal nergens op met zo'n hint naar een zogenaamde rol.. Thnx whoopy.
Jonge vriend, je kletst uit je nek.Had al vroeg op de dag gezegd op origineel te stemmen, dus begrijp niet waarom je dat steeds blijf aanhalen. Vind het een beetje zwak om iemand eruit te stemmen die al de nodige hints heeft opgelost ook.
Snap niet dat spelers als suicide kid zo erg meegaan op mij als je ziet wat ik voor inbreng gehad heb in het oplossen van de hints. Mocht ik deze stemming overleven dan zou ik graag bescherming willen van de jager.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/deca-durabolin-only-blessure-152649/
kan je net zo goed op iedereen stemmen op een bodybuildingforum met een topic over kuren of een bber
![]()
kan je het stukje uit het nacht of dag verhaal er dik gedrukt uithalen zodat iedereen de link goed kan zien?![]()
inderdaad, nu zie ik het ook, maar es toch beter de verhalen doorlezen
Dat plaatje slaat op de avatar van rob g van het vorige spel dacht ik zo?
vanwaar rob p?
Denk dat het beter is om te volgen op jimbooo aangezien die iemand die hints oplost eruit wilt werken, maar laat mijn stem nog open in verband met de kwestie origineel.
daarnaast ga ik nu van Rotterdam naar Waddinxveen om een kijkje te nemen bij de flex gym aldaar.
Zitten volgens mij ook wel een paar juicers die we eruit moeten gaan werken![]()
Wat heb je nog meer gevonden behalve zijn postgedrag?
nu remi eruit is ben jij de grote leider
origineel
de hint die opgelost is mag je niet over het hoofd zien en er wel iets mee doen imo
Jonge vriend, je kletst uit je nek.
Half acht gisterenavond stemde je op orgineel. Al je posts daarvoor zijn op zijn best in de trant van 'zou-kunnen-maar-weet-niet-zeker-even-afwachten-maar'.
We zijn toch allemaal een beetje vrienden.
Woopy zei:Terwijl de eigenaar van de gym de stemmen telt, komt er nog een lid aangefietst. Een walm van marihuana volgt hem. Het is Bikers.
Woopy zei:Enkelen skipten een training om van de zon te genieten. Anderen kwamen wel trainen, maar kwamen dan met de fiets. 91000
Heb whoopy ge pmt dat ik mee nok. Dit slaat nergens op.
Mazzl![]()