MuscleMeat

Forumgame 17: Brosci en co

rob p - 100% cult
suus - mogelijke cult/dealer/leugenaar
lloyd - waarschijnlijk cult maar ik laat hem maar ff achterwege gezien omstandigheden :roflol:

golderado - waarschijnlijk leugenaar of dealer

boddin - cult?

Omdat Lloyd cult is en cults doorgaans niet op elkaar stemmen als het er om spant. Daarom.

Dank je wel voor het beschermen van mij deze nacht man

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 23:50 ----------

rob p - 100% cult
lloyd - waarschijnlijk cult maar ik laat hem maar ff achterwege gezien omstandigheden :roflol:

boddin - cult?

AHAHAHa

:roflol:

:(

rob p - 100% cult

boddin - cult?

Srs, waar denk jij dat op te baseren??:roflol:

Ik hoop het ook niet, zou anders best een k*tdag geweest zijn xd
Hopelijk mag ik nog lang trainen in het natty paradijs
Dat gun ik je op zich ook wel.

Nu de eigenaar dood is kunnen we die award toch gewoon laten zitten? Van mij mogen Lloyd, Guts, Markrot en hun vriendjes rustig blijven juicen.

Dus uit het niets ben ik hoofdverdachte, Alleycat? ben oprecht nieuwsgierig naar waar je dat haalt.

Niet echt hoofdverdachte, maar een verdachte. Je stond net al in mijn lijstje.

Iets verdachter dan sommige anderen vanwege dit:
Guts zei:
Suicide Sid, tenzij iemand mij kan aantonen in één van de verhalen dat hij als natty wordt gehint, heb jij je af en toe voorgedaan als powerlifter, en voor de rest ook een beetje stilletjes als ik zo eens kijk.
Een kwartier nadat gebleken is dat je er vorige ronde naast zat stel je voor op iemand te stemmen uit de andere groep.

alley dealer?

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 00:11 ----------

ik herinner me nog wel een kat in een steegje

rob p - 100% cult

boddin - cult?

En waarom zou je mij gaan verdenken? Ik denk niet dat het het moment is los te gaan rondstrooien met verdenkingen, er zijn al natty's genoeg uit en hopelijk pakken we morgen nog eens een juicer. Je strooit alleen maar verwarring, wat ook misschien de bedoeling kunt zijn. Ik hou je alvast dubbel zo hard in de gaten. Met deze redeneringen heb je je niet bepaald op een goed plaatje gezet bij sommigen waarvan ik bijna zeker denk te weten natty te zijn.

Niet echt hoofdverdachte, maar een verdachte. Je stond net al in mijn lijstje.

Iets verdachter dan sommige anderen vanwege dit:

Een kwartier nadat gebleken is dat je er vorige ronde naast zat stel je voor op iemand te stemmen uit de andere groep.

neenee, voor de duidelijkheid:

dat over Suicide Sid was gewoon een vermelding, na een verhaal typ ik zo snel mogelijk alles op wat ik denk zodat ik niks vergeet

Dus in de laatste twee zinnen van die post zeg ik mensen te verdenken MAAR dat ik pas ga beschuldigen nadat het dagverhaal gepost wordt, en er zitten idd wel wat mensen in jouw lijstje die ik ook naarvoren zou schuiven maar das al dat ik nu zeg ;)

golderado

Omdat Lloyd cult is en cults doorgaans niet op elkaar stemmen als het er om spant. Daarom.

Het zou toch ook kunnen dat beide targets gisteren natty waren? Niet dat ik hiermee denk dat lloyd geen cult kan zijn, maar ik zie nog niet de aanwijzing dat hij het wel is.

---------- Post toegevoegd 18 July 2013 om 01:17 ----------

Voorlopig Golderado

• Topic Starter Topic Starter
Ik val in herhaling, maar de stemmen tellen pas na het nachtverhaal :rolleyes:

Gisteren heeft er een hevige strijd gewoed aan de stembus. Er waren duidelijk twee kampen. Meestal duidt dat er op dat er iemand slecht beschermd wordt. Rob G was goed. Lloyd is slecht.

Edit: ik lees het verhaal opnieuw: 'geen fietsen voor de deur',... de juicers hebben niet gestemd :s wie hebben er geen stem uitgebracht?

Laatst bewerkt:
Zo weer een nieuwe dag.
Nog even afwachten wat de dealer gedaan heeft.

Had eigenlijk verwacht dat Markrot de gym eigenaar was...

Goeiemorgen!
Allemaal fris en fruitig klaar voor een nieuwe dag?

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 3

Het was een vreemde dag. z1000 die vrijwillig opstapte, Rob G die de gym moest verlaten, en de eigenaar die dan nog eens het loodje legt. En dat terwijl er nog steeds maar 1 juicer gevonden is.
Het is duidelijk dat de verwarring onder de leden erg groot is. Niemand blijkt een goed idee over de juicers te hebben, en de dealer is al helemaal een mysterie.

Nog groter wordt de verwarring wanneer plots een dopingcontroleur zich aanmeldt. Hij roept 2 personen bij zich die een plasje in een potje mogen maken. De controle verloopt niet zoals de controleur het gedacht had. De ene is een vrouw, waardoor de controleur eerst nog even een vrouwelijke collega moet opbellen om bij de controle aanwezig te zijn. Bij de andere persoon wil het al helemaal niet lukken. Deze persoon blijkt niet in staat te zijn te plassen. Hij kan enkel wat blazen en met zijn hoofd heen en weer schudden. De dopingcontrole levert niets op en de controleur druipt teleurgesteld af.

Eenmaal de opschudding voorbij is, wil de dealer het dodental nog wel wat opkrikken. Nu de eigenaar er uit is, zijn de gymleden ook iets agresiever, dus hij moet voorzichtig te werk gaan.
Even richt hij zijn ogen op de reus. Hij beseft echter al snel dat dit misschien niet het makkelijkste slachtoffer in de gym is en kijkt snel verder. Penose misschien deze keer? Hmm nee, daar staat de instructeur weer bij. Sinds die massieve lul tevoorschijn is gekomen bij het swaffelen van Bikers, lijkt de instructeur niet meer bij Penose weg te slaan te zijn. Dan ziet hij Suicide Sid, die net naar de sauna vertrekt.

Het lijkt simpel, en dat is het ook. Deurtje blokkeren, sauna lekker hard, en laten koken maar. Suicide Sid is hard gekookt. Zijn gesmolten vel wordt van de sauna geschraapt.

Suicide sid ligt er uit.
Hij was natty

Er mag terug gestemd worden.

Laatst bewerkt:
Ik zal mijn korte termijn doel om 250kg te kunnen benchen niet meer halen :(

Terug
Naar boven