XXL Nutrition

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Was jouw stem gister waarschijnlijk dan ? jij geeft niks geen reden om op mij te stemmen, maakt niet uit voor de rest maar ga dan niet zeggen dat quibus de minst waarschijnlijke is.

Ik ben nog steeds van mening dat ik de hint naar origneel niet sterk vind, vraag me ook af of dat wel bedoeld was.

En deze hint naar jouw zou fout kunnen zijn, ik had gister ook een hint naar lloydatoni gevonden zat ik ook fout.

Was jouw stem gister waarschijnlijk dan ? jij geeft niks geen reden om op mij te stemmen, maakt niet uit voor de rest maar ga dan niet zeggen dat quibus de minst waarschijnlijke is.

Ik ben nog steeds van mening dat ik de hint naar origneel niet sterk vind, vraag me ook af of dat wel bedoeld was.

En deze hint naar jouw zou fout kunnen zijn, ik had gister ook een hint naar lloydatoni gevonden zat ik ook fout.
Jij bent gewoon de leugenaar en je ging gister voor quibus om je holmaatje orgineel te beschermen wat niet gelukt is. Dat orgineel waarschijnlijker was lijkt me wel overduidelijk.

Achteraf ja..

Ik zou als ik leugenaar was vandaag weer kunnen liegen...
Maar even ontopic : ben geen leugenaar ;)
Natuurlijk, maar het niet verstandig om als eerste op een van je cult-maatjes te stemmen want je loopt dan zeker de kans dat mensen je gaan volgen. Jij deed dit gisteren en vandaag wel.

Boddin voor vandaag dan, was de eerste die op illoy stemde nadat illoy op stefanovich stemde, beetje driehoek daar waarvan 2 op 1 gaan omdat 1 op eén van de twee gaat en die ene nu alpha blijk te zijn, dus beetje keuze tussen boddin en stefa. Leugenaar kunnen er nog meerdere zijn inderdaad dus dat zou teveel gokken worden, zeker met jimboo zn eeuwige trollgedrag...

Omdat ik dacht een hint gevonden te hebben, die dus geen hint was ga je mij gaan verdenken? Stefanovich ging waarschijnlijk gewoon mee op illoyd om zijn eigen vel te redden wat hem dus duidelijk ook gelukt is.

Laatst bewerkt:
Vorige game verdacht je me terecht en met reden toen had ik me al vroeg in de game versproken maar waarom je me nu gaat verdenken lijkt me een raadsel. Beter concentreren we ons op de tips in het verhaal, ipv op iemand te stemmen waarvan we denken dat hij fag is. Vorige game is daardoor door de cults gewonnen. Ik zoek deze namiddag naar tips.

Heb trouwens een serieusze verdenking richting woopy. Zal later misschien posten waarom.

Heb trouwens een serieusze verdenking richting woopy. Zal later misschien posten waarom.
Misschien?

Heeft zijn gezicht nog helemaal niet laten zien en we zoeken nog cults die niet gestemd hebben gisteren. Verwacht toch dat hij vandaag nog wel eventjes komt kijken.

Inderdaad..
stemmen zonder reden heb je niks aan.

Beetje Jimboo stijl

ben zometeen weg en weet niet of ik nog voor 10 uur terug kom.
Zo niet dan staat mijn stem op IMBAatwork ivm de hint van Arie dat hij als eerste wilde stemmen en IMBA als eerste stemde

Omdat ik dacht een hint gevonden te hebben, die dus geen hint was ga je mij gaan verdenken? Stefanovich ging waarschijnlijk gewoon mee op illoyd om zijn eigen vel te redden wat hem dus duidelijk ook gelukt is.

Als jij dan ook op stefa gaat (waarvan velen hier al denken dat hij homo is (in het spel en buitenom:) )) dan ga ik daar ook wel in mee. Of iemand moet nog een duidelijke hint kunnen vinden.

Als jij dan ook op stefa gaat (waarvan velen hier al denken dat hij homo is (in het spel en buitenom:) )) dan ga ik daar ook wel in mee. Of iemand moet nog een duidelijke hint kunnen vinden.

Als er een duidelijke hint is naar stef dan moeten we daar dan ook niet twijfelen. Maar volgens mij is er nog geen enkele hint? Naar niemand echt trouwens.. Buiten imba met dat arie gedoe.

ben zometeen weg en weet niet of ik nog voor 10 uur terug kom.
Zo niet dan staat mijn stem op IMBAatwork ivm de hint van Arie dat hij als eerste wilde stemmen en IMBA als eerste stemde
Ik vind dat denk ik wel de beste hint die ik tot nu toe gezien heb.

Alleen vind ik IMBA verder niet verdacht.

Stel dat IMBA de leugenaar is, dan heeft hij zich dus stiekem aangesloten bij Stefanovich en Boddin om Lloyd eruit te stemmen (anders was Lloyd er immers niet uit gegaan).
Maar vervolgens gaat hij de dag erna gelijk openlijk op Stefanovich stemmen. Wetende dat de kans groot is dat hij daarmee mensen mee gaat trekken. Dat is niet logisch.

Maar belangrijker nog:
Stel dat IMBA de leugenaar is, dan heeft hij zich dus stiekem aangesloten bij Stefanovich en Boddin om Lloyd eruit te stemmen (anders was Lloyd er immers niet uit gegaan). Dan is Stefanovich dus alsnog cult.

Tenzij IMBA gisteren de enige actieve cult was. Maar dat geloof ik echt niet.

Ik volg IMBA: Stefanovich

Als er een duidelijke hint is naar stef dan moeten we daar dan ook niet twijfelen. Maar volgens mij is er nog geen enkele hint? Naar niemand echt trouwens.. Buiten imba met dat arie gedoe.

Is geen duidelijke hint. Sommigen merkten de eerste dag op dat stefa zich ergens versproken had (ff geen zin om dat te zoeken, degene die het opmerkte kan het nog wel erbij halen...) en vervolgens ging hij supermakkelijk mee op jouw ''hint'' naar illoy terwijl de hint naar orgineel veel duidelijker was. 1 aanwijzing naar jou dus en een dubbele naar stefa, aangezien er geen duidelijke hints zijn naar andere personen is er geen reden voor iemand om niet op stefa te stemmen dan.

Stefanovich

Lol, heb het spel nog totaal niet kunnen volgen. Gaat pas morgen gebeuren als ik terug op het werk zit. Maar kwestie van er niet uitgeschreven te worden, mijn verplichte stem: lloydatoni
Kan het niet echt onderbouwen aangezien ik nog niet echt gevolgd heb dus. Maar heb gisteren dacht ik wat posts gezien die ik als cult gedrag herkende. Kan er ook totaal naastzitten. Als ik het zo even zie, lijkt dit me een nutteloze stem, en dat lijkt me op dit moment het beste voor mij om te doen :)

Lol

• Topic Starter Topic Starter
Lol, heb het spel nog totaal niet kunnen volgen. Gaat pas morgen gebeuren als ik terug op het werk zit. Maar kwestie van er niet uitgeschreven te worden, mijn verplichte stem: lloydatoni
Kan het niet echt onderbouwen aangezien ik nog niet echt gevolgd heb dus. Maar heb gisteren dacht ik wat posts gezien die ik als cult gedrag herkende. Kan er ook totaal naastzitten. Als ik het zo even zie, lijkt dit me een nutteloze stem, en dat lijkt me op dit moment het beste voor mij om te doen :)

Die is er al uit:o

Terug
Naar boven