MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Valt trouwens op dat jij gisteren van alle stemmers de enige was die niet op dunk of z1000 stemde. Kan niets betekenen, maar kan ook een poging zijn om buiten de aandacht te blijven. Is het niet vaker gebeurd dat de wolf nutteloze stemmen uitbracht om wel actief te zijn maar niet verdacht te worden? :dunno:

Ik had eerder op dunk gestemd, maar had een onderbuikgevoel dat hij en Z1000 onschuldig zijn. Voor guts telde een paar belangrijke dingen zoals stemgedrag, een speelstijl die ik niet bij hem gewend ben en de stem van penose op hem. Het is vaak zo dat de eerste kill word gemaakt door degene die op hem gestemd heeft. Zie de stemming op IMBA van Remi.

Daarnaast zou ik onwijs actief zijn als wolfie

Laten we niet te verdeeld stemmen, ga gewoon mee op Z1000.
Die gasten lopen dik voor, en onze sluipschutter doet nix.

Pittige hints, iemand ideeen?

Ik stem op Diaephi, vindt alle hints die dan ook nog ram verkeerd blijken te zijn en op niks slaan. Hij leeft zich goed in in z'n rol en hij vraagt nog eens bescherming van de jager om het zo extra te doen lijken alsof hij normaal burger is. Ik heb je door main.

Diaephi

Laten we niet te verdeeld stemmen, ga gewoon mee op Z1000.
Die gasten lopen dik voor, en onze sluipschutter doet nix.
Z1000 lijkt me wel cult, maar eigenlijk alleen omdat Rob P en Weightboy hem een beetje dekken.

Weightboy lijkt me vooral cult omdat hij zich erg makkelijk bij Rob P aansluit.

Kunnen we dan niet beter gewoon voor de Wegwijscult gaan?

wel de cults gaan winnen, dat is iig zeker, ze hebben als een blok gespeeld en hebben volgens mij een paar keer extreem hard geluk gehad dat de natty's een eigen culttreintje op gang trokken dat al elke keer toevallig op een burger was.

de enige waarvan ik zeker ben dat hij cult is is Alley cat, IMBAatwork klinkt zeker als een cult maar deze ronde wil ik zien wat er gebeurt. Als z1000 eruit gekegeld wordt zijn alle mensen waarvan ik vermoedde dat ze cult zijn gewoon cult, is hij zelf een cult heb ik verschrikkelijk gespeeld.

Het blijft verwarrend. Er zijn wel al wat kampen duidelijk aan het worden.
Ik vermoed ook dat z1000 wel cult is, al ben ik er niet heel zeker van, maar zoals Guts hierboven ook min of meer zegt, zal het alleszins veel opklaren als hij er uit gaat.
Ik heb ondertussen al een heel lijstje met "als X cult is, is Y cult, en als Z goed is, zijn A, B en C goed en is D wsl cult", maar tot er minstens 1 cult uitgaat, weet ik niets zeker :roflol: . Telkens er een goede uitgaat, kan je wel gaan kijken wie er op gestemd heeft, maar dat kunnen ook gewoon allemaal goede zijn. Als er echter een slechte uitgaat, kan je wel al wat duidelijker kijken wie hem verdacht gemaakt heeft en wie hem beschermd heeft.

Lijkt wel of iedereen een cult is.

Laat ik het heel makkelijk maken : Remi heeft gewoon LETTERLIJK gezegd wat ik ben.
Wie nu nog op mij stemt is of cult of zo dom als een varken.

Ik snap dat dit spelletje zo gespeeld word, is altijd frustrerend te weten dat er nu een paar cults lekker in het vuistje zitten te lachen om de domheid/onwetendheid van sommige burgers.

Ik was vergeten dat Z1000 vandaag jarig is, maar nu zie ik zijn verjaardagstopic. Ik had beloofd niet op hem te stemmen op zijn verjaardag en daar hou ik me aan.

Rob P dus.

Laatst bewerkt:
diaphei onderbuik gevoel.

Degene die mij eruit willen stemmen verdenk ik automatisch van cult zijn. Ik ben top rechercheur geweest

Ik was vergeten dat Z1000 vandaag jarig is, maar nu zie ik zijn verjaardagstopic. Ik had beloofd niet op hem te stemmen op zijn verjaardag en daar hou ik me aan.

Rob P dus.

Vooral doen dan ben je een belangrijke reden voor de ondergang van ons wereldje.

Z1000 lijkt me wel cult, maar eigenlijk alleen omdat Rob P en Weightboy hem een beetje dekken.

Weightboy lijkt me vooral cult omdat hij zich erg makkelijk bij Rob P aansluit.

Kunnen we dan niet beter gewoon voor de Wegwijscult gaan?

:roflol: ik wilde Rob er juist uitstemmen, en z1000 ook..

En weer worden allleen maar verdenkingen geroepen. Ben 1600 thuis zal dan eens goed hints gaan analyseren.

ik zie een "+" in de tekst staan en een cijfer: 215488981110121113111313

• Like
Waarderingen: Dunk
2 foTTTTT the price of 1,

kom op jongens, die zin leidt 100% zeker naar een speler, ik kan nu nog niks doen moet gelijk door voor trainen, daarna treinen en bussen en straks pas online met wat tijd en dan is het al 6u

- twofotone
- fotone ---> geeft op google al een hoop results
- twofot
- fot21
- 21 fot
- 21 foot?

iemand iets?

ik ga vandaag voor iemand die geen pogingen waagt aan de hints en alleen maar loopt te zeiken dat er niks gebeurt en dat het allemaal pech is. er zijn een paar spelers die wel hints proberen te vinden en de rest doet wat passief, of je bent dan cult, of je wilt om een andere reden niet, maar plaatjes en teksten googlen en zoeken binnen het forum kan iedereen dus kom op burgers!! OPROEP AAN ALLE BURGERS OM TE ZOEKEN!!! KIJK BIJ DE LEADS VAN JORGY die worden vast met een reden herhaald.

overigens staat er ook een cijferreeks in het wit en een + in het wit. al zijn die dingen vaak lastig

Is er al iemand meegegaan met mij op Guts behalve 2 dode burgers?

Jorgy had geweldig goed de hint opgelost, penose die op hem stemde de eerste dag is gelijk vermoord. Zijn genoeg hints naar hem toe aan het gaan zijn. Ik stel voor dat de huurmoordenaar hem pakt als we hem er niet deze ronde eruit stemmen.

Bij deze: Guts

staat ook hoog op genoeg mensen zijn lijstje dus lets go

Terug
Naar boven