Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al denk ik niet dat het wijs is om uit te dokteren wie de heks is :')

Jullie begaan een fout door mij zo makkelijk aan te wijzen op basis van een arabische letter en een heel vergezochte link met 2voor1. Besef je goed dat nog 1 goede uit het spel wel eens een snel einde van het hele spel kan betekenen.

Lijkt me dat Penose zelf weinig idee had op wie hij stemde, maar net zoals mij en Rob liever niet op een inactieve (vrij zekere) burger wou stemmen.
Ik vind de link naar Kane en Dunk wel vrij goed.
Kane:
- heeft de letter K
- acteur Kane speelt mee in een serie genaamd 'Angels', zie afbeelding verhaal 1 en zin over Jezus Christus ofzoiets?
- had een avatar van een ghanese god, die half olifant half mens is, dus 2 voor de prijs van 1?
Dunk:
- heeft de letter D én K (vrij belangrijk misschien?)
- in basketbal termen krijg je voor een dunk 2 punten (maar dat krijg je voor een normaal shot ook)
Guts:
- Penose heeft erop gestemd voor zijn dood en misschien had hij zo enorm veel geluk dat hij net op de wolf stemde?
Misschien is het ook gewoon de K én de D, en als je ontcijferd wat deze waren, dat je dan zowel Dunk als Kane kunt aanduiden als Cult, waardoor je er twee voor de prijs (hint) van één hebt?
Anyway, ik wil het liefst gaan voor of Kane of Dunk. Dat lijkt me het meest logische nu en daar wil ik even op verder bouwen.
Dat verweer van dunk is best wel heel erg standaard.
Heb eigelijk in alle edities maar 1 keer een goede gezien met dit verweer dus het word wel makkelijk zo XD

Laat dunk nu ook net de bijnaam zijn van een auto populair gemaakt door trick daddy, trick daddy had lupus als ziekte. Lupus is de latijnse naam voor wolf.
Denk dat dunk dus een cult is
Rob gaat wel heel snel iemand beschuldigen, verdacht..
Ga je je cult vriendje beschermen, net als dunk overigens die mij ook verdacht vindt.
Zie dat er hints tegen dunk zijn. Vanavond even nalezen en dan dunk er mogelijk uit. Als dunk bad is is weightboy het ook wel.
Ga je je cult vriendje beschermen, net als dunk overigens die mij ook verdacht vindt.
Zie dat er hints tegen dunk zijn. Vanavond even nalezen en dan dunk er mogelijk uit. Als dunk bad is is weightboy het ook wel.
ك= K
د = D
Arabisch word omgekeerd van onze leeswijze gelezen, wat krijg je? DK en de D is dan nog eens de vierde letter ook in het alfabet. Mijn stem gaat dus naar Dunk