Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Rob P excuseer, godver :roflol:

Kijk, eindelijk de burgers komen in opstand.

Viva la revolution!

Moeten we nu gaan wachten tot 22.30? Lekker dan.

Rob P

Denk dat er niet veel meer te redden valt zo een minuut voor 9en, blijf maar op guts staan dan zodat ik zeker weet niet dood te zullen gaan vannacht

alley cat
diaephi
weightboy
IMBAatwork
Wauter
Jimboo
Stefanovich
Woopy

gratz jongens

FINISH :cool:

:roflol:

jij bent de volgende cult Guts

En joey staat niet bij het rijtje?
Speciale plannen gemaakt met je cultvriendjes?

eindelijk eerste cult eruit, z1000 guts en kane zijn next wat mij betreft

Afscheid.

Lang heb ik nagedacht over het moment dat ik zou gaan sterven. Vooraf denk je dat het jou nooit zal overkomen maar uiteindelijk hebben de cults ook mij te pakken. Alleycat blijkt toch een geduchtere tegenstander dan gedacht. Lang ging ik gebukt onder de grote druk die de cults op mij uitoefenden. Maar dat is niet hetgeen wat mij het meest pijn heeft gedaan gedurende deze lange zware dag. Het is vooral het wantrouwen van mijn mede- burgers in mij dat mijn hart het meest heeft geraakt. Dat is nog zacht uitgedrukt, want het voelt als een dolk dwars door mijn kloppende hart heen. Ik hoop dat alle cults een keiharde dood zullen sterven met hopelijk alleycat die de meest afgrijselijke dood ooit tegemoet gaat. Het zal echter allemaal nog weinig uit maken want de overwinning voor de cults is nabij. Het is maar goed ook want ik wens geen deel uit te maken van een gemeenschap waarin zelfs je grootste vrienden je zo verraden.

:( :(

En ik ga dit topic met veel plezier lezen zometeen :roflol:

Nu nog ****ing lang wachten op het verdict

denk dat de jager indien Rob slecht is heel erg goed alley moet gaan verdedigen, zoniet dan mag de huurmoordenaar hem hebben van mij. Ik acht mezelf onsterfbaar deze nacht omdat het logische gevolg erna morgen zal geschieden. De jager hoeft mij niet te beschermen dan ook.

Indd ja.... Verhaal lezen we morgen wel denk ik :D

Toch blijf ik erbij dat we voor z1000 moesten gaan. Jorgy dood, als ik morgenvroeg dood ben weten jullie gnoeg

Terug
Naar boven