AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Bezoekers in dit topic

Alley Cat
 
Wat doen we nu in afwachten van het volgende spel?
Ik val ineens in een zwart gat. Het voelt alsof mijn leven geen zin meer heeft :(

:roflol:

Geniet van het weer.
 
:roflol:

Geniet van het weer.

Heb ik gisteren gedaan. Goed verbrand. Als ik nu buiten kom (met kleren) voel ik de zon zo in mijn verbrande huid branden. Dus ben voorlopig even veroordeeld tot binnenshuis computeren :p (plus ik moet gewoon werken dus heb sowieso al niet veel aan het mooie weer :D )
 
Duidelijk dat jij de volgende bent dan. Woopy stemt nota bene op zichzelf omdat hij weet dat hij cult is. En alsnog verdedig jij hem.

UnknownDBB zei:
:roflol:

Geniet van het weer.
Het schijnt veel te warm te zijn buiten. Ik zou het niet weten want ik zit precies onder de airco met een trui aan.
 
Woopy is er uit gestemd. Hij was god. Bijgevolg is iedereen nu dood.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Al meer bekend over de volgende game? :D
Vakantie is bijna afgelopen dus ik ben weer van de partij... ;)
 
Ben ook weer present.
 
Is er uberhaubt al bekend wie het gaat doen?
 
wat voor game gaat het worden volgende keer dan? miss ook weer in,

iig een rondje oude gamers karma
 
Is er uberhaubt al bekend wie het gaat doen?
Nee, dat is het probleem lijkt me.

Als iemand begint met organiseren komen de deelnemers vanzelf wel. Ik in ieder geval wel weer.
 
Wat hoor ik? Gaat alley cat een pot organiseren?
 
Ik sla voorlopig ff over. Misschien over een tijdje weer. Even opladen na al die potten.
 
Als het volgende week start, ben ik in, maar daarna ben ik 2 weken op reis :D
 
Ik sla voorlopig ff over. Misschien over een tijdje weer. Even opladen na al die potten.

:roflol:

Ik heb het idee dat dit spel echt een impact op jouw leven heeft/had. Heb je er s'nachts ook over gedroomd enzo?
 
:roflol:

Ik heb het idee dat dit spel echt een impact op jouw leven heeft/had. Heb je er s'nachts ook over gedroomd enzo?

Ja die pot van Remi en Whami waren wel extreem. Zelf pot organiseren koste natuurlijk ook wel wat tijd. Achja, had toen tijd over.
 
Boys, ik begin zo een game. Aangezien het toch k*t weer wordt.
 
Back
Naar boven