Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is hoe dan ook nooit goed nieuws.Ik had mijn twijfels bij jou maar na deze post ben ik vrij zeker aan welke kant jij staat.
z1000 natuurlijk...
---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 20:37 ----------
joey had die hint van dunk zelf gevonden, dus verdenk hem niet van culttrein activiteiten. Die hints naar z1000 zijn gewoon duidelijker

z1000 hint duidelijker? Kom eens langs met een goeie grap ipv dit![]()
z1000 natuurlijk...
---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 20:37 ----------
joey had die hint van dunk zelf gevonden, dus verdenk hem niet van culttrein activiteiten. Die hints naar z1000 zijn gewoon duidelijker
z1000 hint duidelijker? Kom eens langs met een goeie grap ipv dit![]()
ik vindt ze allebei duidelijk, alleen het feit dat iedereen vrijwel gelijk meeging op dunk zat me dwars, toen z1000 erin werd gegooid heb ik bewust nog gewacht met switchenom te kijken naar de reacties.
en vergeleken met de stemming op dunk ging het er bij z1000 veel feller aan toe, tegestribbelingen enz enz. dunk kunnen we morgen ook nog pakken als hij de nacht overleeft..
morgen weer 2 uur les rechercheleerlijn , word ik een nog betere speler, maar hopelijk is het spel dan afgelopen

Cults gingen eerst mee omdat ze dachten dat het een verloren zaak was en nu zetten ze alles op alles om Dunk erin te houden.

Hmm, kan ook wel op z1000 Bij dunk was inderdaad weinig tegenstribbeling, voelt een stuk beter aan bij stemmingen als er wat onenigheid is...
dan heeft het wel degelijk nut gehad om z1000 te stemmen, ongeacht welke rol hij blijkt te hebben zal dit scenario ons nu meer info geven dan wanneer we op D waren gebleven dus no worry
De hints zijn gewoon te ver gezocht naar mij, echt waar. Komop man, 10m, verwijst in 1x naar een motor die voor het eerst op de markt 10 jaar geleden kwam en nog steeds wordt gemaakt. Nou, nou. Slaat nergens op.
Rode ogen, tjah. Ik moet toegeven sterk gevonden. Maar het staat echt totaal los van mij. Het kan ook verwijzen naar Biobeast bv, wat ik gister opperde.
Gister heb ik gestemd op Biobeast, niet op Tremedes. Als ik een cult was, was ik wel mee gegaan op Tremedes direct. In de avond was ik niet thuis. Dus heb mijn stem ook vroeg geplaatst.
En ik val vandaag Alley Cat en orgineel aan. En ik word DIRECT aangevallen door Jorgyboy en Diaphani, best apart. Waarom zou je ineens mij aanvallen? En ik word nog niet eens bij gestaan met mijn bewering over Alley Cat en orgineel. Als ik cult was, was ik wel bijgestaan door een mede cult. Wat dus niet is gebeurd.
Kijk in het laatste verhaal wie er samen zitten;
Terwijl de kaarsen langzamerhand gedoofd worden, blijven Jorgyboy, Penose, Orgineel & Golderado bij het kampvuur zitten. Het is een koele nacht en de sterrenhemel is duidelijk te zien.
Jorgyboy en orgineel. Ik viel vandaag orgineel aan. En jorgyboy valt mij direct aan. vrij duidelijk toch mensen?
Ik wijzig mijn stem naar Jorgyboy