MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

Ik zweet me de krampen hier man XD

• Topic Starter Topic Starter
Stemming is afgelopen. Even verhaal schrijven nu :D

Het is toch al 22:00 ?

22.05

Hmmmm wat is sap toch lekker :)

Woopy is denk de Dikke van Dale aan het overschrijven :p

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3

Het is weer een spannende dag. De emoties lopen stilaan hoog op. Er zijn ondertussen zoveel ruzies in de gym, dat enkele leden er helemaal geen zin meer in hebben. Pothead z1000 besluit dat hij liever in een rustigere gym traint en pakt zijn spullen.

Desondanks het zonnige weer, is zowat iedereen aanwezig in de gym om zijn of haar stem uit te brengen. Geen fietsen meer voor de deur deze keer. Enkel auto's, met daartussen uiteraard de veel te dure Lamborghini van de instructeur. Zo'n baantje in een gym blijkt dan toch niet zo slecht te betalen, of is het dat bijbaantje van jager waar men het in de gym alsmaar over heeft?

Het gaat al snel tussen Rob G en Lloydatoni. Lloydatoni heeft een snor, dus die is verdacht. Rob G had tijdens een of ander forumspel eens een avatar met daarop de tekst "I love juice", dus dat is ook wel verdacht. De stemming gaat alle kanten op. Zelfs Jimbooo, die een onbegrijpelijke haat tegen Rob P lijkt te hebben, besluit uiteindelijk toch maar om voor 1 van deze 2 te stemmen.

De stemmen worden geteld, en het is Rob G die de gym moet verlaten.
Rob G wordt woest en begint de boel kort en klein te slaan. Enkelen proberen hem tegen te houden, waaronder Biobeast. Slecht idee, want Rob G kan Biobeast echt niet uitstaan met al zijn regeltjes over handdoekjes en drankjes die ter plaatse aan te kopen zijn. Rob G tilt de hele weight stack op (tegen small bands) en plet Biobeast er onder. Biobeast is op slag dood.

Uiteindelijk komt de instructeur met zijn verdovingsgeweer. Rob G vangt 10 pijltjes en belandt in een diepe coma.

Rob G ligt er uit
Hij was de powerlifter

Biobeast ligt er uit
Hij was gym eigenaar en is meegenomen door Rob G

z1000 ligt er uit
Hij was pothead en wil naar een gym waar marihuana toegestaan is

De nachtelijke rollen mogen hun berichten verzenden.

Rob G of Lloyd, beiden kunnen ze de target zijn van de besnorde juicepers hint.

Rob G

vanwege I love juice
Cult

Troll
Srry mensen uberslechte game van mij komt door zon zee en strand.
Zag er een paar bij deze
rob g
Cult

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 22:22 ----------

Biobeast geen cult. Gewoon een dombo kennelijk.

:roflol:

Wat een potje.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 22:24 ----------

Ik heb je gespaard Lloyd :) Woopy bedankt voor het spel. Biobeast:

“Revenge is a dish that tastes best when served cold.”

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=OPZlT2PQ7J8

Capo di tutti capi OUT!

Holy shit...
Nou van mijn redeneringen klopt ook nix.
Had iemand anders als gym eigenaar in mijn hoofd.

Kan nu zeggen : Slechte keus van Rob G om Biobeast te kiezen, maar had hem echt niet als Gym eigenaar gezien.

Gat hard zo, nu maar hopen dat de dealer net zo confused is...

Vind het raar dat rob G lloyd niet meepakt, aangezien het toch tussen hen 2 ging.

Laatste opmerking. Ik was weg van de pc tussen 21:45 en 22:15 uur. Ik kreeg pm van woopy en moest dus instant beslissen wie ik mee de dood in moest nemen.

Succes met het spel allemaal.

Terug
Naar boven