Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan word je er alsnog uitgeschreven wegens een niet geldige stem. Toch leuk dat je mee deed Woopy!Lol, heb het spel nog totaal niet kunnen volgen. Gaat pas morgen gebeuren als ik terug op het werk zit. Maar kwestie van er niet uitgeschreven te worden, mijn verplichte stem: lloydatoni
Kan het niet echt onderbouwen aangezien ik nog niet echt gevolgd heb dus. Maar heb gisteren dacht ik wat posts gezien die ik als cult gedrag herkende. Kan er ook totaal naastzitten. Als ik het zo even zie, lijkt dit me een nutteloze stem, en dat lijkt me op dit moment het beste voor mij om te doen![]()

haha, of gaat hij niet uit van z'n eigen gelezen tekst maar van de PM's die de homo's gisteren naar elkaar stuurden om op illoy te stemmen?![]()
De gene die voor 22:00 uur moeten stemmen zijn:
Boddin
Suus
Sjors
Quibus
Marcussi
Voor Marcussi is het volgens mij niet de eerste keer dat hij meespeelt en dan amper tot niet actief is?
lloydatoni
Reden:
Dit vond ik terug in zijn geschiedenis:
Duidelijke link naar de gay website in het stukje tekst. Mijn stem blijft zolang niemand anders komt met iets beters..
ben zometeen weg en weet niet of ik nog voor 10 uur terug kom.
Zo niet dan staat mijn stem op IMBAatwork ivm de hint van Arie dat hij als eerste wilde stemmen en IMBA als eerste stemde