AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

''Alle medespelers worden verzocht om enigzins actief te zijn en tenminste mee te doen aan de stemming, tenzij je echt niet weet op wie je moet stemmen. Dit houdt het spel leuker en spannender door actievere deelname.''

snap niet dat er zoveel inactievelingen zijn, schoon die boel eens op. Kan zonde zijn van bepaalde rollen en het een oneerlijke strijd maken

Hangt ervan. Als het merendeel cult of burger is zou dit wel het spel wat teniet doen. Als dit zo is, kan je hier dan niet wat aandoen Unknowndbb?

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:17 ----------

Ja en? Doe ik morgen wel weer. Zag geen reden om te stemmen. Het is niet zo dat ik inactief ben.

En de eerste dag ook al niet.

karmaspuiterd is leeg

Inactieve zullen er morgen uitgeschreven worden

:roflol: Ongeduldige homo's ..

Moest 15 pagina's "hertellen" ..
Verhaal komt eraan.
Hier staat volgens mij een hint in. Homo verwijst waarschijnlijk naar illoyd die 100% gay is en meeliep op de gay parade. Ik weet me stem al.

kan niet wachten op het verhaal haha

Hangt ervan. Als het merendeel cult of burger is zou dit wel het spel wat teniet doen. Als dit zo is, kan je hier dan niet wat aandoen Unknowndbb?

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:17 ----------

En de eerste dag ook al niet.

Welles. Ga zo door wautertje je staat op mijn lijstje

Volgens mijn telling ben ik gewoon hardstikke dood nu, orgineel

---------- Post toegevoegd 3 September 2013 om 21:23 ----------

Bij deze alvast mijn eventuele afscheidspost.

Ik begon vandaag mijn aanval op Alley Cat en orgineel. Waarop Jorgyboy en Diaphini direct mij aanvallen. Zoals je weten kwamen ze met hints die niet kloppen. Dat kan je zien aan mijn rol;). Ik denk niet dat Alley Evil is, maar orgineel zeker wel. Kijk naar het verhaal wat Orgineel en Jorgyboy om het kampvuur zitten. Daarnaast beginnen mensen zich in te dekken met slechte excuses, zoals Joey C. Dit hoeft niet direct te beteken dat ze evil zijn. Ik snap dat ze graag informatie willen hebben. Mijn advies, ga voor Orgineel, Jorgyboy of Diaphani.

Succes verder boys

Omdat ik dood ben. Nog een x mijn afscheidspost

Ik heb er 8 en dunk 7 en dan is er nog geen rekening gehouden met de leugenaar.

Ik heb er 10 op dunk staan. Raar, misschien heb ik me eens miskeken. Zal eens nakijken.

Edit: wel geen rekening gehouden met de priester en de leugenaar.

Volgens mij heb ik er 10 en z1000 heeft er 8.
Bye bye.

Voordat ik daadwerkelijk dood ga en mijn rol bekend word, ik ben eruit gestemd door de volgende personen, dus dat zegt denk ik genoeg:
Guts
Rob P
Wauter
Z1000
Boddin
Stefanovich
Jimbooo
Vincenzio
Woopy
Weightboy

Dunk ik hoop dat je brand in hel

is dit de leven