AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Volgende potje mag wel weer ff maandje duren indd. Hopelijk is Z1000 tegen die tijd ook afgekoeld :D :D

Simpel had met de andere cults besloten om Bodinn te slachtofferen, zodat ik vrijgewaard van alle schuld en beschuldigen van jou kon worden en je de dag erna makkelijk eruit had kunnen werken.Werd ik eruit gegooid na mijn machtstrijd met Bodinn in het topic hetzelfde verhaal wat betreft de situatie alley cat. Echter dat lukte niet en op deze manier is het ook gewoon gelukt.

Waarom zou je mij in godsnaam slachtofferen? Iedereen maar dan ook iedereen wist dat jij zo juicy was als zyzz, bij mij hadden enkelen nog twijfels. Dat zou wel heel erg dom geweest zijn...

Lol... Hoop dat ik volgende keer tegen jou kan spelen. Jezus...

Dat deed je nu al XD :roflol:

Waren genoeg mensen die je als cult zagen ook deze pot xd

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 19:40 ----------

was gemakkelijk geweest als het nodig werd

Dat deed je nu al XD :roflol:

Waren genoeg mensen die je als cult zagen ook deze pot xd

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 19:40 ----------

was gemakkelijk geweest als het nodig werd

Idd, zowat 3/4de zag me als cult, maar jij werd door iedereen gezien als cult, waarom zou je dan in godsnaam mij eruit stemmen lol?... Je bent niet voor niets 2 maal door het oog van de naald gekropen..

Snap nog steeds niet waarom mijn mede nattys niet mee gingen op lloyd..

Slachting dit

Idd, zowat 3/4de zag me als cult, maar jij werd door iedereen gezien als cult, waarom zou je dan in godsnaam mij eruit stemmen lol?... Je bent niet voor niets 2 maal door het oog van de naald gekropen..

De 1e keer moest ik er doorheen kruipen vanwege jouw late stem op mij, dus feitelijk maar 1 dag in een slechte situatie gebleven

OT: wanneer is de volgende game?

Als Z1000 erin was gebleven had het heel anders gelopen denk ik. Die avond was sowieso beslissend omdat er toen 3 goede uitvlogen.

Als Z1000 erin was gebleven had het heel anders gelopen denk ik. Die avond was sowieso beslissend omdat er toen 3 goede uitvlogen.

Rob G die de burgemeester eruit gooit was het belangrijkst: dealer plots een dubbele stem

GG WP

Snap nog steeds niet waarom mijn mede nattys niet mee gingen op lloyd..

Slachting dit
Jij had er misschien wel een paar over kunnen halen, iedereen wist immers al zeker dat jij goed was. Maar je was niet arrogant en dwingend genoeg. :p

We hadden ook veel pech, de mensen met de belangrijkste rollen geloofden me kennelijk niet (controleur, powerlifter, burgemeester).

Tja alleen die dag was ik niet zo actief alleen in de ochtend en begin middag.. Had nooit verwacht dat de nattys niet zouden mee gaan want dag ervoor was het tussen lloyd en Rob

Waarom zou je mij in godsnaam slachtofferen? Iedereen maar dan ook iedereen wist dat jij zo juicy was als zyzz, bij mij hadden enkelen nog twijfels. Dat zou wel heel erg dom geweest zijn...

Omdat je dan heel bizar stemgedrag krijgt dat de natties in verwarring brengt. Jullie waren toch met meer dan genoeg.

Als ik nog yolo werkloos ben deze zomer. Wil ik wel het volgende spel leiden.

Voorlopig ff rust, denk ik zo

Als ik nog yolo werkloos ben deze zomer. Wil ik wel het volgende spel leiden.

Voorlopig ff rust, denk ik zo
We horen het wel.

Omdat ik voornamelijk op mijn werk speel kan ik volgende week nog (maar dat gaat niet gebeuren) en daarna pas weer vanaf half augustus.
Ga denk ik ook niet meedoen als ik niet werk, dan zit ik in mijn vakantie alsnog heel de dag achter een scherm.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.237
Wat doen we nu in afwachten van het volgende spel?
Ik val ineens in een zwart gat. Het voelt alsof mijn leven geen zin meer heeft :(

Wat doen we nu in afwachten van het volgende spel?
Ik val ineens in een zwart gat. Het voelt alsof mijn leven geen zin meer heeft :(
Ik heb precies hetzelfde. En dan ook geen Tour meer, saaie boel hier.

Misschien kunnen we samen een game doen? Ik stem dan in ieder geval Woopy

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.239
Dan stem ik ook Woopy. Je zal dan wel zien wat mijn rol is en je zal het je beklagen :mad:

Ben nog thuis tot woensdag : Woopy.

Terug
Naar boven