AndroidHealthClinic

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Probeerde wat uit te lokken. Niet echt gelukt helaas. Feit dat Jimbooo volgt zegt weinig vrees ik, die stemt altijd op Rob P.

Maar goed, Rob P kan denk ik wel van het mogelijke cult-lijstje af nu Boddin hem aandraagt als cult.

Blijven wat mij betreft Woopy, Guts en Suus over. Waarbij ik nog steeds neig naar Guts en Woopy.

Als je er vanuitgaat dat ik gay ben, maar denk je nu echt dat ik zo graag een pik in me reet krijg? ??????

Dat je denkt dat ik cult ben omdat ik dit weekend amper online geweest ben, wil ik snappen, maar een wolf die het topic niet checkt en toch stemmen doorgeeft? Ik wist tot vanochtend amper wie er eigenlijk allemaal meespeelde :p

ik dacht dat jij zei dat woopy ook inactief was heel die tijd, dus hij zou dan ook afvallen, suus weet ik niks van.
Dus als woopy zijn alibi klopt zou suus by elimination de wolf kunnen zijn in dit geval, maar das natuurlijk als we alleen binnen het lijstje kijken

Aan het gedrag te zien lijkt Suus cult te zijn, misschien zelf wolf.

Dat je denkt dat ik cult ben omdat ik dit weekend amper online geweest ben, wil ik snappen, maar een wolf die het topic niet checkt en toch stemmen doorgeeft? Ik wist tot vanochtend amper wie er eigenlijk allemaal meespeelde :p
Zou wel verklaren waarom je vannacht een fout gemaakt hebt.

Maar ik ben niet goed in zoeken naar de wolf , ik zoek cults. En op die lijst sta je bovenaan, samen met Guts.
Terwijl je feitelijk niks verdachts gedaan hebt. Puur omdat je op dag 1 niet gestemd hebt en op dag 2 wel en ik nog geen reden zie je van het lijstje af te halen (die ik bij Rob P wel zie).

Guts zei:
ik dacht dat jij zei dat woopy ook inactief was heel die tijd, dus hij zou dan ook afvallen, suus weet ik niks van.
Dus als woopy zijn alibi klopt zou suus by elimination de wolf kunnen zijn in dit geval, maar das natuurlijk als we alleen binnen het lijstje kijken
Dat was hij ook, dus als jij om die reden afvalt valt Woopy ook af. Maar helemaal zeker ben ik daar niet van.
Je had bijvoorbeeld je kill al op vrijdagavond door kunnen geven.

Maar zoals gezegd, ik vind de rol van de wolf te vaag om naar te zoeken. Ik zoek cults en daarna kijk ik wel wat er over blijft. Eerlijk, als ik wolf was zou ik denk ik precies spelen zoals ik nu doe en gewoon proberen om op cults te stemmen.

de wolf zit sowieso tussen de volgende 4:
woopy
rob p
suus
guts
Jimbooo, vriendje ik vond t al lang duren voor je me weer ging beschuldigen zonder gegronde bewijzen aangezien je dat elke game doet.:)
Zoals je begrijpt sta jij om precies die rede in mijn fag-lijst.

Aan het gedrag te zien lijkt Suus cult te zijn, misschien zelf wolf.

Hoi Wauter, vertel eens, waarom zou ik jou niet verdenken van fag of über-homeau zijn aangezien jij stemt zonder enige onderbouwing.

niet perse één van die vier hoeft de wolf te zijn... kan ook boddin of jimbooo zelf zijn...

boddin (denk niet dat ie wolf is maar wel fag door n door)

2 kampen, weet niet met welke ik mee moet gaan.
Redenen waarom boddin/rob p cult zijn?
Zo meteen stem ik op de verkeerde en dan lig ik er zo uit.

Boddin omdat hij 1 van de drie gasten is waardoor illoy eruit is (alpha), de andere twee die ervoor verantwoordelijk zijn er al uit (penose, stefanovich).

Is op t moment de enige logische keuze, de personen die op rob p stemmen heb ik geen idee van de redenering

dat is duidelijk. Mijn stem tot nu toe boddin
Mocht iemand een betere hint naar Rob P zien, ik hoor het graag.

boddin was de eerste die op lloydatoni had gestemd. Lijkt me dat de homo's hem gewoon gebruikt hebben als zondebok wanneer lloyd goed bleek te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Morgen moet ik vroeg weg, Bruyce, dropsslet en de ubergrifo, kunnen tot 24:00 mij PMen, het nacht verhaal verschijn na 12 uur vannacht

boddin was de eerste die op lloydatoni had gestemd. Lijkt me dat de homo's hem gewoon gebruikt hebben als zondebok wanneer lloyd goed bleek te zijn.

Nu heb je een reden gegeven waarom het boddin niet zou kunnen zijn. Nu nog een reden waarom het rob p wel zou kunnen zijn ... ?

boddin dan maar :rolleyes:

Ik zie alleen een reden waarom Jimbooo misschien cult is.

Boddin trouwens. Had ik nog niet gedaan.
ja met 10 stemmen op boddin gaat een cult nog de moeite doen om hem te redden als hij daadwerkelijk cult was :rolleyes:

Jager bescherm me vannacht aub.

als de jager jou beschermt ligt alley cat open

ja met 10 stemmen op boddin gaat een cult nog de moeite doen om hem te redden als hij daadwerkelijk cult was :rolleyes:
Proberen kan altijd, maar is inderdaad niet waarschijnlijk.

In theorie kan je gelijk hebben natuurlijk, maar hoe dan ook is Boddin op dit moment de meest logische stem. Twee van de drie mensen die op dag 1 op Lloyd stemden zijn cult gebleken, zeer aannemelijk dat de derde het dan ook is.
Wilde gisteren ook lang niet mee op Stefanovich. En niet toevallig legde Stefanovich zich bij zijn uitschakeling neer gelijk nadat ook Boddin op hem stemde. Afgesproken werk vermoed ik.

Bovendien heeft hij met zijn verdediging daarna zichzelf eerder meer dan minder verdacht gemaakt.

Gisteren stemden we Stefanovich weg omdat hij op Lloyd stemde, dus moeten we vandaag om diezelfde reden wel Boddin wegstemmen. Zeker omdat we verder te weinig in handen hebben om op een ander te stemmen.

Terug
Naar boven