Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

En we moeten het weer met een plaatje doen... Daar moeten we blijkbaar hints uit afleiden?

holy shit :roflol:

Echt wtf...

Echt mensen vraag jezelf nou eens af :

WAAROM ZIJN JULLIE OP ROB GEGAAN ???

Ok hij gedroeg zich als een mong**l, maar dat heeft ie al in meerdere weerwolfgames gedaan.
We hebben een hele shitload aan hints richting Z1000, en toch gaan jullie op een ander, waar we nix concreets tegen hebben.

Snap alleen niet dat Rob met Z1000 hachelde...

iedereen weer het noorden kwijt :roflol:

Deze is vast een hint naar de cults

hm

Ik denk niet dat Unknown geniaal genoeg is om een hint te geven naar een post die op dat moment nog moet verschijnen :rolleyes: Zou wel heel sterk zijn.

Ik weet alleszins totaal niet meer wat ik moet denken nu. Ik dacht vrij zeker te zijn dat Rob slecht was en een hoop mensen die op hem stemden goed, maar dit klopt nu dus ook niet meer. Over de andere verdachten in mijn lijstje ben ik nu ook helemaal niet meer zo zeker. Denk dat ik het bestandje dat ik aan het bijhouden ben maar eens compleet moet wissen en opnieuw beginnen :o

Jezus stelletje idioten. Morgen gewoon voor alley gaan. Lijkt me duidelijk. Anders voor imba.

Slechtste pot ooit.

Cults hebben nog niks hoeven doen vrees ik. Ik zie dit niet meer goed komen. No way, dat ik mezelf morgen nog kan redden. :(

cults,stop PLLLLLZZZZZZZZZZ met te doen of jullie nog hints aan het zoeken zijn, mijn hart kan dat niet meer aan :')

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.637
[/COLOR]en remi schrijf aub eens wat mensen uit die niet actief zijn

edit: maakt niet uit, blijken toch niet zoveel mensen te zijn

Er is slecht 1 iemand die totaal niet actief is en ook niet stemt. Degene heb ik al uitgeschreven maar zal ik verwerken in het verhaal voor morgenochtend.

Slechtste pot ooit.

Cults hebben nog niks hoeven doen vrees ik. Ik zie dit niet meer goed komen. No way, dat ik mezelf morgen nog kan redden. :(

Jawel hoor, voor imba gaan. Kan jezelf nog een dagje redden.

---------- Post toegevoegd 4 September 2013 om 23:06 ----------

Er is slecht 1 iemand die totaal niet actief is en ook niet stemt. Degene heb ik al uitgeschreven maar zal ik verwerken in het verhaal voor morgenochtend.

Dus die andere inactieve is de demon?

Terug
Naar boven