Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Wauter, Bikers en Golderado goed zijn omdat ze op dag 1 op Orgineel gestemd hebben.Spel gaat niet lang meer duren denk ik.
Spelers die over blijven:
bikers
rob p
woopy
alley cat
golderado
imba
guts
wauter
suus
Van Rob P heb ik niet echt een goed idee al denk ik dat hij gewoon goed is. Over alley cat durf ik ook niet heel zeker zijn, ik denk ook wel goed. Dan zijn er nog enkelen waarvan ik vrij zeker ben dat ze goed zijn. En dan blijven op mijn lijstje enkel nog guts en suus over eigenlijk. Geen directe verdenkingen tegen hen (al is de redenatie van alley cat tegen guts, die ook op mij van toepassing kan zijn, wel goed), maar vooral een kwestie van eliminatie.
Ik ben voorlopig inderdaad van plan om op Guts te stemmen, dus dat komt goed.Ik stel voor voor Guts te gaan beste alleycat. Ik zal later zoeken naar verdere hints maar ik heb een sterk vermoeden dat hij de ****in raper is hier. Ik hoop dat jullie genoeg vertrouwen in mij hebben om mij te volgen. Ik ben 99% zeker.
Ik stem op GUTS
Woopy en Suus sowieso wel.Ik neig eerder naar Suus te gaan. Alleycat, wie van woopy, guts of suus is de eerste dag/nacht niet online geweest?
Iemand iets zinnigs te zeggen over Woopy? Hij speelt heel anders dan ik van hem gewend ben. Gaat makkelijk mee op mensen terwijl hij dat normaal gesproken juist niet doet en is ook veel stiller. Hij heeft zaterdag bijvoorbeeld wel op het forum gepost, maar niet in dit topic.

Tuurlijk ga ik mee op een persoon die ik zelf ook al verdacht. En mijn eerste stem is niet erg belangrijk aangezien die vooral was om niet uit het spel geschreven te worden. Was een snelle beslissing.
Langzaam komt er iets opgang om guts te redden. Mijn stem blijft. Alley plz ga okk mee.
Dit spel is altijd een hoofdzaak om te checken.Ik heb wel iets zinnigs te zeggen over Woopy
Ik speel minder actief. Klopt. Komt vooral doordat ik de eerste, drukste dagen van het spel al gemist heb en het sowieso niet zo'n post-intensief spel is deze keer.
Gaat gemakkelijk mee op mensen: Boddin was vrij duidelijk. Deze keer ga ik mee op Guts, nadat ik zelf al gepost had dat hij en Suus voor mij het meest waarschijnlijk zijn. Het is maar wat je wil verstaan onder meegaan in stemmenTuurlijk ga ik mee op een persoon die ik zelf ook al verdacht. En mijn eerste stem is niet erg belangrijk aangezien die vooral was om niet uit het spel geschreven te worden. Was een snelle beslissing.
Ik heb zaterdag inderdaad op het forum gepost. Ik heb mijn trainingslog ingevuld. Dat is alles. Ik was rond 5u thuis, heb snel mijn log ingevuld, heb gegeten, heb een douche genomen, en ben toen met vrienden naar de film gegaan waar ik rond 20u afgesproken had. Dit spel was op dat moment echt geen hoofdzaak om even te checken![]()
Waarom verdenk jij Guts meer dan Woopy of Suus?Langzaam komt er iets opgang om guts te redden. Mijn stem blijft. Alley plz ga okk mee.
woopy is bijna zeker cult
rob P is defo cult
Alley cat, kijk gewoon goed wat er gebeurt, jij zei 'morgen guts', en die twee springen zonder meer mee op de culttrein die jij indirect hebt grecreerd, waar jij op zich niks aan kunt doen maar ze hebben er wel mooi gebruik van gemaakt. Ondanks wat rob Fag zegt is nog niemand me te hulp geschoten wat toch overduidelijk moet wijzen op serieus onderling cult gekonkelfoes aan de kant die reeds gestemd heeft.
Ik vind dat het minste dat je nu kunt doen is dat je de die spijtige culttrein niet mee voedt, en stem liever mee op Rob P zoals ik ga doen. Als je niet denkt dat hij een cult is, dan verdienen de alfa's om te verliezen.
Ik neig eerder naar Suus te gaan. Alleycat, wie van woopy, guts of suus is de eerste dag/nacht niet online geweest?
Nogmaals Wauter, kom dan eens met een bewijs of gegronde rede waarom jij mij verdenkt.
Tot nu toe ben jij degene die ala Jimbooo-style met verdenkingen komt die je nergens onderbouwt.
Mijn spelgedrag is idd niet zoals normaal maar dat komt omdat mijn privé-situatie atm verre van normaal is, als dat al genoeg rede is om te denken dat ik een fag ben....
Voorlopig speel jij dus als een fag en gaat mijn stem waarschijnlijk naar jou.