AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Kijk, we komen ergens.

Alle burgers ik smeek jullie op mn knieeën en met zaad in mn mondje om op Rob te stemmen, hij is 100% zeker cult.

Als hij het niet blijkt te zijn mogen jullie mij afmaken, please doe hetttt

En ik als simpele ziel zeg dat jij als cult stil moet zijn en de dood van je mede cult vriendje alley cult af moet wachten.

Kijk, we komen ergens.

Alle burgers ik smeek jullie op mn knieeën en met zaad in mn mondje om op Rob te stemmen, hij is 100% zeker cult.

Als hij het niet blijkt te zijn mogen jullie mij afmaken, please doe hetttt

Waarom weet je dit zo zeker? Wie gaat mij overtuigen naar rob te gaan?

Rob loopt enkel anderen te beschuldigen, iedere dag een ander, heeft nog geen(srs) nuttige bijdrage gehad aan het zoeken van de bad guys, lijkt me logisch.

Plus dat als je hem hebt je gelijkt weet wie we nog meer moeten hebben (al zn meelopers naar alley cat votes)

Plus dat als je niet stemt het sws een burger is die doodgaat omdat de leugenaar de beslissende stem heeft dan..

op die + na is er geen plausible hint genoemd, reden dat ik naar rob ga is zijn gedrag in de game, nul bijdrage wat hints betreft en wel continu met de vinger wijzen, chaos veroorzaken enz.

als ik nu kijk wie er op alley stemmen dan herken ik daar al namen in die we al eerder verdachten zoals bv kane en guts en z1000... lijkt dan toch verdacht veel dat alley eerder goed zal zijn dan rob

Naja kan jullie zeggen dat je er dik naast zit. Mijn inbreng is inderdaad niet heel groot geweest maar reden daarvoor heb ik al gegeven. Bovendien is afgelopen 5 uur amper hints gepost en zit iedereen maar wat te roepen. Dat iedereen dan daarvoor ineens naar mij wijst vind ik wel een beetje jammer.

op die + na is er geen plausible hint genoemd, reden dat ik naar rob ga is zijn gedrag in de game, nul bijdrage wat hints betreft en wel continu met de vinger wijzen, chaos veroorzaken enz.

als ik nu kijk wie er op alley stemmen dan herken ik daar al namen in die we al eerder verdachten zoals bv kane en guts en z1000... lijkt dan toch verdacht veel dat alley eerder goed zal zijn dan rob

Ik weet het niet 100% van Alley wel van IMBA maar je dat wilt niemand meer. Rob is gewoon burger, speelde daarom ook zo gek.

Nog 18 minuten en we zullen het weten.
Als je echt burger was dan was je bij de eerste keer dat we zeiden dat je alleenmaar poep post waarschijnlijk wel gestopt met alle beschuldigingen etc. naar anderen en zelf gaan zoeken.
Je doet dit niet dus speel je jezelf in de picture, jammer cult

Nog 18 minuten en we zullen het weten.
Als je echt burger was dan was je bij de eerste keer dat we zeiden dat je alleenmaar poep post waarschijnlijk wel gestopt met alle beschuldigingen etc. naar anderen en zelf gaan zoeken.
Je doet dit niet dus speel je jezelf in de picture, jammer cult

Amateur psycholoog in da house

het is nu 6-6, mag hopen dat de priester zn werk gaat doen anders komen de cults er weer rete goed vanaf en kunnen we beter gelijk stoppen..

vincenzio doe normaal, als je een beetje inzicht hebt moet je gewoon doorhebben dat Rob P goed is, maar ja ik kan evengoed tegen een cult bezig zijn

Lloyd ik zie dat je online bent, change je vote, ga nou niet koppig doen!

Loyd lekkere boy van me, doe wat het slimste is en stem alleycult eruit.

Snap nog steeds niet hoe we van z1000 en guts, beide met hints tegen hun, op alley en rob zijn gekomen

Hard gains eveneens, die ene stem kan nu het verschil zijn, plz doe je plicht als burger en red het spel

Terug
Naar boven