Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

De culttrein komt al op gang

De culttrein komt al op gang

z et mag ondertussen toch wel duidelijk zijn welke kant ik ben... als je nu er vol tegenin gaat is dat voor mij bewijs dat je cult of leugenaar bent. srs

ik roep alle burgers op met me mee te stemmen

z et mag ondertussen toch wel duidelijk zijn welke kant ik ben... als je nu er vol tegenin gaat is dat voor mij bewijs dat je cult of leugenaar bent. srs

ik roep alle burgers op met me mee te stemmen

Er is helemaal niks bewezen dat je goed bent. Je hebt anders alle goede eruit gestemd Joey. Je komt met hele foutive hints.
Je komt met 0 hints over Pure B, je nieuwe slachtoffer.

Mark my words dat er zo de rest van de overgebleven cults ook op Pure B gaat stemmen. Zodat IMBA wordt gered.

Er is helemaal niks bewezen dat je goed bent. Je hebt anders alle goede eruit gestemd Joey. Je komt met hele foutive hints.
Je komt met 0 hints over Pure B, je nieuwe slachtoffer.

Mark my words dat er zo de rest van de overgebleven cults ook op Pure B gaat stemmen. Zodat IMBA wordt gered.

bullshit,

ga mijn stemmingen na en je ziet dat ik bij de executies van burgers bijna elke keer op een ander stond, daarnaast ben ik in verhaal ook al zeer duidelijk gehint.

enige wat er gaat gebeuren is dat er niemand op mn stem gaat reageren behalve wat burgers die me vertrouwen of hetzelfde inzien, en de leugenaar die kan ook in de schijn mee.

bullshit,

ga mijn stemmingen na en je ziet dat ik bij de executies van burgers bijna elke keer op een ander stond, daarnaast ben ik in verhaal ook al zeer duidelijk gehint.

enige wat er gaat gebeuren is dat er niemand op mn stem gaat reageren behalve wat burgers die me vertrouwen of hetzelfde inzien, en de leugenaar die kan ook in de schijn mee.

Pls Joey.
Kom dan met je hint over Pure B.

Pls Joey.
Kom dan met je hint over Pure B.

ik heb evenveel hint voor pureB dan jij voor imba. geen concrete dus, behalve dat hij nu in het verhaal voorbij gelopen wordt.

en ik vindt het gewoon vreemd dat hij niks doet, terwijl hij toch ook al meerdere games gespeeld heeft.

Hoop dat alle inactieve er iig uitgaan vanavond, beetje inzet tonen mag wel.

ik heb evenveel hint voor pureB dan jij voor imba. geen concrete dus, behalve dat hij nu in het verhaal voorbij gelopen wordt.

en ik vindt het gewoon vreemd dat hij niks doet, terwijl hij toch ook al meerdere games gespeeld heeft.

Dan kan je beter mee gaan op IMBA.

Jouw gevoel is heel het spel, al niet zo best.

srs, als jij demoon of cult blijkt te zijn en ik heb het hele spel al niemand meegekregen op jou...

dan goed gespeeld

en als je burger blijkt te zijn ga ik remi stalken wegens het verstoppen van valse hints

srs, als jij demoon of cult blijkt te zijn en ik heb het hele spel al niemand meegekregen op jou...

dan goed gespeeld

en als je burger blijkt te zijn ga ik remi stalken wegens het verstoppen van valse hints

Begin dan maar alvast met remi te slaken.

Het valt me mee dat ik zo buiten schot gehouden blijft ondanks het Guts debacle.

pls guys wake up, als imba good is zijn we de pinut, de demoon ziet de jager staan en besluit maar verder te gaan. met andere woorden als die er niet was dan zo die hem wel ff pakken...

idd al veel cults die volgen op pure b, zitten we dan toch in de goede richting? ik heb wel al een aantal mensen online gezien, besloten dat zwijgen slim is als we aan de slechte kant gokken?

idd al veel cults die volgen op pure b, zitten we dan toch in de goede richting? ik heb wel al een aantal mensen online gezien, besloten dat zwijgen slim is als we aan de slechte kant gokken?

Ik tel 2 stemmen op pure b. Veel cults ???

Ik tel 2 stemmen op pure b. Veel cults ???

was sarcastisch, werd gezegd dat er veel cults als trein zouden volgen om imba te beschermen lol
iedereen blijft gewoon op imba, zegt genoeg voor mij, iig zeker dat imba goed is, als imba cult was zouden ze AL LANG gevolgd zijn op pure b.

Terug
Naar boven