Fitness Seller

Forumgame 17: Brosci en co

Dombo, net als 8 anderen. Rot toch op man Alley cat. Straks is lloyd ook goed en zit iedereen fout of jij bent juicer.

Ff een quote zoeken waarin ik gehint was RobG

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 22:29 ----------

Openings verhaal

De eigenaar waarschuwt nog even iedereen dat wie betrapt wordt en ook maar enigzins tegenwerkt, met hem te maken krijgt. De eigenaar is allesbehalve een ecto. Niemand zou graag een slag van zijn enorme klauwen krijgen. Dit dreigement zal dus zeker door iedereen in acht genomen moeten worden.

Succes iedereen!!!
zie

:roflol:

Wat een potje.

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 22:24 ----------

Ik heb je gespaard Lloyd :) Woopy bedankt voor het spel. Biobeast:

“Revenge is a dish that tastes best when served cold.”

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=OPZlT2PQ7J8

Capo di tutti capi OUT!

Grazie voor het geloof in mij hebben van mijn goedheid.
Ik betreur dit ten zeerste uomo d'honore.
Ik hoop dat de mede gymleden je beslissing zullen respecteren.

We blijken niks meer te zijn dan het volgende:

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 22:33 ----------

Dombo, net als 8 anderen. Rot toch op man Alley cat. Straks is lloyd ook goed en zit iedereen fout of jij bent juicer.

Ff een quote zoeken waarin ik gehint was RobG

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 22:29 ----------

zie

Echt goed gespeeld van alley deze ronde, ik en anderen zien er nu echt uit als domkoppen

K*tzooi :(

Sorry beast...

Had ik hem toch maar kenbaar gemaakt vanmiddag:roflol:
succes allen!

shiiit opeens twee eruit, biobeast, mijn excuses, ik zat fout, hierdoor verandert er wel het één en het ander:

Suicide Sid, tenzij iemand mij kan aantonen in één van de verhalen dat hij als natty wordt gehint, heb jij je af en toe voorgedaan als powerlifter, en voor de rest ook een beetje stilletjes als ik zo eens kijk.

Verder denk ik dat we deze keer een beetje tot een consensus moeten komen over wie 100% cult is, want het aantal natty's neemt wel snel af. Ik zal mijn bedenkingen wel verkondigen na het dagverhaal.

Nope. Lloyd is juicer en bovendien straks dood.

Nog een keer geteld en het is echt 8-7 in het nadeel van Lloyd. Crux ligt bij Golderado die op Rob P heeft gestemd.

Niet acht anderen trouwens, er zitten ook een hoop cults bij die 7.

Nee man je klok staat verkeerd, het is 21:55 ??? wtf is dit voor vraag

Omdat lloyd zegt om 22:00 het is 21:00 daarom..

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 22:41 ----------

Mijn gevoel bij Rob g zat dus goed.

Klote man 3 nattys in 1 dag

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Geeft niet, maar daarom zei ik: het is toch 22:00 ?

Had je moeten quoten

Scherp alleycat

• Topic Starter Topic Starter
Maakt niet uit, rekening houdend met de speciale rollen wiens stem voor iets anders dan 1 telt :)

Fck gaat hard zo met de natty's....

en hoe komt de instructeur aan een verdovingsgun:eek:

Maakt niet uit, rekening houdend met de speciale rollen wiens stem voor iets anders dan 1 telt :)
Bedacht het me net ook opeens. Plus nog een leugenaar.

Wel ziek veel geluk Lloyd. Z1000 die zichzelf uit laat schrijven, Jimbooo de troll die wisselt, paar mensen niet meer online geweest, Biobeast die zich vergist en ook nog de speciale rollen mee.

Zoek de cults maar uit voor morgen:
- Lloydatoni
- Jimbooo
- Markrot
- Guts
- Biobeast
- Quibus
- IMBAatwork

Jimbooo lijkt me gewoon een troll. Biobeast is dood. Andere vijf dus cults? Misschien nog één verdwaalde burger ertussen?
In ieder geval weten jullie waar je het moet zoeken als ik vannacht sterf.

Bedacht het me net ook opeens. Plus nog een leugenaar.

Wel ziek veel geluk Lloyd. Z1000 die zichzelf uit laat schrijven, Jimbooo de troll die wisselt, paar mensen niet meer online geweest, Biobeast die zich vergist en ook nog de speciale rollen mee.

Zoek de cults maar uit voor morgen:
- Lloydatoni
- Jimbooo
- Markrot
- Guts
- Biobeast
- Quibus
- IMBAatwork

Jimbooo lijkt me gewoon een troll. Biobeast is dood. Andere vijf dus cults? Misschien nog één verdwaalde burger ertussen?
In ieder geval weten jullie waar je het moet zoeken als ik vannacht sterf.

Volgens mij heb jij het echt ziek goed gespeeld als cult man. Heb mijn verdenkingen bij een paar mensen die op en op Rob G hebben gestemd zoals die ene die voor de lols in het zwartgedrukte dealer noemde en daarna mijn naam ..

Waarom zijn de mensen in dat lijstje cult? De hint was op zich wel een goede lead. Helaas bleek hij verkeerd te zijn.

Terug
Naar boven