- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ja en? Doe ik morgen wel weer. Zag geen reden om te stemmen. Het is niet zo dat ik inactief ben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.''
snap niet dat er zoveel inactievelingen zijn, schoon die boel eens op. Kan zonde zijn van bepaalde rollen en het een oneerlijke strijd maken
Ja en? Doe ik morgen wel weer. Zag geen reden om te stemmen. Het is niet zo dat ik inactief ben.
Hier staat volgens mij een hint in. Homo verwijst waarschijnlijk naar illoyd die 100% gay is en meeliep op de gay parade. Ik weet me stem al.Inactieve zullen er morgen uitgeschreven worden
Ongeduldige homo's ..
Moest 15 pagina's "hertellen" ..
Verhaal komt eraan.
Hangt ervan. Als het merendeel cult of burger is zou dit wel het spel wat teniet doen. Als dit zo is, kan je hier dan niet wat aandoen Unknowndbb?
---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:17 ----------
En de eerste dag ook al niet.
Hier staat volgens mij een hint in. Homo verwijst waarschijnlijk naar illoyd die 100% gay is en meeliep op de gay parade. Ik weet me stem al.

Welles. Ga zo door wautertje je staat op mijn lijstje
Bij deze alvast mijn eventuele afscheidspost.
Ik begon vandaag mijn aanval op Alley Cat en orgineel. Waarop Jorgyboy en Diaphini direct mij aanvallen. Zoals je weten kwamen ze met hints die niet kloppen. Dat kan je zien aan mijn rol. Ik denk niet dat Alley Evil is, maar orgineel zeker wel. Kijk naar het verhaal wat Orgineel en Jorgyboy om het kampvuur zitten. Daarnaast beginnen mensen zich in te dekken met slechte excuses, zoals Joey C. Dit hoeft niet direct te beteken dat ze evil zijn. Ik snap dat ze graag informatie willen hebben. Mijn advies, ga voor Orgineel, Jorgyboy of Diaphani.
Succes verder boys
Volgens mijn telling ben ik gewoon hardstikke dood nu, orgineel
Ik heb er 8 en dunk 7 en dan is er nog geen rekening gehouden met de leugenaar.