- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
z et mag ondertussen toch wel duidelijk zijn welke kant ik ben... als je nu er vol tegenin gaat is dat voor mij bewijs dat je cult of leugenaar bent. srs
ik roep alle burgers op met me mee te stemmen
Er is helemaal niks bewezen dat je goed bent. Je hebt anders alle goede eruit gestemd Joey. Je komt met hele foutive hints.
Je komt met 0 hints over Pure B, je nieuwe slachtoffer.
Mark my words dat er zo de rest van de overgebleven cults ook op Pure B gaat stemmen. Zodat IMBA wordt gered.
bullshit,
ga mijn stemmingen na en je ziet dat ik bij de executies van burgers bijna elke keer op een ander stond, daarnaast ben ik in verhaal ook al zeer duidelijk gehint.
enige wat er gaat gebeuren is dat er niemand op mn stem gaat reageren behalve wat burgers die me vertrouwen of hetzelfde inzien, en de leugenaar die kan ook in de schijn mee.
ik heb evenveel hint voor pureB dan jij voor imba. geen concrete dus, behalve dat hij nu in het verhaal voorbij gelopen wordt.
en ik vindt het gewoon vreemd dat hij niks doet, terwijl hij toch ook al meerdere games gespeeld heeft.
srs, als jij demoon of cult blijkt te zijn en ik heb het hele spel al niemand meegekregen op jou...
dan goed gespeeld
en als je burger blijkt te zijn ga ik remi stalken wegens het verstoppen van valse hints
idd al veel cults die volgen op pure b, zitten we dan toch in de goede richting? ik heb wel al een aantal mensen online gezien, besloten dat zwijgen slim is als we aan de slechte kant gokken?