Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Denk dat de cults zelfs nauwelijks mensen beschuldigen, ze doen gewoon zo goed als niks. Rob P werd gisteren fanatiek beschermd door een paar mensen die nu mij beschuldigen, maar als die cults zijn waarom dan gisteren die moeite voor Rob P? Als ik eruit was gegaan in plaats van Rob waren die mensen vandaag aan de beurt geweest in plaats van jij of ik.
1. Klopt, heb te weinig tijd. Vooral dag 1 en 2, en vandaag weer vrees ik.
2. Klopt, maar dat maakt me juist geen cult. Waarom zou een cult op dag 1 voorop lopen? Er gaat op dag 1 toch wel een burger uit.
3. Klopt niet helemaal. Ik stemde op Rob, maar was in eerste instantie niet heel fanatiek. Dat begon pas toen het groepje mensen dat ik verdacht (waaronder dus Rob zelf) naar mij overstapte.
Heb alleen uitgekraamt dat Z slecht was in mijn ogen.
Nu kom ik daar op terug.
Hoewel het awkward blijft voelen.
Weet ook niet wat ik nou van jou moet denken.
Het is alweer nacht 3 en het er hangt een droevige sfeer in het dorp.
Overal waar je kijkt zie je dorpsbewoners waar de ongelukkigheid vanaf straalt, behalve de cultisten, die lachen zich rot. En dat is niet geheel onterecht want lopend langs de begraafplaats zijn er alleen maar burgerlijken te vinden & met de executie van Rob P maakt dat een totaal van 5 burgers en 0 cultisten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De huurmoordenaar hoopt daar deze nacht verandering in te brengen, met in de 1ste nacht geen kill is hij vastbesloten deze nu wel te maken.
Zijn huurder heeft hem ingefluisterd dat hij Alley Cat vermoord wilt zien worden en dat gebeurt dan ook. De huurmoordenaar vertrekt goed voorbereid naar het huis van Alley Cat. Maar eenmaal aangekomen bij het huis van Alley Cat stuit hij op een probleem, voor het huis van staat namelijk de jager.
2 personen die vechten aan de goede kant, willen dezelfde persoon vermoorden en beschermen. Het kan bijna niet lachwekkender.
De jager begint aan zichzelf te twijfelen " Bescherm ik wel de goede?".
En na een paar miuten komt hij tot de conclusie dat hij er wel eens naast zou kunnen zitten en hij verleent de huurmoordenaar dan ook zijn kill te maken, op hoop van goede zege zegmaar.
De huurmoordenaar trapt de deur in en witte rook verlaat het huis.
"WTF is dit, ik ........."
Maar Alley Cat heeft geen tijd om zijn zin af te maken, een pijl doorboort z'n lelijke gezicht en Alley Cat z'n leven is daarmee ten einde. En tot die conclusie kwam ook de Aasgier, die buiten stond te wachten. Zijn geluk kan niet op en snel verkleed hij zich als lijkschouwer en loopt het huis binnen.
" Uh ik kom hier om het lijk op te halen, ik ben de lijkschouwer van dit dorp"
en zonder aarzeling geeft de huurmoordenaar het lijk mee. Dat er geen lijkschouwer bij de vorige doden aan te pas kwam, intresseert hem niet zo.
En zo gebeurt het dat midden in de nacht dat de Aasgier in de 3e nacht eindelijk een lijk mee naar huis kan nemen.
Door al dit gedoe zou je bijna vergeten dat de Demoon ook op pad is, maar veel bijzonders valt daar niet over te vermelden, want met de moord op Hard Gains doet de demoon wat van hem verwacht wordt en zet hij de teller op 0 dode cultisten en 6 dode burgers.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alley Cat is dood, rol "onbekend"
Hard Gains is dood, hij was burger.
Skyrock is uitgeschreven, hij was cultist.
Ik stemde al vroeg op Rob. Na een tijdje kwam Jimbooo daarbij. Nog wat later JoeyC en ik geloof Weightboy (die laatste twee wel heel snel na elkaar).
Toen switchte Rob en zijn vriendjes naar mij en daarna begon het pas fanatiek te worden.
Gisteren stemde je op een burger (namelijk op mij) en eergisteren op Dunk (ook een burger).
Niemand eigenlijk echt.
Ik stemde al vroeg op Rob. Na een tijdje kwam Jimbooo daarbij. Nog wat later JoeyC en ik geloof Weightboy (die laatste twee wel heel snel na elkaar).
Toen switchte Rob en zijn vriendjes naar mij en daarna begon het pas fanatiek te worden.
Het was wel een drukte van belang bij mijn huisje. Als ik dat geweten had had ik wat extra boodschappen gedaan.
Maar goed, ik ben er niet meer en toch nog wel. Dat laatste is wel fijn. Veel succes nog allemaal!
Jezus de jager is echt de grootste mong**l in dit spel. Alley Cat heeft er voor gezorgd dat Rob P eruit werd gestemd. En dan ga je Alley nog beschermen ook
"De cultisten lachen zich rot".
Kan betekenen dat markROT cult is, maar veel hebben we daar niet aan aangezien hij nog geen enkele stem heeft uitgebracht...
"De cultisten lachen zich rot".
Kan betekenen dat markROT cult is, maar veel hebben we daar niet aan aangezien hij nog geen enkele stem heeft uitgebracht...