Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Jij verdenkt mij, ik verdenk jou. All in the crazy weerwolf game.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij verdenkt mij, ik verdenk jou. All in the crazy weerwolf game.
En waarvoor verdenk je me? Omdat je gay vriendjes het zeggen dat je me eruit moet stemmen? Dit spelletje is allemaal heel erg mooi opgezet... Stefanovich verspreekt zich, gaan ze proberen iemand mee te nemen in zijn val... Leuk dat juist ik het slachtoffer hiervan ben... De gay nubs zijn er nu dus ook makkelijk uit te halen...
Heb trouwens een serieusze verdenking richting woopy. Zal later misschien posten waarom.
Haha. mooie zet op penosa. scheelt ons weer uitvogelen wie van de drie het was . zit nu nog ff op tel te lezen en replyen hiermee heb ik al een hekel aan. zal zodra ik thuis ben ook wel op boddin stemmen. of iemand mocht toch nog een goede hint vinden wat k betwijfel
post die hint danlawl zie duidelijke hint naar mezelfHint van de creme vind ik wel goed gevonden. Denk dat het wel voldoende is om jimboo te verdenken.
Probeerde wat uit te lokken. Niet echt gelukt helaas. Feit dat Jimbooo volgt zegt weinig vrees ik, die stemt altijd op Rob P.haha dafuq alleycat, nu opeens geen boddin meer? xD
de wolf zit sowieso tussen de volgende 4:
woopy
rob p
suus
guts
---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 16:59 ----------
post die hint dan