AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

trouwens ik ben er vrij zeker van dat de geheime rol een engel is, gezien de pic in de OP
daarom ook 'onder het toezicht van here jezus' oid
guardian angel
etc..
maar nogmaals is het niet de bedoeling deze te ontmaskeren

al denk ik niet dat het wijs is om uit te dokteren wie de heks is :')

Haha je neemt ne de woorden uit de mond :D

Guts betekent uitwerpselen in het nederlands. In het verhaak wordt penose bloederig vermoord zodanig dat je haar uitwerpselen ziet?

Jullie begaan een fout door mij zo makkelijk aan te wijzen op basis van een arabische letter en een heel vergezochte link met 2voor1. Besef je goed dat nog 1 goede uit het spel wel eens een snel einde van het hele spel kan betekenen.

Ah, de typische verdedigingszinnetjes komen er aan :o
- nog een burger er uit en het spel is zo goed als afgelopen
- jullie zullen er spijt van hebben als jullie mijn rol achteraf te weten komen

Inderdaad haha ^^

Vind de hints goed gezocht en uitgedacht van iedereen, heb helaas nog niet veel kunnen toevoegen door rot rooster op me werk maar ga me best doen :)

Jullie begaan een fout door mij zo makkelijk aan te wijzen op basis van een arabische letter en een heel vergezochte link met 2voor1. Besef je goed dat nog 1 goede uit het spel wel eens een snel einde van het hele spel kan betekenen.

oh lawd, zo voorspelbaar :roflol:

Kane of Dunk

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 12:52 ----------

Lijkt me dat Penose zelf weinig idee had op wie hij stemde, maar net zoals mij en Rob liever niet op een inactieve (vrij zekere) burger wou stemmen.

Ik vind de link naar Kane en Dunk wel vrij goed.

Kane:
  • heeft de letter K
  • acteur Kane speelt mee in een serie genaamd 'Angels', zie afbeelding verhaal 1 en zin over Jezus Christus ofzoiets?
  • had een avatar van een ghanese god, die half olifant half mens is, dus 2 voor de prijs van 1?

Dunk:
  • heeft de letter D én K (vrij belangrijk misschien?)
  • in basketbal termen krijg je voor een dunk 2 punten (maar dat krijg je voor een normaal shot ook)

Guts:
  • Penose heeft erop gestemd voor zijn dood en misschien had hij zo enorm veel geluk dat hij net op de wolf stemde?

Misschien is het ook gewoon de K én de D, en als je ontcijferd wat deze waren, dat je dan zowel Dunk als Kane kunt aanduiden als Cult, waardoor je er twee voor de prijs (hint) van één hebt?

Anyway, ik wil het liefst gaan voor of Kane of Dunk. Dat lijkt me het meest logische nu en daar wil ik even op verder bouwen.

Je vergeet het rode oog in het eerste verhaal.

Dat verweer van dunk is best wel heel erg standaard.
Heb eigelijk in alle edities maar 1 keer een goede gezien met dit verweer dus het word wel makkelijk zo XD

dunk

Dat verweer van dunk is best wel heel erg standaard.
Heb eigelijk in alle edities maar 1 keer een goede gezien met dit verweer dus het word wel makkelijk zo XD

Ja maar ik denk dat er meer hints zijn die leiden naar Kane

Maar Dunk maakt zichzelf wel verdacht zo :roflol:

Dunk

Tja, ik speel voor het eerst, weet ook niet wat wel en niet slim is :P

Maar ik zal mijn goede wil proberen te tonen door het verhaal nog eens te analyseren.

Eerder werd de groene engel in een afbeelding getoond bij overlijden van tremendes. Dit vond ik over groene engelen:
Raphael, the archangel of healing, is in charge of the green light ray. Raphael works to bring people closer to God so they can experience the healing peace that God wants to give them. He’s often associated with joy and laughter. Raphael also works to heal animals and the Earth, so people connect him to animal care and environmental efforts. People sometimes ask for Raphael’s help to: heal them (of illnesses or wounds that are physical, mental, emotional, or spiritual in nature), help them overcome addictions, lead them to love, and keep them safe while traveling.

Dus:
- Engel Raphael
- Wordt geassocieerd met plezier / lach (Wie is de lolbroek hier?)
- Link naar dieren / natuur (Zou te maken kunnen hebben met Biobeast of alleycat, of Kane gezien zijn avatar)
- Helpt verslavingen te genezen

Ik kan er niet direct de vinger op leggen, maar het kan wel een aanwijzing zijn die we over het hoofd zien.

----

In het nieuwste verhaal staat nog de volgende hint:
Enkele ledematen liggen 10 meter verderop en het enige wat het hoofd en de romp min of meer bij elkaar lijkt te houden is een plas bloed. De juiste zin zal je leiden naar de heks

Welke zin zal bedoeld worden?

----

Plus het feit dat Penose helemaal verscheurd is lijkt ook wel op iets dierlijks te wijzen. Samen met die groene engel die ook al aan de dieren gelinkt werd, vind ik dat wel een sterke aanwijzing die kant op.

Laatst bewerkt:
Laat dunk nu ook net de bijnaam zijn van een auto populair gemaakt door trick daddy, trick daddy had lupus als ziekte. Lupus is de latijnse naam voor wolf.

Denk dat dunk dus een cult is

dunk

Forumgame 19: Angels & Demons

Rob gaat wel heel snel iemand beschuldigen, verdacht..

Ga je je cult vriendje beschermen, net als dunk overigens die mij ook verdacht vindt.

Zie dat er hints tegen dunk zijn. Vanavond even nalezen en dan dunk er mogelijk uit. Als dunk bad is is weightboy het ook wel.

Ga je je cult vriendje beschermen, net als dunk overigens die mij ook verdacht vindt.

Zie dat er hints tegen dunk zijn. Vanavond even nalezen en dan dunk er mogelijk uit. Als dunk bad is is weightboy het ook wel.

Guts gaat nu wel makkelijk op dunk overigens. Is dat om de link met penose weg te halen of heeft het andere bedoelingen?

Hopelijk doet de huurmoordenaar wat slims

die mag natuurlijk elke 2 nacht iets doen is het niet?

Als het Dunk niet is, dan is het Kane wel denk ik.

Vind trouwens wel dat hints snel over het hoofd gezien worden. Wat wauter hier nu aanhaalt heb ik enkele paginas geleden al lang gezegd...

Terug
Naar boven