XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Kane ging ook heel makkelijk mee met zijn stem op tremendes, "alsof het nog iets uitmaakt". Erg makkelijk voor een cult om op die manier een burger weg te werken zonder zelf echt in de picture te komen.
Ik heb niet op tremendes gestemd.

Laatst bewerkt:
dunk eens zien of de culttrein op gang komt om hem te redden.

Ja daar keek ik ook al naar, maar vervolgens wordt Penose vermoord en blijkt hij gewoon burger te zijn... dus welke tegenstelling dan?

Ja daar keek ik ook al naar, maar vervolgens wordt Penose vermoord en blijkt hij gewoon burger te zijn... dus welke tegenstelling dan?

Doelt misschien niet op de persoon waar het tegen gezegd wordt, maar op de persoon die het zegt.

Vind trouwens wel dat hints snel over het hoofd gezien worden. Wat wauter hier nu aanhaalt heb ik enkele paginas geleden al lang gezegd...

Zoals? Ik probeer ze te vinden maar lukt nog niet echt :o

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 13:53 ----------

Last 2 pages got karma :thumb:

Zou wel eens goed kunnen dat Jorgyboy een leugenaar of een cultist is, andere mensen beschuldigen van vol te zitten met tegenstellingen (= niet weten wat je wil, niet kunnen beslissen = je stem is niet veel waard, naar hem moet je niet luisteren)

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 13:56 ----------

Zoals? Ik probeer ze te vinden maar lukt nog niet echt :o

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 13:53 ----------

Last 2 pages got karma :thumb:

ja ik bedoelde hints die al ontcijferd zijn, zoals met die D en K, dat het iemand kan zijn die een D en K in zijn naam heeft (DunK), had ik al gezegd enkel paginas terug

Zou wel eens goed kunnen dat Jorgyboy een leugenaar of een cultist is, andere mensen beschuldigen van vol te zitten met tegenstellingen (= niet weten wat je wil, niet kunnen beslissen = je stem is niet veel waard, naar hem moet je niet luisteren)
Ook wel een sterke. Dat over die tegenstelling staat er iig niet voor niks.

Welke hints worden er dan over het hoofd gezien?

ja ik bedoelde hints die al ontcijferd zijn, zoals met die D en K, dat het iemand kan zijn die een D en K in zijn naam heeft (DunK), had ik al gezegd enkel paginas terug

...

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 14:05 ----------

Jorgyboy, zoals altijd, blijft echter nog een tijdje wakker.

Deze zin van het eerste verhaal zal er wel niet voor niets staan.

• Like
Waarderingen: Dunk
Gisteravond een date, vanochtend weer school. Nu thuis en even alles bijlezen

Ik ga mee op de stem naar Dunk. Lijkt me duidelijk.

• Like
Nu sporten etc dus voor nu alvast Dunk

Dunk heeft inderdaad geen sterk verweer, maar dat kan ook komen door zijn eerste keer. Anyway, de hint leidt er wel naar, dus ik blijf het een goede stem vinden.

Kane zegt dan weer helemaal niets en is inactief als de pest. Zou bijna een regel willen invoeren: "Iedereen die op een hele dag niet één post maakt, wordt diezelfde nacht uit het verhaal geschreven." Of je doet mee, of je doet het niet.

Kane of Dunk, ik vind ze allebei een stem waard. Dunk misschien wel op één voor zowel de DK als de twee in één, aangezien dat van die God misschien wel net iets té ver gezocht is.

Dunk

Die hints vd punten en dk leiden volgens mij inderdaad naar dunk

• Like
Wel jammer dat dit weer zo'n stemronde wordt waar we niets van info uithalen aangezien de cults gewoon meestemmen. Maarja liever een vrij zekere cult er uit ipv een gokje te wagen om reacties te krijgen en mogelijk weer een burger er uit te spelen.

Terug
Naar boven