Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Simpel had met de andere cults besloten om Bodinn te slachtofferen, zodat ik vrijgewaard van alle schuld en beschuldigen van jou kon worden en je de dag erna makkelijk eruit had kunnen werken.Werd ik eruit gegooid na mijn machtstrijd met Bodinn in het topic hetzelfde verhaal wat betreft de situatie alley cat. Echter dat lukte niet en op deze manier is het ook gewoon gelukt.
Waarom zou je mij in godsnaam slachtofferen? Iedereen maar dan ook iedereen wist dat jij zo juicy was als zyzz, bij mij hadden enkelen nog twijfels. Dat zou wel heel erg dom geweest zijn...
Lol... Hoop dat ik volgende keer tegen jou kan spelen. Jezus...

Dat deed je nu al XD
Waren genoeg mensen die je als cult zagen ook deze pot xd
---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 19:40 ----------
was gemakkelijk geweest als het nodig werd
Idd, zowat 3/4de zag me als cult, maar jij werd door iedereen gezien als cult, waarom zou je dan in godsnaam mij eruit stemmen lol?... Je bent niet voor niets 2 maal door het oog van de naald gekropen..
Als Z1000 erin was gebleven had het heel anders gelopen denk ik. Die avond was sowieso beslissend omdat er toen 3 goede uitvlogen.
Jij had er misschien wel een paar over kunnen halen, iedereen wist immers al zeker dat jij goed was. Maar je was niet arrogant en dwingend genoeg.Snap nog steeds niet waarom mijn mede nattys niet mee gingen op lloyd..
Slachting dit

Waarom zou je mij in godsnaam slachtofferen? Iedereen maar dan ook iedereen wist dat jij zo juicy was als zyzz, bij mij hadden enkelen nog twijfels. Dat zou wel heel erg dom geweest zijn...
We horen het wel.Als ik nog yolo werkloos ben deze zomer. Wil ik wel het volgende spel leiden.
Voorlopig ff rust, denk ik zo
Omdat je dan heel bizar stemgedrag krijgt dat de natties in verwarring brengt. Jullie waren toch met meer dan genoeg.
Ik heb precies hetzelfde. En dan ook geen Tour meer, saaie boel hier.Wat doen we nu in afwachten van het volgende spel?
Ik val ineens in een zwart gat. Het voelt alsof mijn leven geen zin meer heeft![]()