AndroidHealthClinic

Forumgame 17: Brosci en co

Heel wat jah, maar de natties weten niets, dus de kans dat natties elkaar eruit stemden was even groot als dat de juicers allemaal op een nattie stemden...

De enige manier om iets uit stemgedrag af te leiden is wanneer er echt hints herleid worden naar bepaalde personen en er waren maar twee echt duidelijk (opgeloste) hints waarvan één duidelijk hint fout bleek te zijn...

Probleem was dat als er zelfs duidelijk hints waren sommige mensen het nog niet door hadden:D

een hint is alleen duidelijk als je hem zelf doorhebt, de eerste hint naar orgineel was allesbehalve makkelijk of duidelijk (tot hij opgelost was), de hint naar z1000 bleek meer dan duidelijk en bleek waardeloos, de hints naar mijzelf vond ik makkelijker dan allen, voor anderen blijkbaar niet. met de uitleg van alle hints moet ik zeggen dat er weinig/geen makkelijke hints tussen zaten...

De enige manier om iets uit stemgedrag af te leiden is wanneer er echt hints herleid worden naar bepaalde personen en er waren maar twee echt duidelijk (opgeloste) hints waarvan één duidelijk hint fout bleek te zijn...
Of als er een rol zou zijn die elke ronde iemands rol kan opvragen bij de spelleider. Die kan er op die manier achter komen of iemand juicer is en dat dan vervolgens zeggen.

Dat zou ook wel een goed idee zijn voor volgende spellen. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.204
Of als er een rol zou zijn die elke ronde iemands rol kan opvragen bij de spelleider. Die kan er op die manier achter komen of iemand juicer is en dat dan vervolgens zeggen.

Ik heb toch goed kunnen lachen met je pm's waarin je even je frustraties over je rol en het feit dat niemand je volgde kwam ventileren :D

Eerste keer dat ik een cult was, heeft wel lekker uitgepakt dacht ik zo :roflol:

Die rol is er geweest.
Maar als je dan zeg dat je het 100% weet maakt je weer easy target voor wolf/dealer.
+ Geef je eigenlijk je rol vrij wat niet mag.

Kan begrijpen dat het frustrerend was voor je, moet je de eerste weerwolfgame eens terug lezen.
Volgens mij waren toen Suicide Sid, Remi en ik ook aan het opboksen tegen veel te veel cults.
Hopeloze strijd was dat.

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 13:31 ----------

Eerste keer dat ik een cult was, heeft wel lekker uitgepakt dacht ik zo :roflol:

Vooral rustig blijven ;)

15e keer dat ik burger was, was weer leuk ;)

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 13:37 ----------

Ik sla iig paar potten over. Beetje WW overkill lately. Sowieso veel te lekker weer laatste tijd. Over paar maandjes weer eens spelen. Misschien host ik dan wel een maffia part 2 spel mocht er animo voor zijn.

man, ik hield het niet meer :p

Had een hele tactiek bedacht om de heks eruit te krijgen ging er niemand in mee en hebben we het alsnog zo weten op te lossen.

Had anders geen idee hoe Alley zo makkelijk en zeker kon zeggen dat ik een cult was. Ik brak gedeeltelijk doordat hij er op in bleef hameren.

Overall gezien gg en jammer dat je niks met de hints als cult kon doen overigens. en wat ben ik blij dat remi niet meer meedeed aan het einde XD, Die gozer pmt me even wie alle rollen heeft voordat de uiteindelijke uitslag erop stond. Had ie nog goed ook.

---------- Post toegevoegd 19 July 2013 om 13:39 ----------

15e keer dat ik burger was, was weer leuk ;)

je was in de vorige pot het Duitse 6e leger

Kan begrijpen dat het frustrerend was voor je, moet je de eerste weerwolfgame eens terug lezen.
Volgens mij waren toen Suicide Sid, Remi en ik ook aan het opboksen tegen veel te veel cults.
Hopeloze strijd was dat

Ja :roflol: Dat is echt het meest frustrerende potje ooit geweest.

28 man in totaal volgens mij? En er waren 11 cults + corrupte burgemeester met bodyguard en wolf wat het 14 tegen 14 maakt + dat de burgers nog een anarchist hadden en gek. En de cults nog mogen pm'en ook.

Het was vanaf het begin van het potje toen al onmogelijk om te winnen:roflol: K*tpotje

Ik was gewoon jager.

Als ik geallieerde was, dan was dat toch hetzelfde?

Je had gewoon 2 partijen, wat maakt 1 partij goed en de andere slecht? Tis gewoon een VS. potje geweest.

Ja de fout die ik daar maakte was om de burgers in een kamp te gooien. Volgende keer maar niet doen maar volgens mafia principe. Ik genoot wel van de verhalen die ik steeds maakte.

Ik zal volgend potje wel weer leiden. Die zal dan van start gaan rond 20 Aug.

Denk niet dat er op dit moment veel animo voor is + dat ik er zelf nu ook geen zin in heb.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.213
Jammer, dan ben ik er niet :( Maarja, er zal altijd wel iemand zijn die niet kan.

Die rol is er geweest.
Maar als je dan zeg dat je het 100% weet maakt je weer easy target voor wolf/dealer.
+ Geef je eigenlijk je rol vrij wat niet mag.
Die rol was er dit potje ook. Die had ik namelijk, het was een suf grapje van me.

Maar ik wilde inderdaad niet mijn rol weggeven, ga ik er uiteindelijk uit en zegt iedereen "had dan wat hints gegeven man". Waren wel allemaal cults, maar toch wel frustrerend.
Hopeloze strijd was dat.
Ga ik dat volgende week eens doen. Heb ik toch nog een soort game.

Lloydatoni zei:
Had een hele tactiek bedacht om de heks eruit te krijgen ging er niemand in mee en hebben we het alsnog zo weten op te lossen.

Had anders geen idee hoe Alley zo makkelijk en zeker kon zeggen dat ik een cult was. Ik brak gedeeltelijk doordat hij er op in bleef hameren.

Overall gezien gg en jammer dat je niks met de hints als cult kon doen overigens. en wat ben ik blij dat remi niet meer meedeed aan het einde XD, Die gozer pmt me even wie alle rollen heeft voordat de uiteindelijke uitslag erop stond. Had ie nog goed ook.
Wat was je tactiek dan? Ben nieuwsgierig.

Ik was er natuurlijk zelf achter gekomen dat je cult was (stemde al op dag 1 op je), anders had ik niet naar jouw rol gevraagd. Maar daarna wist ik het helemaal zeker en was ik ook echt niet meer om te praten.
Zelfde met IMBA, ik had gevraagd of hij cult was omdat ik het eigenlijk vrij zeker wist.

Eerste nacht ging ik bij Remi kijken om te weten of ik een sterke bondgenoot zou hebben. Ging hij gelijk dood.
Extra k*t dat hij dan wel alles door had, terwijl ik bleef zitten met een hoop onwillende natty's. Aan Sid zou ik gisteren ook een sterke bondgenoot gehad hebben, maar die was ook dood.

Al met al denk ik dat de good-guys zeker hadden kunnen winnen, dus dat maakt het een prachtige pot.

Jammer, dan ben ik er niet :( Maarja, er zal altijd wel iemand zijn die niet kan.

Ja klopt, maar 20 aug. is geen vaste datum natuurlijk. Kan net zo goed zijn dat ik er 1 start rond 10 sept.
Ben zelf van 3 tot 10 sep weg dus 10 sep zal wel een lekker datum zijn denk ik, maar dat zie ik dan wel.

Zal ook even checken of ik met Bodylab weer een kleine prijs kan regelen.

Bedankt Woopy, was echt een leuk spel. En het thema en de verhalen waren leuk.

Goede hints ook, wel pittig.

Wat was je tactiek dan? Ben nieuwsgierig.

Simpel had met de andere cults besloten om Bodinn te slachtofferen, zodat ik vrijgewaard van alle schuld en beschuldigen van jou kon worden en je de dag erna makkelijk eruit had kunnen werken.Werd ik eruit gegooid na mijn machtstrijd met Bodinn in het topic hetzelfde verhaal wat betreft de situatie alley cat. Echter dat lukte niet en op deze manier is het ook gewoon gelukt.

Simpel had met de andere cults besloten om Bodinn te slachtofferen, zodat ik vrijgewaard van alle schuld en beschuldigen van jou kon worden en je de dag erna makkelijk eruit had kunnen werken.Werd ik eruit gegooid na mijn machtstrijd met Bodinn in het topic hetzelfde verhaal wat betreft de situatie alley cat. Echter dat lukte niet en op deze manier is het ook gewoon gelukt.
Ik had in het topic ook gezegd dat het voor jullie het handigste was om iemand anders dan jou of mij eruit te stemmen. Dat was in feite ook zo. Was voor mij het slechtst denkbare scenario omdat ik dan de dag erna weer zo'n frustrerende dag ging hebben waarin niemand naar me wilde luisteren.

Achteraf niet meer vanwege de "balance of power", maar ik wist niet precies hoe die lag (ook niet geteld eigenlijk).

Stuurde op een gegeven moment zelfs naar Woopy dat ik er dan zelf maar uit moest gaan. In dat geval zou mijn rol bekend worden en zou in principe gelijk duidelijk zijn dat jij en IMBA cults waren. Al geloof ik inmiddels dat jullie zelfs dat nog hadden kunnen draaien.

Ik had in het topic ook gezegd dat het voor jullie het handigste was om iemand anders dan jou of mij eruit te stemmen. Dat was in feite ook zo. Was voor mij het slechtst denkbare scenario omdat ik dan de dag erna weer zo'n frustrerende dag ging hebben waarin niemand naar me wilde luisteren.

Achteraf niet meer vanwege de "balance of power", maar ik wist niet precies hoe die lag (ook niet geteld eigenlijk).

Stuurde op een gegeven moment zelfs naar Woopy dat ik er dan zelf maar uit moest gaan. In dat geval zou mijn rol bekend worden en zou in principe gelijk duidelijk zijn dat jij en IMBA cults waren. Al geloof ik inmiddels dat jullie zelfs dat nog hadden kunnen draaien.

hadden een meerderheid nadat imba de goede kill had gemaakt

Terug
Naar boven