Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

De T, was gewoon een typfoutje ouwe gek:D

ow shit srs? ik zat er eerst al even naar te kijken toen het in het wit stond, toen dacht ik idd typefout maar toen je het herhaalde op dezelfde manier in je verhaal dacht ik fuk toch een hint :D

Die "+" zou wel is betrekking kunnen hebben op een positieve/ goede rol. Dus beter niet verder achter zoeken ;)

lijkt me niet, probeer je daar nu de aandacht vanaf te halen? of heb je al ontdekt dat die naar jou leidt?
:D

vindt het ook erg toevallig dat penose op guts stemt en sterft en nu ook jorgy, daarnaast idd wat we al hadden met die ingewanden of gescheurde lichaam enz enz wat vaag naar guts gaat.

voor nu zet ik het wel op Guts wellicht dat hij zichzelf kan redden door met een nieuwe hint te komen ofzo

• Like
Waarderingen: Guts
kai su, Joey?

aan de (weinige) goeierikken die actief zijn: kijk goed naar wie op mij stemt, dit zijn jullie cults, ik roep het extra hard om na mijn eliminatie jullie een duidelijk spoor te geven, dit spoor geldt ook als z1000 goed blijft te zijn.

maar ik ben er vrij zeker van dat het merendeel van de natties vnv wordt uitgeschreven wegens inactiviteit en het spel vroegtijdig wordt stilgelegd.

jij bent zo cult als dat boddin een slechte leugenaar is. Eerst meteen op z1000 gaan en dan op mij.

En waarom zou ik een slechte leugenaar zijn? Je strooit gewoon verdenkingen in het rond om iedereen in de war te brengen typisch cult gedrag. Pas op je tellen of ik verander me stem naar jou.

kai su, Joey?

aan de (weinige) goeierikken die actief zijn: kijk goed naar wie op mij stemt, dit zijn jullie cults, ik roep het extra hard om na mijn eliminatie jullie een duidelijk spoor te geven, dit spoor geldt ook als z1000 goed blijft te zijn.

maar ik ben er vrij zeker van dat het merendeel van de natties vnv wordt uitgeschreven wegens inactiviteit en het spel vroegtijdig wordt stilgelegd.

niet dan?

heb even gezocht op die afbeelding van dat houten beeldje van een priester, dat beeldje is te koop op ebay:
http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAP...1035&item=121070001035&lgeo=1&vectorid=229466

40,5 dollar

daarnaast vraag ik me af wat er wordt bedoelt met de hint van de houten kist in jorgy zijn boekje?

kai su, Joey?

Dat idee heb ik ook.

Ik blijf lekker op IBAatwork staan

Laatst bewerkt:
  • Like
Begint me nu wel het een en ander duidelijk te worden. Geloof niet dat z1000 evil is. Ddaarom neig ik sterk naar iedereen die zo overtuigd is van z

Damn wtf. Culttreintje komt nu op gang tegen mij. Alley is cult en die anderen die op mij gaan ook, waaronder biggest deuce of the universe jimbooo

• Like
IMBAatwork

geen zorgen boddin, was maar een grapje

• Like
Waarderingen: Dunk
Dat idee heb ik ook.

Ik blijf lekker op IBAatwork staan

stem in een geeditte post telt niet toch? stond eerst een andere naam

Begint me nu wel het een en ander duidelijk te worden. Geloof niet dat z1000 evil is. Ddaarom neig ik sterk naar iedereen die zo overtuigd is van z

Ik begin dit idee ook te krijgen

Damn wtf. Culttreintje komt nu op gang tegen mij. Alley is cult en die anderen die op mij gaan ook, waaronder biggest deuce of the universe jimbooo

???

ik heb even gekeken en mijn vermoedens zijn:

evil:
- bio
- pure b
- guts
-lloyd
- rob p
- kane

twijfels:
- alleycat
- guts
- z1000
- golderado

• Like
Tsjoek tsjoek

stem in een geeditte post telt niet toch? stond eerst een andere naam

Ik begin dit idee ook te krijgen

???

ik heb even gekeken en mijn vermoedens zijn:

evil:
- bio
- pure b
- guts
-lloyd
- rob p
- kane

twijfels:
- alleycat
- guts
- z1000
- golderado

Klop Joey, had een fout gemaakt. Ik dag al huh:D

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 15:14 ----------

IMBAatowork voor de duidelijkheid

En dat zijn dan meteen ook de enige 2 die tot nu toe op jou gestemd hebben... Welke anderen? Welk treintje?

Tussenstand:
guts 3
imba 3
diaephi 2
rob p 2
z1000 2

Ik zie niet echt in waarom sommigen hier al aan het panikeren zijn en over culttreintjes beginnen...

niet dan?

heb even gezocht op die afbeelding van dat houten beeldje van een priester, dat beeldje is te koop op ebay:
http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAP...1035&item=121070001035&lgeo=1&vectorid=229466

40,5 dollar

daarnaast vraag ik me af wat er wordt bedoelt met de hint van de houten kist in jorgy zijn boekje?

Aardig gevonden.

HAND CARVED WOODEN PRIEST, HOLDING A BOOK. Measures about 11.5" tall, in excellent condition.

iemand die iets heeft van 30cm? :D

• Like
Het is al weer Nacht 2 en met inmiddels 3 dode burgers op te teller is het alles behalve een goed begin. Hoewel niet iedereen er treurig om zal zijn, gaat het de meerderheid zeker wel aan het hart.
O

"
Aanwijzing: ك د <---Find the hidden message and you will find evil. 2 fot the price of 1
Mogelijke oplossing : KD.
Resultaat: Dood burger.

Aanwijzing: Guardian Angel
Mogelijke oplossing: Nog niet gevonden.
Resultaat : Geen.

Aanwijzing: De juiste zin zal je leiden naar de heks.
Mogelijke oplossing : Geen.
Resultaat : Geen

Aanwijzing: Kampvuur
Mogelijke oplossing: Nog niet gevonden.
Resultaat: Geen.

Aanwijzing: Houten kistje
Mogelijke oplossing: Nog niet gevonden
Resultaat: Geen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Jorgyboy is dood,
hij was burger

Remi heeft de hints in zijn verhaal gezet. Straks eens ff verder onderzoeken.

Hahah net klaar met werk, dat word weer lekker lezen zie ik :D

Hou iedereen in de gaten die mijn geen karma teruggeeft (ja dat zijn er heel veel :p)

Het is het beeldje van een priester. De priester is een goede rol. Gaan we die hint dan echt openbaar gaan bespreken, net als een tijdje terug die hint van de heks ???

• Like
  • Like
Terug
Naar boven