IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het probleem is die fcking aasgier. Als we wisten wat alley z'n rol nou was dan konden we tenminste iets, nu is t alleen nog maar onduidelijker geworden, of hij nou cult of goed was, die info was gewoon nodig.
Denk dat hij gewoon cult was. Het klote hiervan is dat er halverwege het spel een "nieuwe cult" is. Die hoeft nu pas een kant te kiezen.
Eindelijk weekend nu dus wat meer tijd.
Kan me niet herinneren hoe je vorige games speelde, maar weet wel dat ik je speelstijl nu erg irritant vind.
Iedereen maar dom en/of stom noemen is nu niet wat je noemt gezellig.
Is en blijft een spelletje.
Ben je nou echt zo blind of doe je maar alsof?
Kwam witte rook uithet huis, dus het was geen cult.
Twijfel echt nu of ik op jou moet stemmen of Guts, ik ga voor Guts om mijn eigen hachje te redden.
Ga nu op kraamvisite, hoop voor 9 uur thuis te zijn om te checken.
niet stemmen, maar wel stemmenJij bent ook zo cult, niet stemmen. Gewoon even laat in de avond je stemmetje uitbrengen om je aan te sluiten bij je cult vriendjes. Jezus...
Ben je nou echt zo blind of doe je maar alsof?
Kwam witte rook uithet huis, dus het was geen cult.
Twijfel echt nu of ik op jou moet stemmen of Guts, ik ga voor Guts om mijn eigen hachje te redden.
Ga nu op kraamvisite, hoop voor 9 uur thuis te zijn om te checken.
2 vd 3 dagen gestemd, wijsneusOverdag stem je niet wijsneus. Ben gierig op zoek naar hints over jou. Domme cult
2 vd 3 dagen gestemd, wijsneus
Wacht gewoon af hoe de dag vordert en of er iemand nog met hints naar buiten komt.
inactief? wat kom jij ineens kijken trouwens? Bang dat je net als je cultmakker Skyrock wordt uitgeschreven? Beetje de burgers het vuile werk voor jullie laten doen, mooi is dat.Je snapt het echt niet hé? Je wacht altijd tot de late avond om te gaan stemmen. Je bent inactief, en tegen die tijd hebben je cultmaatjes al de rode loper voor je uitgerold.
inactief? wat kom jij ineens kijken trouwens? Bang dat je net als je cultmakker Skyrock wordt uitgeschreven? Beetje de burgers het vuile werk voor jullie laten doen, mooi is dat.
Biobeast
Ook minder aanwezig als andere game's en ervaring genoeg om er als wolf telkens een burger uit te plukken.