Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

dan heeft het wel degelijk nut gehad om z1000 te stemmen, ongeacht welke rol hij blijkt te hebben zal dit scenario ons nu meer info geven dan wanneer we op D waren gebleven dus no worry

Probeer je nu zelf nu al in te dekke Joey. Als ik blijk GOOD te zijn, dan ben jij net zo goed verdacht;)

Pfff, ik weet het niet meer boys.

Denk niet dat Z1000 de demoon is; dat zou net iets te gemakkelijk zijn.

Kan wel zijn dat het een cult is, maar ik ben nog altijd meer overtuigd van de hint naar Dunk.

Pfff.

Bij deze alvast mijn eventuele afscheidspost.

Ik begon vandaag mijn aanval op Alley Cat en orgineel. Waarop Jorgyboy en Diaphini direct mij aanvallen. Zoals je weten kwamen ze met hints die niet kloppen. Dat kan je zien aan mijn rol;). Ik denk niet dat Alley Evil is, maar orgineel zeker wel. Kijk naar het verhaal wat Orgineel en Jorgyboy om het kampvuur zitten. Daarnaast beginnen mensen zich in te dekken met slechte excuses, zoals Joey C. Dit hoeft niet direct te beteken dat ze evil zijn. Ik snap dat ze graag informatie willen hebben. Mijn advies, ga voor Orgineel, Jorgyboy of Diaphani.

Succes verder boys

z1000 : 6

dunk : 11

hmmm :(

no offense maar je praat echt in raadsels, terwijl je wel telkens redelijk goed op de hints zit. deel nou eens wat meer wat in je gedachte omgaat dan kan ik er miss iets mee

Dat weet ik, ik speel actiever dan vorig spel maar toen zat ik er overal ook wel op met mijn verdenken.

Het is gewoon simpel. De hint naar Dunk lijkt me vele malen duidelijker dan die naar z1000 (die trouwens is samengesteld uit een paar toevalligheden). Toen de cults dit doorhadden gingen ze eerst erop mee, zie diaephi, hard gains maar de laatste twee hier draaien en keren ze zich in bochten om mensen toch maar te overtuigen om op z1000 te stemmen.

Z1000

Als het geen cult is, stem ik morgen Dunk, ongeacht wat anderen zeggen. Morgen kunnen we ons geen misstap meer veroorloven dan!

zal misschien liggen aan de leugenaar en zeker aan de priester deze stemming.

dunk dan maar

ik ben sws confused as **** als jij good bent maarja..

probeer me overigens niet in te dekken

Als dunk cult is, wat volgens mij voor 99,9% zo is, zou het niet meer dan logisch zijn dat z1000 burger is. Cults gaan de aandacht niet gaan hertrekken naar een andere cult.

nu ben ik srs benieuwd, spannender als max deadliften

Z als de telling van diaep klop leef je nog dus ik ben erg benieuwd nu naar de rol van Dunk, dat zou je redding voor morgen kunnen zijn, 9 o clock

Als ik niet dood ben, wil ik graag bescherming van de jager

Bij deze alvast mijn eventuele afscheidspost.

Ik begon vandaag mijn aanval op Alley Cat en orgineel. Waarop Jorgyboy en Diaphini direct mij aanvallen. Zoals je weten kwamen ze met hints die niet kloppen. Dat kan je zien aan mijn rol;). Ik denk niet dat Alley Evil is, maar orgineel zeker wel. Kijk naar het verhaal wat Orgineel en Jorgyboy om het kampvuur zitten. Daarnaast beginnen mensen zich in te dekken met slechte excuses, zoals Joey C. Dit hoeft niet direct te beteken dat ze evil zijn. Ik snap dat ze graag informatie willen hebben. Mijn advies, ga voor Orgineel, Jorgyboy of Diaphani.

Succes verder boys

gast ik zeg net dat ik overtuigd ben dat je ok bent en ga je me zo weg zetten. Als ik cult was was er totaal geen reden om jou aan te vallen. Daarnaast weet je donders goed dat je er niet uit gaat. Je post is dan ook totaal zinloos tenzij je mensen verdacht wilt maken.

Terug
Naar boven