AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Geven jullie hem op? Morgen wordt dus een niets zeggende dag. Alles en iedereen op IMBA. Dat is ook k*t.
Ik ga ondanks alles gewoon blijven beweren dat ik geen cult ben, dat ben ik namelijk ook niet. Dus ik geef IMBA niet op, ik weet zijn rol niet. Ik wil gewoon overleven.

Ik weet het echt niet meer.

Van Rob P was ik gisteren al vrij overtuigd, daar kwamen vandaag Z1000 en Guts bij omdat die echt met zijn drietjes een clubje vormden.
Na dag een wist ik zeker dat jij geen cult was tot je je vandaag een beetje aansloot bij de drie-eenheid.
Diaephi leek me geen cult te zijn omdat hij daarvoor veel te hard ging op Z1000, waarvan ik bovendien steeds meer begon te denken dat hij cult was.

Maar nu is alles volledig door de war geschopt en begin ik te denken dat de cults echt totaal anoniem meespelen. Je kan niet eens zeggen dat ze het goed doen, want ze hoeven helemaal niks te doen. Het zou me nauwelijks verbazen als er zelfs nog niet op een cult is gestemd.

JoeyC voor het misschien expres hard zoeken naar hints en ons op een verkeerd spoor zetten?

Ik ben werkelijkwaar de draad kwijt, morgen om 2045 zal ik ff snel kijken en een stem neerzetten, als ik niet al dood ben, maar heb er weinig vertrouwen meer in..

jager, ik denk dat ik wel beschermwaardig ben deze keer.

Alley cat, ik zei vandaag je gaat er morgen aan. En dat ga je ook. Ik heb je 100x verteld, dat je stemgedrag, je gedrag wijst naar iemand die evil is.

IMbaatwork en alley cat zijn cults.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:58 ----------

Echt wtf...

Echt mensen vraag jezelf nou eens af :

WAAROM ZIJN JULLIE OP ROB GEGAAN ???

Ok hij gedroeg zich als een mong**l, maar dat heeft ie al in meerdere weerwolfgames gedaan.
We hebben een hele shitload aan hints richting Z1000, en toch gaan jullie op een ander, waar we nix concreets tegen hebben.

Snap alleen niet dat Rob met Z1000 hachelde...

Gast, je bent niet meer geloofwaardig. Nu ga je mij weer verdenken.
Je bent een r*tard:D

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:59 ----------

Jezus stelletje idioten. Morgen gewoon voor alley gaan. Lijkt me duidelijk. Anders voor imba.

Morgen vollebak op Alley

wat heb ik weer gemist xd

wat een prachtige pot weer de t*ring zeg

Ben morgen niet veel thuis, ga proberen om de paginas bij te houden en de hints en theorieën te bekijken en analyseren, als dat niet lukt gewoon stemmen op wie ik het meest verdenk.

Zal vandaag niet heel actief spelen, veel werk te verplaatsen

Echt ik zweer dat Z1000 heel hard zit te lachen achter zijn pc....

Als ik of AlleyCat (waarvan ik denk dat hij ook goed is) er vandaag uitgaat zijn jullie echt ziek.
Alle hints wijzen naar Z1000, en worden gewoon keihard genegeerd.
De cults lopen maar iedereen te beschuldigen, en worden gewoon gevolgd...

Mind = blown.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 07:24 ----------

Vind overigens de karma ook maar matig binnenvloeien :p

Als ik of AlleyCat (waarvan ik denk dat hij ook goed is) er vandaag uitgaat zijn jullie echt ziek.

Mind = blown.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 07:24 ----------

Vind overigens de karma ook maar matig binnenvloeien :p

Alle hints? 10m en een motor enz. Pleur toch op man.
Mijn stem gedrag zegt genoeg, dat ik goed ben.
Jouw stem gedrag zegt dat je slecht ben en jouw spel ook.

Als ik niet niet ben opgegeten vannacht, dan stem ik direct op Alley Cat. Je gay ****buddy

Hoe kunnen zulke slechte cultus zover komen.

Hoe kunnen zulke slechte cultus zover komen.

kijk eerder naar gedrag van sommige goede, slaat nergens op :P

ik neig om vandaag een richting de stille kant te gaan, zie met name jimboo en biobeast weinig invloed uitoefenen weinig posten buiten het stemmen en af en toe op de juiste momenten een duwtje geven.

nadat ik uiteraard weer naar hints aan het zoeken ben geweest

als ik nog leef :rolleyes:

Waarom zijn markrot en skyrock er nog niet. Zijn niet actief

oja en rob goeje karma (sterf dood) :roflol:

Ik ga ff wat neertypen en jullie moeten maar je mening geven:

Alleycat is cult?:
- Speelt normaal gezien altijd vrij actief maar speelt nu heel anders
- Was diegene die op de eerste speeldag begon met tremendes wat tot zijn dood leidde.
- Begon op speeldag drie opnieuw met naar een burger te gaan wat tot zijn dood leidde.

Alleycat is cult?:
- Was diegene die op de eerste speeldag begon met tremendes wat tot zijn dood leidde.
- Begon op speeldag drie opnieuw met naar een burger te gaan wat tot zijn dood leidde.

zou verdomd goed kunnen, alleen ik twijfel aangezien dag 1 niemand een idee had en er dan altijd wel onnozel gestemd wordt. dag 3 bedoel je gisteren? dat was niet alleen ally zn schuld, ik heb ook naar robp gewezen. als ik ally was had ik dat ook gebruikt om mezelf te redden in zon situatie.

ik heb alleen sterk het gevoel dat het een battle of the burgers was.. evenals met z1000 de dag ervoor.

Gisteren druk gehad dus niet actief geweest, zal vandaag wat beter opletten

Ik houd jullie in de gaten

zou verdomd goed kunnen, alleen ik twijfel aangezien dag 1 niemand een idee had en er dan altijd wel onnozel gestemd wordt. dag 3 bedoel je gisteren? dat was niet alleen ally zn schuld, ik heb ook naar robp gewezen. als ik ally was had ik dat ook gebruikt om mezelf te redden in zon situatie.

ik heb alleen sterk het gevoel dat het een battle of the burgers was.. evenals met z1000 de dag ervoor.

Als jij een burger bent dan speel je het ny echt dom. Want de cults weten dat jij good bent. Dus als je vandaag niet mee gaat op alley, ben je 100% fout. Het is nu geen tijd meer om vaag te doen. Er is nog dag 3 nog geen ene cult gedood.

Mind = blown.
Denk dat de cults zelfs nauwelijks mensen beschuldigen, ze doen gewoon zo goed als niks. Rob P werd gisteren fanatiek beschermd door een paar mensen die nu mij beschuldigen, maar als die cults zijn waarom dan gisteren die moeite voor Rob P? Als ik eruit was gegaan in plaats van Rob waren die mensen vandaag aan de beurt geweest in plaats van jij of ik.

Wauter zei:

Alleycat is cult?:
1. Klopt, heb te weinig tijd. Vooral dag 1 en 2, en vandaag weer vrees ik.
2. Klopt, maar dat maakt me juist geen cult. Waarom zou een cult op dag 1 voorop lopen? Er gaat op dag 1 toch wel een burger uit.
3. Klopt niet helemaal. Ik stemde op Rob, maar was in eerste instantie niet heel fanatiek. Dat begon pas toen het groepje mensen dat ik verdacht (waaronder dus Rob zelf) naar mij overstapte.

Terug
Naar boven