Dunk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja daar keek ik ook al naar, maar vervolgens wordt Penose vermoord en blijkt hij gewoon burger te zijn... dus welke tegenstelling dan?
Vind trouwens wel dat hints snel over het hoofd gezien worden. Wat wauter hier nu aanhaalt heb ik enkele paginas geleden al lang gezegd...

Zoals? Ik probeer ze te vinden maar lukt nog niet echt
---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 13:53 ----------
Last 2 pages got karma![]()
Ook wel een sterke. Dat over die tegenstelling staat er iig niet voor niks.Zou wel eens goed kunnen dat Jorgyboy een leugenaar of een cultist is, andere mensen beschuldigen van vol te zitten met tegenstellingen (= niet weten wat je wil, niet kunnen beslissen = je stem is niet veel waard, naar hem moet je niet luisteren)
Vind trouwens wel dat hints snel over het hoofd gezien worden. Wat wauter hier nu aanhaalt heb ik enkele paginas geleden al lang gezegd...
ja ik bedoelde hints die al ontcijferd zijn, zoals met die D en K, dat het iemand kan zijn die een D en K in zijn naam heeft (DunK), had ik al gezegd enkel paginas terug
Gisteravond een date, vanochtend weer school. Nu thuis en even alles bijlezen

Je rechterhand telt niet.
Hoe zit dat nu met de huurmoordernaar? Hij en de jager hadden hetzelfde doelwit uitgekozen?