- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste dag is altijd een onwijs moeilijk gebeuren omdat alles op start moet beginnen te komen en de mensen die je karma gegeven hebt als een beste vriend opeens je grootste vijand blijkt te zijn. [/B]
De cults zullen zeer waarschijnlijk niet iemand massaal eruit gaan stemmen en het eerste slachtoffer is bijna een toevallig slachtoffer helaas. Echter, deze ronde word er flink veel moeite gedaan om de verscheidende hints en het verhaal om Woopy heen is best goed onderbouwd wat mij dan ook een zeer waarschijnlijke stem naar Woopy lijkt te geven.
Voor de rest zal er meer duidelijkheid komen na de eerste nacht en nu is het vooral giswerk lijkt me zoals gewoonlijk.

Dus iedereen die me karma heeft gegeven is mijn vijand?
![]()
Het valt me nu pas op dat het oog op het plaatje hele lange wimpers heeft. Dus er zal ergens een link met een vrouwelijk persoon of transseksueelzijn.
Aangezien we geen vrouwelijke deelnemers hebben denk ik dat 1 van de deelnemers parttime transseksueelis.
Gezien lloyd zijn zelfgetekende snor op zijn avatar doet hij zich mannelijker lijken dan hij is van binnen.
Ik verdenk dus wederom lloyd
Het valt me nu pas op dat het oog op het plaatje hele lange wimpers heeft. Dus er zal ergens een link met een vrouwelijk persoon of transseksueelzijn.
Aangezien we geen vrouwelijke deelnemers hebben denk ik dat 1 van de deelnemers parttime transseksueelis.
Gezien lloyd zijn zelfgetekende snor op zijn avatar doet hij zich mannelijker lijken dan hij is van binnen.
Ik verdenk dus wederom lloyd

Alleszins weer een doodnormale eerste dag in het smurfendorpje.
Ik vrees dat ik deze keer wat minder actief ga zijn, zijn wat mensen op vakantie hier dus ik moet zowaar een beetje door werken. Ik zal echt mijn best doen om bij te blijven en wellicht zelfs af en toe wat bij te dragen.
Zoek er vooral wat achter trouwens, hoort bij het spel.

Alleszins weer een doodnormale eerste dag in het smurfendorpje.
Ik vrees dat ik deze keer wat minder actief ga zijn, zijn wat mensen op vakantie hier dus ik moet zowaar een beetje door werken. Ik zal echt mijn best doen om bij te blijven en wellicht zelfs af en toe wat bij te dragen.
jaja die ogen verwijzen gewoon naar het nachtzicht van een katAlleszins weer een doodnormale eerste dag in het smurfendorpje.
De rode ogen zouden moeten verwijzen naar de Demoon. Aangezien die gespot wordt door Jorgyboy en ik bovendien geen reden zie waarom een cult rode ogen zou hebben.
Maar in het eerste verhaal komen nooit hints voor naar de wolf. En als er toch eentje in zou staan zou die sowieso niet zo duidelijk zijn als deze.
Dus totdat iemand aannemelijk kan maken waarom de rode ogen ook naar cult zouden kunnen leiden denk ik dat de rode ogen nergens naar verwijzen.