Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Hard gains eveneens, die ene stem kan nu het verschil zijn, plz doe je plicht als burger en red het spel
Jij bent echt erg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hard gains eveneens, die ene stem kan nu het verschil zijn, plz doe je plicht als burger en red het spel
Na vannacht is er in ieder geval veel duidelijk en zijn de kampen duidelijk. Als er vanavond een burger opnieuw uitgaat dan moet de huurmoordenaar maar ffe ze werk doen. De kampen worden me duidelijk, heb een hele reeks vermoedens die mij meer en meer juist lijken te zijn.
Na vannacht is er in ieder geval veel duidelijk en zijn de kampen duidelijk. Als er vanavond een burger opnieuw uitgaat dan moet de huurmoordenaar maar ffe ze werk doen. De kampen worden me duidelijk, heb een hele reeks vermoedens die mij meer en meer juist lijken te zijn.

Stem dan!
Er zijn trouwens nog 3 mensen inactief? (markrot, skyrocket en pureb) of zie ik iets over het hoofd?
Lloyd ik zie dat je online bent, change je vote, ga nou niet koppig doen!
Rob p culttrein op alley lijkt me duidelijk. Kwam opeens uit het niets.
Love you long time, je zal er srs geen spijt van hebben!!!
Mn hart begeeft het echt, dit is echt de moment of thruth, nooit geweten dat een forumspel zo spannend zou kunnen zijn haha
@ UnknownDBB ik ben alvast in voor de volgende game![]()
Wat bijna zeker is gezien de laatste 2 cult treintjes die zich net aansloten.Lastig vandaag. Even afwachten.
Waar typ je die + dan in?
Tja ik had liever z1000 er uit gehad, maar ik stem dan maar mee op Rob G ingeval de leugenaar en priest nog in zijn voordeel zouden stemmen. Rob is ook sowieso cult.

Loyd lekkere boy van me, doe wat het slimste is en stem alleycult eruit.

Heb op Rob P gestemd omdat hij maar wat dingen zit te roepen hier zonder enige onderbouwing, zit iedereen wel te beschuldigen maar heeft er geen reden toe...
EN
Typ je in op google, eerste zoekresultaat is van: ThatR0bGuy
Heb op Rob P gestemd omdat hij maar wat dingen zit te roepen hier zonder enige onderbouwing, zit iedereen wel te beschuldigen maar heeft er geen reden toe...
EN
Typ je in op google, eerste zoekresultaat is van: ThatR0bGuy