- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Vanwaar precies die stemmen op RobG, z1000 is veel verdachter
Wil best op Z1000 meegaan, wat is de aanleiding?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met die cycle en op de fiets komen en daarbij de hint 91000..
Best k*t aangezien ik jou ook verdacht vond met die snor![]()
Biobeast. Als ik er uit word gestemd, dan zal jij meteen next zijn als ze mijn rol zien.
Wat is de aanleiding voor de stemmen op mij? Een avatar uit een vorige pot?
Onzin.
Volgens mij vind menigeen het genoeg om daardoor op je te stemmen als je het zo ziet.
De post met verwijzingen naar de hints was helemaal niet beschuldigend naar jou toe dacht ik zo.
Zijn te verdeeld vrees ik. Lloyd is overduidelijk cult, kijk hoe hij stemt en post.Morgen ben jij gewoon next bio. Ik hoop dat de googguys nog in actie komen.

Zijn te verdeeld vrees ik. Lloyd is overduidelijk cult, kijk hoe hij stemt en post.
Z1000 is geen cult. Hij was gisteren een van de eerste om te volgen op Orgineel. Zou een cult dat doen? Nee, die zou het spelen zoals Lloyd dat deed. Lang blijven aarzelen en twijfelen en uiteindelijk op hem stemmen als hij toch niet meer te redden was.
Zijn te verdeeld vrees ik. Lloyd is overduidelijk cult, kijk hoe hij stemt en post.
Z1000 is geen cult. Hij was gisteren een van de eerste om te volgen op Orgineel. Zou een cult dat doen? Nee, die zou het spelen zoals Lloyd dat deed. Lang blijven aarzelen en twijfelen en uiteindelijk op hem stemmen als hij toch niet meer te redden was.
ik ga liever voor rob p
??oke schweinhundJij bent echt een mong**l. Remi is degene die een paar compleet uit de lucht gegrepen dingen post naar mij (die hij zelf ook toegeeft dat ze nergens op slaan en niet kloppen) en toch stem je nog steeds op mij. Het is toch wel duidelijk wie the **** hier in ieder geval cult zijn??
TBH leiden de hints direct naar RobG en Z1000. Lloydatoni is met zijn inconsistent gedrag ook verdacht. Die discussie tussen hem en RobG dient gewoon om ons zand in de ogen te strooien. RobG, los van dat hij niet zo veel tijd heeft om te posten, die anders echt wel nuttige bijdragen post, doet dat deze keer niet. Markrot staat ook niet vrij van verdenking met de Hitler avatar. Mijn gut feeling richting Alley Cat is aan het verdwijnen.
Het is een moeilijk keuze, want ben van geen van de drie 100% zeker, ik wijzig mijn stem: Lloydatoni