AndroidHealthClinic

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Boddin
Vanwege z'n stem op Lloyd

Even spieken :cool:

Ik steek alvast een plank voor me reet...

• Topic Starter Topic Starter
Ik kijk ff de film af. Verhaal komt erna.

Dag 2

Na de brute kill op Arie de dorpsheld, zijn de dorpsbewoners real madd. Vandaag wordt er door iedereen hard gezocht naar hints. Google is hierbij een goed bruikbaar middel.

Een alpha trekt eruit op zijn fiets. Rijdend door het dorp opzoek naar aanwijzingen. Hij fiets naar het dorpshuis. Zoekend naar aanwijzingen op de plek waar Arie doos is gegaan. Hij vind wat gedroogde cum. Iets verder op ligt een beitel op de grond. De alpha pakt de beitel eens beet. En denkt hee dat is handig, hier weet ik een mooi plekje voor in de schuur.

Opnieuw wordt de stemming weer gehouden in het dorpshuis. Het is Boddin, die vieze flikkeer. Vuile vieze k*t import belg. Het land van Marc Detroux. Uit Belgie komen alleen maar sick minded mensen. Iedereen in de zaal roept YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Kill it.
Om de beurt, mag elke bewoner Bodding een trap in zijn balle geven. Bruyce fagget dat hij is. Kijkt Boddin strak aan in zijn ogen. En zegt, sorry babe en streelt Boddin zijn penis. Langzaam bloed Boddin dood via zijn balle….

Boddin is dood, hij is fag

Laatst bewerkt:
Hmmm bepaalde hints verkeerd uitgelegd denk ik.

Hmm... Mijn hele idee over wie goed en slecht is eventjes omgooien dan maar...

edit: toch fag, fak u z1000 voor de verwarring :roflol:

Laatst bewerkt:
edit: Nice weer een fag eruit. Jimbooo eruit nu? hij verdedigde boddin noch op het laatste moment. Niet dat dit veel uit zou maken maar dit is misschien een tactiek van hem zodat wij hem niet verdenken.

K*t sorrry. Dikke typ fout. Hij is fag

Lol dacht al.

Nacht

Bruyce is een beetje verdrietig. Al weer een homo dood. GVD zo blijft er weinig over denkt Bruyce. Hij besluit de deur uit te gaan en een rondje te gaan lopen. Al lopend komt hij een dorpsbewoner tegen met een dikke tribal tattoo tegen, van het spel. De dorpsbewoner roept, he nieuweling wat moet jij hier. Bruyce zegt, niks niks. Just walking you know.

Ook de jager voelt, dat hij weer iemand moet beschermen. Hij neemt weer een tube creme mee tegen littekens. Daar is de gene die hij moet beschermen blij mee. Dat kan hij wel gebruiken met zijn kuur verleden.

Bruyce ruikt de creme. En begint spontaan te rennen. Al snelt loopt Bruyce achter de jager. Bruyce denkt YOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, en tikt jimmy op zijn schouder. Jimmy zegt, he nieuwe wat doe jij hier. Bruyce zegt, help me plsss. Jimmy oke oke wassup. Bruyce zegt, kan je kijken naar mijn been? Jimmy zegt yoo prima brah. Bruyce slaap vervolgens jimmy nock out. Stopt zijn penis in Bruyce zijn mond, en knijpt zijn neus dicht. Jimboo begint langzaam te stikke…..
Bruyce smeert zich erna vol met creme, ahh nice this feels good

Jimboo is dood, hij was jager

Morgen een uitgebreider verhaal.

Terug
Naar boven