- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zijn de mensen in dat lijstje cult? De hint was op zich wel een goede lead. Helaas bleek hij verkeerd te zijn.
Omdat Lloyd cult is en cults doorgaans niet op elkaar stemmen als het er om spant. Daarom.
rob p - 100% cult
suus - mogelijke cult/dealer/leugenaar
lloyd - waarschijnlijk cult maar ik laat hem maar ff achterwege gezien omstandigheden
golderado - waarschijnlijk leugenaar of dealer
boddin - cult?

Het zou wel een enorme stunt zijn als de dealer je vannacht pakt. Maar denk van niet.Dank je wel voor het beschermen van mij deze nacht man]

Het zou wel een enorme stunt zijn als de dealer je vannacht pakt. Maar denk van niet.![]()
rob p - 100% cult
lloyd - waarschijnlijk cult maar ik laat hem maar ff achterwege gezien omstandigheden
boddin - cult?

Dat gun ik je op zich ook wel.Ik hoop het ook niet, zou anders best een k*tdag geweest zijn xd
Hopelijk mag ik nog lang trainen in het natty paradijs
Een kwartier nadat gebleken is dat je er vorige ronde naast zat stel je voor op iemand te stemmen uit de andere groep.Guts zei:Suicide Sid, tenzij iemand mij kan aantonen in één van de verhalen dat hij als natty wordt gehint, heb jij je af en toe voorgedaan als powerlifter, en voor de rest ook een beetje stilletjes als ik zo eens kijk.
rob p - 100% cult
boddin - cult?
Niet echt hoofdverdachte, maar een verdachte. Je stond net al in mijn lijstje.
Iets verdachter dan sommige anderen vanwege dit:
Een kwartier nadat gebleken is dat je er vorige ronde naast zat stel je voor op iemand te stemmen uit de andere groep.

Omdat Lloyd cult is en cults doorgaans niet op elkaar stemmen als het er om spant. Daarom.