Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Wil mezelf uiteraard wel redden, en wil ook best graag op Guts stemmen zodat ie zijn irritante waffel kan houden.

Maar heb op moment echt geen idee wie ik nou moet geloven.
Dit heb ik in nog geen enkele game zo meegemaakt, en heb ze toch vrijwel allemaal meegespeeld.

Het probleem is die fcking aasgier. Als we wisten wat alley z'n rol nou was dan konden we tenminste iets, nu is t alleen nog maar onduidelijker geworden, of hij nou cult of goed was, die info was gewoon nodig.

tussenstand iemand?

Het probleem is die fcking aasgier. Als we wisten wat alley z'n rol nou was dan konden we tenminste iets, nu is t alleen nog maar onduidelijker geworden, of hij nou cult of goed was, die info was gewoon nodig.

Denk dat hij gewoon cult was. Het klote hiervan is dat er halverwege het spel een "nieuwe cult" is. Die hoeft nu pas een kant te kiezen.
Eindelijk weekend nu dus wat meer tijd.

Denk dat hij gewoon cult was. Het klote hiervan is dat er halverwege het spel een "nieuwe cult" is. Die hoeft nu pas een kant te kiezen.
Eindelijk weekend nu dus wat meer tijd.

Ben je nou echt zo blind of doe je maar alsof?

Kwam witte rook uithet huis, dus het was geen cult.

Twijfel echt nu of ik op jou moet stemmen of Guts, ik ga voor Guts om mijn eigen hachje te redden.

Ga nu op kraamvisite, hoop voor 9 uur thuis te zijn om te checken.

Kan me niet herinneren hoe je vorige games speelde, maar weet wel dat ik je speelstijl nu erg irritant vind.
Iedereen maar dom en/of stom noemen is nu niet wat je noemt gezellig.
Is en blijft een spelletje.

ok ik zal me niet meer zo uitspreken, is niet zo bedoeld uiteraard, komt gewoon harder over geschreven. Maar goed mijn inbreng is hier niet meer nodig, mijn stem is gegeven.

Twijfel echt nu of ik op jou moet stemmen of Guts, ik ga voor Guts om mijn eigen hachje te redden.

Mee eens met de witte rook en zeker ook guts, ging gister op guts toen het nog tussen hem en z1000 ging geloof ik, tot opeens iedereen overstapte op rob en alley... guts

Ik stem niet, maar toch wel

Guts

Snap niet zo goed wat er zo belangrijk is aan de witte rook? Er staat ook een plaatje met een doodskop en witte rook.

Misschien niet t beste om te zeggen, maar hij is toch dood dus maakt niet echt uit dan.

Enige waar ik witte rook aan kan linken is het verkiezen van een nieuwe paus... (de oude dood, vandaar misschien de schedel, of weer om het op een ander spoor te zetten) maar zoals gezegd, maakt weinig uit want hij's toch dood maar dat is t enige dat ik ff snel uit kreeg.

Komaan mannen, witte rook lijkt me best logisch uhu. Ik ben van 7 tot nu weggeweest dus hoe staat de stemming?

Ik denk dat de witte rook slaat op de magiër die het huis verlaat, die probeerde Alley Cat voor de slechte kant te krijgen.

2 vd 3 dagen gestemd, wijsneus

Wacht gewoon af hoe de dag vordert en of er iemand nog met hints naar buiten komt.

Je snapt het echt niet hé? Je wacht altijd tot de late avond om te gaan stemmen. Je bent inactief, en tegen die tijd hebben je cultmaatjes al de rode loper voor je uitgerold.

Je snapt het echt niet hé? Je wacht altijd tot de late avond om te gaan stemmen. Je bent inactief, en tegen die tijd hebben je cultmaatjes al de rode loper voor je uitgerold.
inactief? wat kom jij ineens kijken trouwens? Bang dat je net als je cultmakker Skyrock wordt uitgeschreven? Beetje de burgers het vuile werk voor jullie laten doen, mooi is dat.

Biobeast

Ook minder aanwezig als andere game's en ervaring genoeg om er als wolf telkens een burger uit te plukken.

Er word in ieder geval reddelijk wat gevloekt en verweten naar mekaar

inactief? wat kom jij ineens kijken trouwens? Bang dat je net als je cultmakker Skyrock wordt uitgeschreven? Beetje de burgers het vuile werk voor jullie laten doen, mooi is dat.

Biobeast

Ook minder aanwezig als andere game's en ervaring genoeg om er als wolf telkens een burger uit te plukken.

Reden te meer dat je het spelletje gewoon niet meespeelt en slechts luistert naar je cults. Was je actief wist je dat ik op reis was en slechts 2x per dag checkte via smartphone. Nu ben ik thuis, en kan je vrezen voor je leven hier. Welke burgers? Er zijn er slechts een paar actief zo lijkt me... Tijd om die ****ing cults eruit te stemmen en jij staat ook bovenaan mijn lijstje. Je bleef wel opvallend veel op de achtergrond toen de D&K tip werd gegeven...

Terug
Naar boven