XXL Nutrition

Forumgame 18. Wie is de dorpshomo (Bruyce)?

:D good game natty's!! wat een k*trol die wolf zeg

Victory! Mooi gespeeld hetero's, is ff kantje boort geweest nadat er drie hetero's uitgingen door inactiviteit maar we hebben het toch gehaald :)

Nice, gewonnen.

Ik was de heks btw.

sl*t over here

Eerste keer dat de natty's gewonnen hebben sinds ik mee doe. Echt knap. En eigenlijk vrij makkelijk ook nog, niet een keer verkeerd gestemd.

Inactiviteit was inderdaad jammer. Maar komt zeker mede doordat we in het weekend begonnen zijn. Zelfs ik heb zaterdag niet gestemd, terwijl ik normaal gesproken bijna non-stop actief ben.
En op dag 1 ook nog twee normaal gesproken heel actieve spelers eruit gestemd.

Heb uiteraard wel nog wat vragen voor de nabeschouwing, maar die komen morgen wel. Het is tenslotte vooral een spel voor tijdens het werken.

*edit* Ik was cult trouwens ...

Eerste keer dat de natty's gewonnen hebben sinds ik mee doe. Echt knap. En eigenlijk vrij makkelijk ook nog, niet een keer verkeerd gestemd.

Inactiviteit was inderdaad jammer. Maar komt zeker mede doordat we in het weekend begonnen zijn. Zelfs ik heb zaterdag niet gestemd, terwijl ik normaal gesproken bijna non-stop actief ben.
En op dag 1 ook nog twee normaal gesproken heel actieve spelers eruit gestemd.

Heb uiteraard wel nog wat vragen voor de nabeschouwing, maar die komen morgen wel. Het is tenslotte vooral een spel voor tijdens het werken.

*edit* Ik was cult trouwens ...

Cult en toch heb je eigenlijk voornamelijk gespeeld om de hetero's eruit te stemmen?

Whut? Echt cult Alley? En dan de aandacht zo naar de wolf brengen? Vreemde taktiek :p
Ik was gewoon alpha btw, zoals het hoort!

Wtf!! Alley cult whahaha epic gespeeld

Mopje hoor jongens, was gewoon een saaie alpha.

Ben benieuwd naar Suus.

haha orgineel, je zou je forumname moeten veranderen voor je meedoet aan deze game :D

en alleycat, of je alpha of fag was, je gedroeg je op het einde wel steeds meer als fag lol, je stond steeds te wijzen wie zeker goed waren etc, leek mij een beetje tactiek van iemand van de slechte kant nadat bruyce penose had verkracht, maar aan je stemmingen te zien (zeker dat je vroeg al op fags stemde) leek je weer compleet alpha, dus ik had geen idee meer :D

haha orgineel, je zou je forumname moeten veranderen voor je meedoet aan deze game :D

en alleycat, of je alpha of fag was, je gedroeg je op het einde wel steeds meer als fag lol, je stond steeds te wijzen wie zeker goed waren etc, leek mij een beetje tactiek van iemand van de slechte kant nadat bruyce penose had verkracht, maar aan je stemmingen te zien (zeker dat je vroeg al op fags stemde) leek je weer compleet alpha, dus ik had geen idee meer :D

Viel me inderdaad ook op. Maar uiteindelijk maakte het niet veel uit want de meesten waren van dezelfde mening dus de cults (en ze waren ook met zo velen nog :) ) konden er toch niets meer tegen beginnen.

Yep, de inactievelingen de eerste dagen hebben de alpha's misschien 3 man gekost aan uitschrijvingen, maar de eerste 2 stemdagen maakte ook enorm veel duidelijk over de fags (en de leugenaar, terwijl penose 1/3de kans had leugenaar te zijn ging bruyce toch op hem, was wel supergrappig :D ), zonder die info uit de eerste dag over fags die niet hadden gestemd had het wel een stuk moeilijker geweest ^^

Het was inderdaad een vrij duidelijk spel.
In het weekend had ik het topic niet gelezen (echt niet :p). Zondagavond kwam ik even checken en het eerste wat ik zag was een post van de spelleider in grote letters dat wie niet stemde er uit ging. Snel een stem uitgebracht op Lloyd zonder veel nadenken. Toen las ik dat die er al uit was en goed was. Crap, meteen mezelf flink verdacht gemaakt :D Even een pagina of 2 teruggegaan, gezien dat Stefanovitch al wat stemmen op zich had en dat die de vorige ronde ook op Lloyd gestemd had, dus dan maar op hem gestemd.
Maandagochtend dan snel het topic even doorgenomen. 8 pagina's ofzo, dus ging snel. Meteen een lijstje van de deelnemers gemaakt en bijgezet of ze volgens mij goed of slecht waren. Blijkt nu dan nog dat mijn lijstje gewoon klopte ook. En ik was duidelijk niet de enige die dezelfde mensen verdacht. Was dit spel nu zo simpel of krijgen wij teveel ervaring waardoor het too easy wordt? :D

• Topic Starter Topic Starter
Suus was de andere fag.

Terug
Naar boven