wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren hele dag op Loveland. Vandaag brak, maar actief. Niet zo actief als op werkdagen overigens.Alley cat vandaag actief??
Maakt het wel een stuk leuker namelijk.
Gister was echt te stil.
Interessante info, dat er iets niet klopte met de stemmen had ik al door. Wie er iemand trouwens wie de crossfitter is op de foto?
Stemming van gisteren trouwens:
Penose:Quibus
Bikers: Origineel
IMBAatwork: Stefanovich
Iloydatoni: Stefanovich
Jimboo: Penose
Golderado: Origineel
Boddin: Iloydatoni
Stefanovich: Iloydatoni
Wauter: Origineel
Meest logisch is dan dat Boddin en Stefanovich cult zijn.
Penose, IMBA of Jimbooo is de leugenaar. IMBA lijkt me onwaarschijnlijk als ik aanneem dat Stefanovich cult is.
Jimbooo is niet te peilen vanwege zijn troll-gedrag vorige game, maar zou dus kunnen. Penose zou zeker kunnen. Is in mijn ogen een goede speler die gisteren koos voor de hint richting Quibus in plaats van die richting Orgineel terwijl die laatste hint toch logischer was.
Dan zijn er nog twee cults die niet gestemd hebben gisteren en Bruyce zelf.
Achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk, ik heb ook al heel vaak mis gezeten met hints.Achteraf is de hint inderdaad logischer naar Orgineel ja..
Achteraf is het altijd makkelijk natuurlijk, ik heb ook al heel vaak mis gezeten met hints.
Toch waren er gisteren minimaal drie mensen die ook vooraf vonden dat de hint naar Orgineel logischer was.