MuscleMeat

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
2 foTTTTT the price of 1,

kom op jongens, die zin leidt 100% zeker naar een speler, ik kan nu nog niks doen moet gelijk door voor trainen, daarna treinen en bussen en straks pas online met wat tijd en dan is het al 6u

- twofotone
- fotone ---> geeft op google al een hoop results
- twofot
- fot21
- 21 fot
- 21 foot?

iemand iets?

ik ga vandaag voor iemand die geen pogingen waagt aan de hints en alleen maar loopt te zeiken dat er niks gebeurt en dat het allemaal pech is. er zijn een paar spelers die wel hints proberen te vinden en de rest doet wat passief, of je bent dan cult, of je wilt om een andere reden niet, maar plaatjes en teksten googlen en zoeken binnen het forum kan iedereen dus kom op burgers!! OPROEP AAN ALLE BURGERS OM TE ZOEKEN!!! KIJK BIJ DE LEADS VAN JORGY die worden vast met een reden herhaald.

overigens staat er ook een cijferreeks in het wit en een + in het wit. al zijn die dingen vaak lastig

De T, was gewoon een typfoutje ouwe gek:D

Z1000 lijkt me wel cult, maar eigenlijk alleen omdat Rob P en Weightboy hem een beetje dekken.

Weightboy lijkt me vooral cult omdat hij zich erg makkelijk bij Rob P aansluit.

Kunnen we dan niet beter gewoon voor de Wegwijscult gaan?

Jij bent dit spel echt de weg kwijt. Je speelt anders, ik heb het al eerder aangegeven dat je verdacht speelt. Als ik er vanavond aanga, dan sta je 100% in mijn afscheidspost als cult beschreven. ;)

Er is geen 1 aanwijzing die naar mij wijst en mijn stemwijze, wijst er ook niet op Alley.

Er gaat niemand met me mee?

kom op zeg

Is er al iemand meegegaan met mij op Guts behalve 2 dode burgers?

Jorgy had geweldig goed de hint opgelost, penose die op hem stemde de eerste dag is gelijk vermoord. Zijn genoeg hints naar hem toe aan het gaan zijn. Ik stel voor dat de huurmoordenaar hem pakt als we hem er niet deze ronde eruit stemmen.

Bij deze: Guts

staat ook hoog op genoeg mensen zijn lijstje dus lets go

Ik woy gister idd ook al op guts gaan, maar ben uiteindelijk meegegaan in dunk helaas..
Biobeast ook verdacht omdat hij mij verdenkt als cult, en z000 was al verdachte.

Eveneens Rob die veel stookt ook verdacht..

Ik woy gister idd ook al op guts gaan, maar ben uiteindelijk meegegaan in dunk helaas..
Biobeast ook verdacht omdat hij mij verdenkt als cult, en z000 was al verdachte.

Eveneens Rob die veel stookt ook verdacht..

Waarom de cults eruit gooien als we in een keer de demoon kunnen pakken met zijn allen

Guts

Ben zelf eerder geneigd om mee te gaan op z1000 of Diaephi.

Tussenstand als ik het goed heb:
- IMBA: 2
- z1000: 2
- Diaephi: 2
- Rob P: 1
- Guts: 1

Lekker verdeeld :p

Jij bent dit spel echt de weg kwijt. Je speelt anders, ik heb het al eerder aangegeven dat je verdacht speelt. Als ik er vanavond aanga, dan sta je 100% in mijn afscheidspost als cult beschreven. ;)

Er is geen 1 aanwijzing die naar mij wijst en mijn stemwijze, wijst er ook niet op Alley.
Te weinig tijd. Gisteren en eergisteren zelfs niet alles kunnen lezen. Vandaag hou ik het met moeite bij.

Maar ik vind jou op zich niet verdacht, alleen Rob P wel en hij dekt jou. Zodoende.

En er zijn natuurlijk een hoop vage hints naar jou gevonden door iemand die ik vertrouw. Kloppen vast niet allemaal, maar eentje is genoeg.

Lloyd zei:
Er gaat niemand met me mee?

kom op zeg
Geduld, jonge vriend. Welke hint van Jorgy? Dat heb ik gemist denk ik.

Kan wel al zeggen dat als dat een hint naar Guts als Demoon is je sowieso mis zit. Er zitten echt nog geen oplosbare hints naar de wolf in de verhalen.

Ik ga wel met je mee, waar gaan we heen.

waar je maar heen wilt :$

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 13:23 ----------

Kan wel al zeggen dat als dat een hint naar Guts als Demoon is je sowieso mis zit. Er zitten echt nog geen oplosbare hints naar de wolf in de verhalen.

Jorgy had toch wel een mooi verhaal gemaakt met aanneembare hints, daarnaast is hij vermoord ( denk doordat guts er nadrukkelijk in vermeld werd). Een fout die ie eerder gemaakt heeft door penose te killen

Te weinig tijd. Gisteren en eergisteren zelfs niet alles kunnen lezen. Vandaag hou ik het met moeite bij.

Maar ik vind jou op zich niet verdacht, alleen Rob P wel en hij dekt jou. Zodoende.

En er zijn natuurlijk een hoop vage hints naar jou gevonden door iemand die ik vertrouw. Kloppen vast niet allemaal, maar eentje is genoeg.

Hint was dat het lichaam was opengescheurd, guts zijn ingewanden, dus dat zagen wij als hint

Er zitten echt nog geen oplosbare hints naar de wolf in de verhalen.

+1

Hints proberen oplossen is goed, maar ook gevaarlijk. Kijk maar naar Dunk. Het is zo makkelijk om een hint verkeerd op te lossen of om er eentje te vinden die niet eens als hint bedoeld is. En daar maken de cults vervolgens handig gebruik van.

Btw, we zitten op pagina 66 :devil:

+1

Hints proberen oplossen is goed, maar ook gevaarlijk. Kijk maar naar Dunk. Het is zo makkelijk om een hint verkeerd op te lossen of om er eentje te vinden die niet eens als hint bedoeld is. En daar maken de cults vervolgens handig gebruik van.

Btw, we zitten op pagina 66 :devil:
als het zoo blijft doorgaan komen we wel bij pagina 666 ook

• Like
Waarderingen: kane
Ik kan misschien wel meegaan op guts

• Like
Waarderingen: kane
Iedereen druk aan het werk?
Ik heb de pagina's die ik gisteren net voor de stemming gemist had nog eens herlezen. Ik ga mee op z1000.

Ik ga voor rob p, hij maakt van die typische cult posts en verdedigt ook de mensen die ik op mijn cultlijst heb staan.

• Like
Waarderingen: Dunk
Ik ga voor rob p, hij maakt van die typische cult posts en verdedigt ook de mensen die ik op mijn cultlijst heb staan.
Ik ga ook voor Rob P, maar jouw stem zegt natuurlijk niet zoveel aangezien jij al drie games lang altijd voor Rob P gaat.

• Like
Waarderingen: Dunk
Terug
Naar boven