Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Eerste keer dat de natty's gewonnen hebben sinds ik mee doe. Echt knap. En eigenlijk vrij makkelijk ook nog, niet een keer verkeerd gestemd.
Inactiviteit was inderdaad jammer. Maar komt zeker mede doordat we in het weekend begonnen zijn. Zelfs ik heb zaterdag niet gestemd, terwijl ik normaal gesproken bijna non-stop actief ben.
En op dag 1 ook nog twee normaal gesproken heel actieve spelers eruit gestemd.
Heb uiteraard wel nog wat vragen voor de nabeschouwing, maar die komen morgen wel. Het is tenslotte vooral een spel voor tijdens het werken.
*edit* Ik was cult trouwens ...
Sowieso.
Cult denk ik? Als ik de opgeloste hint toch goed begrijp.

haha orgineel, je zou je forumname moeten veranderen voor je meedoet aan deze game
en alleycat, of je alpha of fag was, je gedroeg je op het einde wel steeds meer als fag lol, je stond steeds te wijzen wie zeker goed waren etc, leek mij een beetje tactiek van iemand van de slechte kant nadat bruyce penose had verkracht, maar aan je stemmingen te zien (zeker dat je vroeg al op fags stemde) leek je weer compleet alpha, dus ik had geen idee meer![]()
) konden er toch niets meer tegen beginnen.
), zonder die info uit de eerste dag over fags die niet hadden gestemd had het wel een stuk moeilijker geweest ^^
). Zondagavond kwam ik even checken en het eerste wat ik zag was een post van de spelleider in grote letters dat wie niet stemde er uit ging. Snel een stem uitgebracht op Lloyd zonder veel nadenken. Toen las ik dat die er al uit was en goed was. Crap, meteen mezelf flink verdacht gemaakt
Even een pagina of 2 teruggegaan, gezien dat Stefanovitch al wat stemmen op zich had en dat die de vorige ronde ook op Lloyd gestemd had, dus dan maar op hem gestemd.