MuscleMeat

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Interessante info, dat er iets niet klopte met de stemmen had ik al door. Wie er iemand trouwens wie de crossfitter is op de foto?

Alley cat vandaag actief??

Maakt het wel een stuk leuker namelijk.
Gister was echt te stil.
Gisteren hele dag op Loveland. Vandaag brak, maar actief. Niet zo actief als op werkdagen overigens.

Waren gisteren ook heel weinig cults actief, hadden Orgineel anders makkelijk kunnen redden. Zijn al drie actieve spelers uit, dat is wel jammer.

Wat een k*tzooi!! Derde keer op rij dat ik er door een "hint" uit moet. Benieuwd of deze hint echt was. Als dat zo is, is het een ****ing makkelijke hint.

Ben gisteren wat eerder naar een verjaardag gegaan dan gepland, had mijn telefoon mee maar die is op de een of andere manier stuk gegaan. Daarom heb ik niet meer kunnen kijken/stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
De spelers die gister niet hebben gestemd, moeten vandaag stemmen. Anders lig je eruit.

Interessante info, dat er iets niet klopte met de stemmen had ik al door. Wie er iemand trouwens wie de crossfitter is op de foto?

Waarom wil je weten wie die crossfitter is... gaat over een goede.

Leugenaar moet ook gewoon stemmen in bolden, en MAG vervolgens zijn echte stem doorgeven aan de gameleider.

Stefanovich weer btw.

Stemming van gisteren trouwens:

Penose:Quibus
Bikers: Origineel
IMBAatwork: Stefanovich
Iloydatoni: Stefanovich
Jimboo: Penose
Golderado: Origineel
Boddin: Iloydatoni
Stefanovich: Iloydatoni
Wauter: Origineel

Stemming van gisteren trouwens:

Penose:Quibus
Bikers: Origineel
IMBAatwork: Stefanovich
Iloydatoni: Stefanovich
Jimboo: Penose
Golderado: Origineel
Boddin: Iloydatoni
Stefanovich: Iloydatoni
Wauter: Origineel

Meest logisch is dan dat Boddin en Stefanovich cult zijn.

Penose, IMBA of Jimbooo is de leugenaar. IMBA lijkt me onwaarschijnlijk als ik aanneem dat Stefanovich cult is.
Jimbooo is niet te peilen vanwege zijn troll-gedrag vorige game, maar zou dus kunnen. Penose zou zeker kunnen. Is in mijn ogen een goede speler die gisteren koos voor de hint richting Quibus in plaats van die richting Orgineel terwijl die laatste hint toch logischer was.

Dan zijn er nog twee cults die niet gestemd hebben gisteren en Bruyce zelf.

Boddin voor vandaag dan, was de eerste die op illoy stemde nadat illoy op stefanovich stemde, beetje driehoek daar waarvan 2 op 1 gaan omdat 1 op eén van de twee gaat en die ene nu alpha blijk te zijn, dus beetje keuze tussen boddin en stefa. Leugenaar kunnen er nog meerdere zijn inderdaad dus dat zou teveel gokken worden, zeker met jimboo zn eeuwige trollgedrag...

Meest logisch is dan dat Boddin en Stefanovich cult zijn.

Penose, IMBA of Jimbooo is de leugenaar. IMBA lijkt me onwaarschijnlijk als ik aanneem dat Stefanovich cult is.
Jimbooo is niet te peilen vanwege zijn troll-gedrag vorige game, maar zou dus kunnen. Penose zou zeker kunnen. Is in mijn ogen een goede speler die gisteren koos voor de hint richting Quibus in plaats van die richting Orgineel terwijl die laatste hint toch logischer was.

Dan zijn er nog twee cults die niet gestemd hebben gisteren en Bruyce zelf.

Achteraf is de hint inderdaad logischer naar Orgineel ja..

Achteraf is de hint inderdaad logischer naar Orgineel ja..
Achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk, ik heb ook al heel vaak mis gezeten met hints.

Toch waren er gisteren minimaal drie mensen die ook vooraf vonden dat de hint naar Orgineel logischer was.

Ik vond de hint naar Origineel te obvious, zeker omdat t in de vorige pot met hem daar ook al op misging.
Maar goed, gelukkig dat er spelers waren die wel op die hint gingen.

Achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk, ik heb ook al heel vaak mis gezeten met hints.

Toch waren er gisteren minimaal drie mensen die ook vooraf vonden dat de hint naar Orgineel logischer was.

Nou ik zelf had gegoogeld om die hint uit te zoeken naar:
Poppers- toen zag ik op een gegeven moment het plaatje voorbij komen.
Toen gegoogled naar Poppers origineel- en toen zag ik het plaatje op een gegeven moment ook voorbij komen.

Daarom vond ik hem niet zo sterk.

lawl zie duidelijke hint naar mezelf :p Hint van de creme vind ik wel goed gevonden. Denk dat het wel voldoende is om jimboo te verdenken.

Wtf ik wist niet dat Sjors mee deed.

Sjors26

In de openingspost van Jimboo heeft hij het meteen over creme..
Dat vind je makkelijker dan een topic zoeken waar Sjors in reageerd.
Maar goed ik zeg ook niet dat ik de waarheid in pacht heb. Vond deze alleen.

Die van quibus vind ik ook nog steeds wel rede genoeg.

Misschien betere opties later

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 12:40 ----------

Wtf ik wist niet dat Sjors mee deed.

Sjors26

Met welke reden dan ??

Straks weer een hetero weg.

Mijn stem gaat (nu) nog op hints en niet op eventueel stem of post gedrag.

Terug
Naar boven