AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

het is niet zo druk met stemmen vandaag

pls guys wake up, als imba good is zijn we de pinut, de demoon ziet de jager staan en besluit maar verder te gaan. met andere woorden als die er niet was dan zo die hem wel ff pakken...
dus de wolf stuurt naar remi ik ga voor imba maar als de jager voor de deur staat ga ik voor boddin :roflol:

maar ff serieus mensen, als we er vandaag geen cult uit hebben zijn we waarschijnlijk verloren. stem dus mee op lloydatoni met zijn "dates" en vandaag heel toevallig druk "bezig".

dus de wolf stuurt naar remi ik ga voor imba maar als de jager voor de deur staat ga ik voor boddin :roflol:

maar ff serieus mensen, als we er vandaag geen cult uit hebben zijn we waarschijnlijk verloren. stem dus mee op lloydatoni met zijn "dates" en vandaag heel toevallig druk "bezig".

zag net in pua topic dat lloyd vriendinnetje heeft nu dus lijkt me vrij legit

over jou inactiviteit twijfel ik veel meer, je voegt weinig toe

nee tuurlijk niet xD bedoel dat het een hint kan zijn, de manier waarop remi het typt wekt de indruk dat het ook imba had kunnen zijn,

daarnaast heeft hij ook een hint doorgehad naar z1000, waardoor hij m beschermde en niet meer op m stemde. waarom zou hij dat doen als hij slecht is

:$

Mn bed ruikt er nog steeds naar anders :$

Maar denk dat men mijn rol nu wel doorheeft en dat het afwachten is totdat ik snachts gekilld word door de demoon. Me eruit stemmen zou erg zonde zijn man.

was sarcastisch, werd gezegd dat er veel cults als trein zouden volgen om imba te beschermen lol
iedereen blijft gewoon op imba, zegt genoeg voor mij, iig zeker dat imba goed is, als imba cult was zouden ze AL LANG gevolgd zijn op pure b.

Denk dat cults al lang hebben ingezet op pure b

Nog 18 minuutjes.... Iemand tussenstand?

nogmaals oproep aan burgers, nog ong kwartier, ga op pureb en we zien wat zijn intenties waren

dat de cults die trein op pure niet gaan doen is duidelijk nu

Z1000 : imba
Origineel : imba
Lloyd: imba
Wauter : woopy
Stefanovich: imba
Golderado : imba
Vincenzio: imba
Jimboo: Lloyd
Imba: daffy
Woopy : imba
Kane: imba
Diaepfi : pure b
Biobeast : joeyc
Joey c : pure b
Markrot : imba

goeie culttrein dit dan hoor op pure b

Thnx, karma uitgedeeld weer ook!

een paar mensen zijn hele tijd online zeggen niks zinnigs en stemmen op imba, stefanovich, vincenzio bijv.

ik denk dat er een culttrein op imba zit en de domme burgers meegaan

maar we gaan die niet meer tegenhouden

zag net in pua topic dat lloyd vriendinnetje heeft nu dus lijkt me vrij legit

over jou inactiviteit twijfel ik veel meer, je voegt weinig toe

Is wel een leuk meisje, ze zat vrijwillig aan mijn buik

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 20:50 ----------

een paar mensen zijn hele tijd online zeggen niks zinnigs en stemmen op imba, stefanovich, vincenzio bijv.

ik denk dat er een culttrein op imba zit en de domme burgers meegaan

maar we gaan die niet meer tegenhouden

Ik heb het idee al losgelaten dat er cults zijn in dit spel man

Damn nu ga ik ook wel twijfelen aan imba.

pff jongens met 9 erop kan toch niet dat die dan slecht is, 0 effort om hem te redden

Terug
Naar boven