Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

Wat is de aanleiding voor de stemmen op mij? Een avatar uit een vorige pot?

Onzin.

Wat is de aanleiding voor de stemmen op mij? Een avatar uit een vorige pot?

Onzin.

Volgens mij vind menigeen het genoeg om daardoor op je te stemmen als je het zo ziet.
De post met verwijzingen naar de hints was helemaal niet beschuldigend naar jou toe dacht ik zo.

Morgen ben jij gewoon next bio. Ik hoop dat de googguys nog in actie komen.

Morgen ben jij gewoon next bio. Ik hoop dat de googguys nog in actie komen.
Zijn te verdeeld vrees ik. Lloyd is overduidelijk cult, kijk hoe hij stemt en post.

Z1000 is geen cult. Hij was gisteren een van de eerste om te volgen op Orgineel. Zou een cult dat doen? Nee, die zou het spelen zoals Lloyd dat deed. Lang blijven aarzelen en twijfelen en uiteindelijk op hem stemmen als hij toch niet meer te redden was.

Iedereen die niet rob p stemt is een cult

Achja, jouw ongelijk zal snel duidelijk worden.

Lolwhut ik zeg dat je er niet uitspringt uit die hints en ik heb ongelijk :roflol:

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 18:38 ----------

Zijn te verdeeld vrees ik. Lloyd is overduidelijk cult, kijk hoe hij stemt en post.

Z1000 is geen cult. Hij was gisteren een van de eerste om te volgen op Orgineel. Zou een cult dat doen? Nee, die zou het spelen zoals Lloyd dat deed. Lang blijven aarzelen en twijfelen en uiteindelijk op hem stemmen als hij toch niet meer te redden was.

ik was 1 van de eersten die kenbaar maakte op origineel te stemmen

lloyd heeft zijn rol al de eerste dag verraden overigens :roflol:

Nou dan, mee gaan op Lloydatoni

Yes helaas. Maar ik heb vetrouwen in mijn mede natty friends dat ze meegaan op biobeast.

ik ga liever voor rob p

groetjes thuis

Jij bent echt een mong**l. Remi is degene die een paar compleet uit de lucht gegrepen dingen post naar mij (die hij zelf ook toegeeft dat ze nergens op slaan en niet kloppen) en toch stem je nog steeds op mij. Het is toch wel duidelijk wie the **** hier in ieder geval cult zijn?????

Jij bent echt een mong**l. Remi is degene die een paar compleet uit de lucht gegrepen dingen post naar mij (die hij zelf ook toegeeft dat ze nergens op slaan en niet kloppen) en toch stem je nog steeds op mij. Het is toch wel duidelijk wie the **** hier in ieder geval cult zijn?????
oke schweinhund

TBH leiden de hints direct naar RobG en Z1000. Lloydatoni is met zijn inconsistent gedrag ook verdacht. Die discussie tussen hem en RobG dient gewoon om ons zand in de ogen te strooien. RobG, los van dat hij niet zo veel tijd heeft om te posten, die anders echt wel nuttige bijdragen post, doet dat deze keer niet. Markrot staat ook niet vrij van verdenking met de Hitler avatar. Mijn gut feeling richting Alley Cat is aan het verdwijnen.

Het is een moeilijk keuze, want ben van geen van de drie 100% zeker, ik wijzig mijn stem: Lloydatoni

Verder vind ik het stemgedrag op origineel gisteren geen indicator of iemand cult is of niet:
Ontkennen dat origineel een cult is was gewoon te belachelijk voor woorden. Ik herinner me daarbij ook dat Boddin vrij makkelijk mee ging in een flauw excuus om niet origineel te stemmen. Denk (! heb het nog niet feitenlijk geverifieerd! Dus zou leuk zijn mocht iemand dit kunnen checken => ben dra weg met de gf en zal niet meer aan de computer kunnen) ook niet dat hoewel hij - low profile - aanwezig is, al één stem heeft uitgebracht. Dat is zo low profile dat het zelfs verdacht is IMO.

Mijn lijstje:
Lloyd
Boddin
RobG
Z1000
Markrot

Laatst bewerkt:
TBH leiden de hints direct naar RobG en Z1000. Lloydatoni is met zijn inconsistent gedrag ook verdacht. Die discussie tussen hem en RobG dient gewoon om ons zand in de ogen te strooien. RobG, los van dat hij niet zo veel tijd heeft om te posten, die anders echt wel nuttige bijdragen post, doet dat deze keer niet. Markrot staat ook niet vrij van verdenking met de Hitler avatar. Mijn gut feeling richting Alley Cat is aan het verdwijnen.

Het is een moeilijk keuze, want ben van geen van de drie 100% zeker, ik wijzig mijn stem: Lloydatoni

kijk een beetje uit ja :mad:

Terug
Naar boven