XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

denkt er nog iemand dat ik cult ben, vond dat wel leuk eigenlijk die baby verdenkingen richting mijn kant. Voelde me als een hondje op zijn rug wat lekker gekieteld werd door zijn baasje. Ik kon geen kant op maar toch vond ik het lekker.

wat

Pas maar op want ik verdenk je nog steeds :o

Ja wist niet zeker, maar de hints gaan alleen naar de slechte toch?

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 21:51 ----------

Magiërs hebben meestal een baard (Saruman in LOTR) dus miss ben je dat wel?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
Heb alles geteld en weet wie eruit gaat. Zal kijken of ik nu al verhaal kan typen

Kan niet wachten haha :D

Volgens mij is hij aan het typen....

Ja wist niet zeker, maar de hints gaan alleen naar de slechte toch?

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 21:51 ----------

Magiërs hebben meestal een baard (Saruman in LOTR) dus miss ben je dat wel?

had ikmaar z'n epische baard als saruman

Heb gehoord dat hij anaal wel ok vind.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.611
Dag 3.

Dag 3 wordt een dag om niet te vergeten. Het is de dag waarbij iedereen weet wie wie is.
De cultisten zijn bekend en ook de burgers onderling schijnen onder elkaar te weten wie het zijn.
Althans dat denken ze, want ondanks alle "zekerheid" zijn de stemmen in het begin van de dag aardig verdeeld.
In de vroege middag werd het duidelijk dat het tussen Z1000 en Diaephi zou gaan, maar dit was slecht schijn, net als de zekerheid waarmee zei stemden, want een paar uur later werd er weer gewisseld van stem.
Beschuldigen vlogen over en weer:

"Jij ben 100% zeker cult **lijer" roept IMBA
: :roflol: typische cultpraat dit IMBA,, jij bent cultist"..

En zo ging het de hele dag door. De argumentatie viel helaas tegen. Er waren een hoop volgers en degene die de stemming leidden ontbrak het aan goede argumentatie...Maar ach wat zou het, zij zijn tenslotte niet degene die hangen.

"Laten we één front vormen en z1000 eruit te stemmen" zegt IMBA.
En een front vormden de dorpsbewoners min of meer zeker, niet tegen z1000 maar tegen Rob P.

Rob P weet niet zo goed of hij nou moeten huilen of lachen, hij is tenslotte een burger... althans dat claimt hij.
Met in totaal 11 stemmen tegen zich, waaronder de Priester, wat het aantal vergroot naar 12.
En zo gebeurt het dat Rob P onder het toeziend oog van z'n goede vriend z1000 zal hangen.

Éen ding weet Rob zeker. De dorpsbewoners zullen na zijn dood volledig het spoor bijster zijn... Behalve die cults. Die drinken nog een extra glas bier vanavond.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Rob P is dood,
hij was burger

Het is nacht tot 09.00. Ik verwacht een PM van de heks, burger met contract, Jager, Demoon, Huurmoordenaar, sl*t, Aasgier en eventueel het meisje.

Laatst bewerkt:
verdomme

godverk*t, nou iedereen die rob gestemd heeft is automatisch verdacht

kan wel zeggen morgen stemmen we wel z1000 eruit, maar nee dat zal wel zielig zijn omdat hij vandaag jarig was.

ga toch lekker fietsen stel koekerds

en WEER komen de rode ogen in het plaatje naar voren

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Rob P is dood,
hij was burger

Het is nacht tot 09.00. Ik verwacht een PM van de heks, burger met contract, Jager, Demoon, Huurmoordenaar, sl*t, Aasgier en eventueel het meisje.

Mooie illustratie weer!

Maar dat neemt mijn verdriet niet weg :(

Godverredomme ik kan mezelf echt wel voor mn bek stompen nu gover de godver, ik ben offline voor vanavond, ff een paar fleesen bier erin jassen om het verdriet weg te drinken:fire:

godverk*t, nou iedereen die rob gestemd heeft is automatisch verdacht

kan wel zeggen morgen stemmen we wel z1000 eruit, maar nee dat zal wel zielig zijn omdat hij vandaag jarig was.

ga toch lekker fietsen stel koekerds

weightboy gaat eruit morgen, die phaggot heeft me overgehaald om op rob te stemmen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wel een episch verwarrend spel dit :roflol: sta elke dag met me mond vol tanden

cults, stop alstublieft ik lol echt te hard :D

goed gespeeld iig

priester je bent echt een mongol, shit boy

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 22:13 ----------

en remi schrijf aub eens wat mensen uit die niet actief zijn

edit: maakt niet uit, blijken toch niet zoveel mensen te zijn

Terug
Naar boven