AndroidHealthClinic

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

haha, of gaat hij niet uit van z'n eigen gelezen tekst maar van de PM's die de homo's gisteren naar elkaar stuurden om op illoy te stemmen? :D

Lol, heb het spel nog totaal niet kunnen volgen. Gaat pas morgen gebeuren als ik terug op het werk zit. Maar kwestie van er niet uitgeschreven te worden, mijn verplichte stem: lloydatoni
Kan het niet echt onderbouwen aangezien ik nog niet echt gevolgd heb dus. Maar heb gisteren dacht ik wat posts gezien die ik als cult gedrag herkende. Kan er ook totaal naastzitten. Als ik het zo even zie, lijkt dit me een nutteloze stem, en dat lijkt me op dit moment het beste voor mij om te doen :)
Dan word je er alsnog uitgeschreven wegens een niet geldige stem. Toch leuk dat je mee deed Woopy! :cool:

Moeten nog een hoop mensen stemmen volgens mij.

Gadver, dat toont al aan hoe goed ik al gevolgd heb :roflol:
Ff wat proberen bijlezen, ik kom zo meteen terug met een geldige stem :p

• Topic Starter Topic Starter
Yes de mensen die 2x niet hebben gestemd, worden uitgeschreven. Kan best zijn dat het spel vanavond eindigt.

Ik ga dan maar mee op Stefanovitch

Jezus, dit spel is bedoelt om werkdagen leuker te maken. We hebben nog geen werkdag gespeeld.

• Topic Starter Topic Starter
De gene die voor 22:00 uur moeten stemmen zijn:
Boddin
Suus
Sjors
Quibus
Marcussi

fuuuuuck, ben een weekend aan de zee geweest, heb niks kunnen doen, sorry, geen internet te vinden aan heel die belgische k*tkust, kan iemand me even bijbrengen kort wat er is gebeurt al en waar we vandaag op gaan stemmen?
(heb geen tijd om zelf iets te bedenken maar ik MOET stemmen anders eruit)

ja sorry ik ga mee op stefanovich, geen tijd om te bekijken etc, morgen ben ik gewoon weer met een enorm no life gehalte mee van de partij!

degene die 'moeten' stemmen vandaag zijn allemaal vandaag online geweest dus geen reden om niet gestemd te hebben ...

Boddin

Dunnow of het nog veel zin heeft om te stemmen of niet. Voor de eerste keer ga ik dus blindelings mee. stefanovich. Don't shame my trust brothers!

Nou das duidelijk! Ik duik me bed in morgen weer vroeg de wekker, was leuk :cool:

Terug
Naar boven