- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus de wolf stuurt naar remi ik ga voor imba maar als de jager voor de deur staat ga ik voor boddinpls guys wake up, als imba good is zijn we de pinut, de demoon ziet de jager staan en besluit maar verder te gaan. met andere woorden als die er niet was dan zo die hem wel ff pakken...

dus de wolf stuurt naar remi ik ga voor imba maar als de jager voor de deur staat ga ik voor boddin
maar ff serieus mensen, als we er vandaag geen cult uit hebben zijn we waarschijnlijk verloren. stem dus mee op lloydatoni met zijn "dates" en vandaag heel toevallig druk "bezig".
dus de wolf stuurt naar remi ik ga voor imba maar als de jager voor de deur staat ga ik voor boddin
maar ff serieus mensen, als we er vandaag geen cult uit hebben zijn we waarschijnlijk verloren. stem dus mee op lloydatoni met zijn "dates" en vandaag heel toevallig druk "bezig".
was sarcastisch, werd gezegd dat er veel cults als trein zouden volgen om imba te beschermen lol
iedereen blijft gewoon op imba, zegt genoeg voor mij, iig zeker dat imba goed is, als imba cult was zouden ze AL LANG gevolgd zijn op pure b.

zag net in pua topic dat lloyd vriendinnetje heeft nu dus lijkt me vrij legit
over jou inactiviteit twijfel ik veel meer, je voegt weinig toe
een paar mensen zijn hele tijd online zeggen niks zinnigs en stemmen op imba, stefanovich, vincenzio bijv.
ik denk dat er een culttrein op imba zit en de domme burgers meegaan
maar we gaan die niet meer tegenhouden
Is wel een leuk meisje, ze zat vrijwillig aan mijn buik
Iemand die mee zou gaan op markrot? Gebaseerd op de cultisten lachen zich rot?