Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jorgyboy, zoals altijd, blijft echter nog een tijdje wakker.
Slaapproblemen?
De rode ogen zouden moeten verwijzen naar de Demoon. Aangezien die gespot wordt door Jorgyboy en ik bovendien geen reden zie waarom een cult rode ogen zou hebben.
Maar in het eerste verhaal komen nooit hints voor naar de wolf. En als er toch eentje in zou staan zou die sowieso niet zo duidelijk zijn als deze.
Dus totdat iemand aannemelijk kan maken waarom de rode ogen ook naar cult zouden kunnen leiden denk ik dat de rode ogen nergens naar verwijzen.

Ik zie dus niet hoe. Het lijkt me dat de donkere gestalte in het verhaal de demoon is. Die heeft dus kennelijk rode ogen.Is het niet mogelijk tot rode ogen gewoon naar de cults verwijzen?
Sinds het verhaal geplaatst is, heb ik Quibus, Kane en Tremendes nog niet in het topic gezien. Aan het werk? Of hebben zij een nachtelijke taak..?

Wees gerust alleen de beste speler zal winnen. Inactieve spelers zullen niet winnen![]()
Het valt me nu pas op dat het oog op het plaatje hele lange wimpers heeft. Dus er zal ergens een link met een vrouwelijk persoon of transseksueelzijn.
Aangezien we geen vrouwelijke deelnemers hebben denk ik dat 1 van de deelnemers parttime transseksueelis.
Gezien lloyd zijn zelfgetekende snor op zijn avatar doet hij zich mannelijker lijken dan hij is van binnen.
Ik verdenk dus wederom lloyd
Ik volg joeys redenatie naar jetlag , rode ogen en drugs. Maar aangezien iedereen hier aan de shakes zit kan dat op iedereen betrekking hebben. Het is nu de vraag wie er shakes heeft met een smaak welke een rode kleur geeft. Of wellicht heeft iemand een keer de dop er niet goed opgedraaid waarna de vloeibare substantie in zijn oog vloog, hierdoor zou hij een vermijderd zicht hebben. Zien is uiteraard een zintuig, lloydatoni is slechthorend, dus denk dat dit een referentie naar hem is.
goede onderbouwing ook
goede onderbouwing ook![]()
dan lijkt die hint van melatonine wat beter
Nee, ik moet de demoon kunnen zien om het spel te starten en die komt enkel 's nachts. Dacht dat dat duidelijk was.
Wel verdacht dat jij mij nu probeert zwart te maken; ben je een cult vincenzio?