AndroidHealthClinic

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

Jij verdenkt mij, ik verdenk jou. All in the crazy weerwolf game.

En waarvoor verdenk je me? Omdat je gay vriendjes het zeggen dat je me eruit moet stemmen? Dit spelletje is allemaal heel erg mooi opgezet... Stefanovich verspreekt zich, gaan ze proberen iemand mee te nemen in zijn val... Leuk dat juist ik het slachtoffer hiervan ben... De gay nubs zijn er nu dus ook makkelijk uit te halen...

• Like
Waarderingen: Guts
En waarvoor verdenk je me? Omdat je gay vriendjes het zeggen dat je me eruit moet stemmen? Dit spelletje is allemaal heel erg mooi opgezet... Stefanovich verspreekt zich, gaan ze proberen iemand mee te nemen in zijn val... Leuk dat juist ik het slachtoffer hiervan ben... De gay nubs zijn er nu dus ook makkelijk uit te halen...

Je zou met iets beters moeten komen : Boddin.

• Like
kan iemand ff zeggen waarom we boddin vermoeden?

Rob P

• Like
rob p

• Like
haha dafuq alleycat, nu opeens geen boddin meer? xD

Haha. mooie zet op penosa. scheelt ons weer uitvogelen wie van de drie het was . zit nu nog ff op tel te lezen en replyen hiermee heb ik al een hekel aan. zal zodra ik thuis ben ook wel op boddin stemmen. of iemand mocht toch nog een goede hint vinden wat k betwijfel

• Like
rob pAl is het alleen al om mijn eigen vel te redden:

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 16:46 ----------

Haha. mooie zet op penosa. scheelt ons weer uitvogelen wie van de drie het was . zit nu nog ff op tel te lezen en replyen hiermee heb ik al een hekel aan. zal zodra ik thuis ben ook wel op boddin stemmen. of iemand mocht toch nog een goede hint vinden wat k betwijfel

Nou thanks man.. Leuk om te weten dat je je homo vriendjes blindelings volgt...

Whaha treintjeeeee!!

Je zal met wat beters moeten komen om jezelf te redden gast. je hebt iedere ronde op goeden gestemd (behalve de gister toen je laat je stem veranderde omdat stefa niet meer te redden was)

Boddin

Nog een stem voor Boddin.

• Like
de wolf zit sowieso tussen de volgende 4:
woopy
rob p
suus
guts

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 16:59 ----------

lawl zie duidelijke hint naar mezelf :p Hint van de creme vind ik wel goed gevonden. Denk dat het wel voldoende is om jimboo te verdenken.
post die hint dan

haha dafuq alleycat, nu opeens geen boddin meer? xD
Probeerde wat uit te lokken. Niet echt gelukt helaas. Feit dat Jimbooo volgt zegt weinig vrees ik, die stemt altijd op Rob P.

Maar goed, Rob P kan denk ik wel van het mogelijke cult-lijstje af nu Boddin hem aandraagt als cult.

Blijven wat mij betreft Woopy, Guts en Suus over. Waarbij ik nog steeds neig naar Guts en Woopy.

de wolf zit sowieso tussen de volgende 4:
woopy
rob p
suus
guts

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 16:59 ----------

post die hint dan

ik kan je wolf niet zijn, ik was niet online van zaterdagochtend tot zondagavond maar biobeast is snachts wel anaal vernederd geweest,

boddin

Terug
Naar boven