XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Z als de telling van diaep klop leef je nog dus ik ben erg benieuwd nu naar de rol van Dunk, dat zou je redding voor morgen kunnen zijn, 9 o clock

Zoals al eerder zijn, lijken de hints naar DUNK zeker te kloppen. Maar vind het opvallend dat er geen reactie kwam van cults.
Dus vrees ervoor dat er zo een burger aangaat. :(

Stemmen worden geteld.

gast ik zeg net dat ik overtuigd ben dat je ok bent en ga je me zo weg zetten. Als ik cult was was er totaal geen reden om jou aan te vallen. Daarnaast weet je donders goed dat je er niet uit gaat. Je post is dan ook totaal zinloos tenzij je mensen verdacht wilt maken.

Zeeuw, dat weet ik nog niet zeker. Omdat er rollen zijn met stemmen die dubbele tellen;)
Ik heb de telling niet meer bijgehouden van de stemmen. vandaar. En wat is er mis met een afscheidspost?

Als dunk cult is, wat volgens mij voor 99,9% zo is, zou het niet meer dan logisch zijn dat z1000 burger is. Cults gaan de aandacht niet gaan hertrekken naar een andere cult.

Negative.

Ik weet wat ik ben en ik stem ook op Z1000. Zegt genoeg, als je even logisch nadenkt ;)

waarom loopt dbb tijd een uur achter?

heb nu al zin om diep te graven op nieuwe hints

Zeeuw, dat weet ik nog niet zeker. Omdat er rollen zijn met stemmen die dubbele tellen;)
Ik heb de telling niet meer bijgehouden van de stemmen. vandaar. En wat is er mis met een afscheidspost?

Een afscheidspost doe je nadat je eruit bent bolus.

Zo mijn excel file bijwerken, heb wel het idee dat er een hoop niet hebben gestemd en niet actief zijn. Jammer is dat

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:09 ----------

Een afscheidspost doe je nadat je eruit bent bolus.

Oke mossel

Lol, nou neem ik je totaal niet meer serieus:roflol::roflol::roflol:

Geef me één reden waarom jij bijvoorbeeld de demoon niet kan zijn?

En stel je bent een cult, dan zouden wij (burgers) er reeds twee in het vizier hebben. Wat moeten de cults dan doen? Of jou opofferen, of Dunk, of proberen nog een derde slachtoffer te zoeken.

Van Dunk is iedereen het meest overtuigd, dus de overige cults gaan mee op Dunk of stemmen helemaal niet, aangezien het me opvalt dat weeral een man of 10 niet hebben gestemd, verdomme!

En nu shhht z1000 :)

Fak te laat om te stemmen, was op de sportschool en pas laat thuis. Wie is t uiteindelijk geworden en waarom?

Zo mijn excel file bijwerken, heb wel het idee dat er een hoop niet hebben gestemd en niet actief zijn. Jammer is dat

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:09 ----------

Oke mossel
Stuur jij even je kopietje door, kunnen we onze files naast elkaar leggen.

''Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.''

snap niet dat er zoveel inactievelingen zijn, schoon die boel eens op. Kan zonde zijn van bepaalde rollen en het een oneerlijke strijd maken

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.140
''Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.''

snap niet dat er zoveel inactievelingen zijn, schoon die boel eens op. Kan zonde zijn van bepaalde rollen en het een oneerlijke strijd maken

Inactieve zullen er morgen uitgeschreven worden

:roflol: Ongeduldige homo's ..

Moest 15 pagina's "hertellen" ..
Verhaal komt eraan.

Terug
Naar boven