Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me duidelijk dat ik op het goede spoor zat. Stel voor dat de burgers daar dan ook rekening mee houden.
So long boys, good luck and have fun!
en ga je sowieso schamen voor je waardeloos spel. Met je debiele hint richting mij. Ja een been die 10m van een lichaam ligt, verwijst naar een motor die is gebouwd in 2003 tot op heden.Andersom toch juist?Woopy zei:Ik denk dat uit de stemmentelling uit het vorige verhaal af te leiden valt dat de leugenaar op z1000 gestemd heeft? Dat zou willen zeggen dat hij geen cult is. Waarom zou de leugenaar in het publiek op een burger stemmen en stiekem de naam van een cult doorgeven? Dan ga ik er natuurlijk van uit dat de leugenaar de andere cults kent, maar dit was in de meeste vorige spelletjes toch het geval, dacht ik.
Lol, nu helemaal zeker dat Z1000 en Rop P cult vriendjes zijn.
Mijn stem weer naar Z1000.
Wel waardeloos overigens dat de sluipschutter weer nix gedaan heeft vannacht.
Burgers die met Z1000 meegaan moeten zichzelf gaan schamen, er uit die cult !
Hij wilde ook Jorgyboy er uit hebben, jammer voor hem dat die nu net door de demoon gepikt is en ook goed blijkt.
Ga mee op Z1000 !!
echt zo'n typische cult post dit

Ik zie dat deze meeste onder ons al goed bezig zijn geweest met de hints. Die verwijzen naar Dunk of Kane.
Het verhaal met een plaatje over "de gardian angel"zegt ook iets. Maar wat? Is het de geheime rol.
A guardian angel is an angel assigned to protect and guide a particular person or group. Belief in guardian angels can be traced throughout all antiquity
http://en.wikipedia.org/wiki/Guardian_angel
Betekend wellicht dat er iemand permanent beschermd wordt? Maar dit ter zijde.
Ik vind de rol van Alley Cat best opvallend. Uit het niets komt alley cat met een stem op tremedes. Wellicht om de aandacht van de huidige stemmen weg te halen. Dat zou kunnen betekenen dat er tussen de stemmen op dat moment een bad mot****er tussen zat.
Orgineel volgde binnen 1min direct alley cat. Dit betekend dat orgineel niet heeft nagedacht. Maar gewoon snel volgde. Nou kan alley gewoon een fout hebben gemaakt door te stemmen op tremedes, maar ik betwijfel dat. Want hij is een slimme speler. Maar dat orgineel direct volgde vond ik wel opvallend.
Ik moet nou een afweging gaan maken tussen de ontdeke hints, waar kane en dunk slecht uitkomen. Het het spel van orgineel en alley cat. Mijn stem gaat voorlopig naar Orgineel.
Orgineel
Even voor nieuwe pagina.
Wat?
We gebruiken hints om een mogelijke cult eruit te halen, dat is toch de bedoeling van het spel, of niet?
Pff, dit vind ik zever Z1000. Dat alley cat en orgineel op dezelfde minuut voor tremendes gaan, een inactieve speler, is volgens mij echt gewoon puur toeval. Nu al een culttrein zou echt dom zijn en dat zijn ze allebei niet aangezien ze vrij ervaren zijn.
Er waren op dat moment amper stemmen voor andere spelers, dus aandacht wegleiden van wie of wat dan?
Hints zijn zowiezo beste optie nu, stemgedrag in eerste ronde is altijd random en valt altijd weinig info uit te halen, of toch zeker té weinig voor goede beslissingen op te maken.
Op biobeast.
Het is gezever, maar het is wel opvallend. Zo ken ik alley cat niet. Ik zeg ook in mijn verhaal dat het ook een fout van alley cat kan zijn en dat orgineel profiteert.
Ik wil ook wel meegaan met de hints. Maar de bescherming van DUNK blijft nog uit. Dus vraag me af hij evil is
Ik zie verschillende mogelijkheden
A. Alley Cat, stemde willekeurig op een speler, Orgineel profiteerde hiervan
B. Alley en orgineel speelde samen
C. Ze maakte alles 2 een fout.
Met de hint ben ik het mee eens. Maar ik zie alleen nog geen cult trein in actie komen om Dunk te redden. Of ze moeten het als een onmogelijke opgave zien. Daarom twijfel ik of Dunk evil is
Ik ga voorlopig wel mee op Dunk om mij zelf te redden
Andersom toch juist?
De leugenaar had stiekem op Dunk gestemd en openbaar op Z1000.

Zo voilaaa, meer kan ik toch niet bewijzen dat ik goed ben
Zoals ik al zei betwijfel ik, de mensen die zo zitten te hitte op mij. Nou dat blijkt uit de dood van Jorgyboy. Ik vermoede al dat hij geen cult was, anders zou hij te opvallend spelen.
Diaphini zijn rol, ben ik ook niet zeker van. Het is een nieuwe actieve speler.
Dan heb je Joey C en IMBAatwork. Joey heeft o.a. dunk verdacht gemaakt. En daarna op mij. Voor IMBA geldt wat anders, hij profiteert van alles.
Mijn stem gaat naar IMBAatwork
Omdat je profiteert van alles, echt cult gedrag. Van Joey C ben ik nog niet zo zeker omdat hij actief probeerde een hint op te lossen.

ik blijf bij mijn stem op guts van gister. Al helemaal nu Jorgy een burger blijkt te zijn