Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja klopt zijn toch een paar personen die hun stem moeten herzien, stem op z1000 is nu niet meer nodig als het een hint was in het vorige verhaal. stem op weightboy vindt ik ook wat vergezocht.
guts twijfel ik ook nog steeds over, zou een zeer actieve cult zijn als hij cult blijkt te zijn, maar als ik daar zo over nadenk heb ik hem eigelijk ook nog geen hint zien oplossen
maar ik heb eergisteren ofzo gezegd degene die geen moeite zouden gaan doen voor hints oid eruit te proberen stemmen, ik begin daarmee met mijn stem op jimboo
Heb je weightboy alleen als demoon omdat hij gister de stemming op rob een beetje voort trok?
Je zult tenminste met redenen moeten komen want het blind volgen van mensen is de afgelopen niet bepaald goed gegaan...
als weightboy de demoon is val ik van mn stoel achterover en sta ik met n bek vol tanden srs dan is het goed gespeeld. lijstje zitten aardig wat verdachte namen in, hoe denk je over biobeast?
als weightboy de demoon is val ik van mn stoel achterover en sta ik met n bek vol tanden srs dan is het goed gespeeld. lijstje zitten aardig wat verdachte namen in, hoe denk je over biobeast?
Dat is ook onder andere de reden. Hij haalde zo de aandacht af van z1000 en guts (wie cult is). En trok het op alley en rob ZONDER REDEN. Dat zit me nog altijd dwars... Je kan denken dat de demoon geen actieve rol speelt, en zich expres op de achtergrond zou houden. Maar dat kan net de reden zijn waarom hij wel 100% cult is. Uit vorige games is bijna nooit de demoon geraden, mede doordat ze net 'normaal' gingen spelen.
Trouwens nog één iemand die bij mijn lijstje kan is illoydatoni. Speelde vorige games immens actief mee. 1/4 posts was van hem, houdt zich nu expres op de achtergrond daarom ook het vermoeden dat hij de demoon is.
stem gewoon op mij stomme cult
ik hoop toch dat je cult bent want als je echt serieus niet doorhebt wat er aan de hand is ben je te dom voor woorden.
nee ik trek mn eigen koers vandaag, ik ga niet weer op iemand stemmen waar ik twijfels bij heb

Whut, toen was de pagina bezetting stukken minder, de keer dat ik zo actief was was ik een cult. De andere keer na 1 dag door je uitgestemd. Maar dat kan je nu goed maken door mee te gaan op Guts
Dan nog, je speelt heel anders dan vorige games... Jij bent gewoon 100% cult met een dikke pik in je reet.
Nog een reden waarom weightboy, hij changed alsmaar van stem. Daarnet stemde hij op markrot, nu ging hij maar al te makkelijk mee met illoyd op guts. Waarschijnlijk veranderd hij nog wel eens van stem, (nu waarschijnlijk niet meer omdat het mij is opgevallen). Gewoon om verwarring te zaaien...
De heks hoopt meer geluk te hebben en ook zei kijkt in haar glazen bol en roept een paar spreuken uit waarna het gezicht van Jorgyboy verschijnt, maar wat zij ziet is anders dan zij verwachtte. Kijkend in haar glazen bol ziet zij hoe een duister figuur met een bijl korte metten maakt met het lichaam van Jorgyboy. Jorgyboy had geen schijn van kans en het enige wat hij zijn dorpsbewoners nalaat is zijn notitieblokje
"
Aanwijzing: ك د <---Find the hidden message and you will find evil. 2 fot the price of 1
Mogelijke oplossing : KD.
Resultaat: Dood burger.
Aanwijzing: Guardian Angel
Mogelijke oplossing: Nog niet gevonden.
Resultaat : Geen.
Aanwijzing: De juiste zin zal je leiden naar de heks.
Mogelijke oplossing : Geen.
Resultaat : Geen
Aanwijzing: Kampvuur
Mogelijke oplossing: Nog niet gevonden.
Resultaat: Geen.
Aanwijzing: Houten kistje
Mogelijke oplossing: Nog niet gevonden
Resultaat: Geen
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Jorgyboy is dood,hij was burger
Hmm... Begin zo stilaan mijn vermoedens te hebben over de rol van Lloydatoni.
Ik ga mee op Guts.

Dan kan ik niet meer stemmen, leuke cult actie om alwaar een burger schaakmat te zetten...
omdat merendeel hier cult is en de rest heeft geen idee of geen zin om er iets mee te doen, heb al 10x geroepen dat der iets mee gedaan moet worden. loop zelf telkens vast. en de hints die eruit kwamen liepen naar burgers die nu dood zijn
Zingen rond het kampvuur zit me nog altijd dwars. Na even googelen vond ik dit:
http://www.songteksten.nl/songteksten/180838/
omdat merendeel hier cult is en de rest heeft geen idee of geen zin om er iets mee te doen, heb al 10x geroepen dat der iets mee gedaan moet worden. loop zelf telkens vast. en de hints die eruit kwamen liepen naar burgers die nu dood zijn