Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Je had zelf notabene aardig wat hints opgelost> dieaphi had overigens ook een paar plausibele hints voor ogen in het woud van hints

ja true had het idee dat ik dichtbij zat maar elke keer net niet vondt wat bedoeld werd. ik ben nu koken eten reizen en dan heb ik wellicht wat tijd om er nog eens naar te kijken, wie weet kan ik nog wat redden straks.

ipv heel de tijd alles en iedereen uit te maken voor cult en stom en dom enz enz kun je ook gewoon eens met iets nieuws komen, ik stem niet op jou en ben daarom een cult?

zou dus zeggen dat jij wel cult bent ofwat.

pls

Als jij uiteindelijk een burger blijkt te zijn ga ik echt huilen, jij kan echt niet zo dom zijn dat je nog altijd denkt dat ik cult ben. Waarom zou ik in godsnaam nog met tips afkomen als alles al kristalhelder is? Ik hoop echt voor humanity's sake dat jij een cult bent die mij aan het trollen is.

Dit zijn enkele oorzaken van rode ogen:

Rode ogen kunnen veroorzaakt worden door overmatig alcoholgebruik en roken of meeroken. Door het drinken van alcohol of door de irritatie van sigarettenrook, kunnen de adertjes in de ogen tijdelijk zwellen, waardoor je ogen er rood uitzien. Ook een gebrek aan slaap en te veel tijd doorbrengen achter de televisie of computer, zorgt voor gezwollen of beter zichtbare adertjes in de ogen en een vermoeide blik.

Daarnaast kan het langdurig of verkeerd dragen van contactlenzen zorgen voor rode ogen. Vooral als de ogen droog worden wanneer je tijdens het lenzen dragen je ogen te lang dichthoudt, kan rode ogen als gevolg hebben.

Als je last hebt van rode ogen, kan dat eveneens te maken hebben met het feit dat je ogen geïrriteerd werden door stoffen zoals make-up, chloor, zeewater, shampoo, etc.

Tenslotte worden rode ogen tevens veroorzaakt door te veel in je ogen te wrijven. Als je in je ogen wrijft, kan je namelijk vuil in je ogen brengen, waardoor de ogen gaan irriteren.

Misschien iemand die iemand herkent met deze kenmerken?

Als jij uiteindelijk een burger blijkt te zijn ga ik echt huilen, jij kan echt niet zo dom zijn dat je nog altijd denkt dat ik cult ben. Waarom zou ik in godsnaam nog met tips afkomen als alles al kristalhelder is? Ik hoop echt voor humanity's sake dat jij een cult bent die mij aan het trollen is.

Onze huurmoordenaar mag jou wel es neerschieten

Dit zijn enkele oorzaken van rode ogen:

Rode ogen kunnen veroorzaakt worden door overmatig alcoholgebruik en roken of meeroken. Door het drinken van alcohol of door de irritatie van sigarettenrook, kunnen de adertjes in de ogen tijdelijk zwellen, waardoor je ogen er rood uitzien. Ook een gebrek aan slaap en te veel tijd doorbrengen achter de televisie of computer, zorgt voor gezwollen of beter zichtbare adertjes in de ogen en een vermoeide blik.

Daarnaast kan het langdurig of verkeerd dragen van contactlenzen zorgen voor rode ogen. Vooral als de ogen droog worden wanneer je tijdens het lenzen dragen je ogen te lang dichthoudt, kan rode ogen als gevolg hebben.

Als je last hebt van rode ogen, kan dat eveneens te maken hebben met het feit dat je ogen geïrriteerd werden door stoffen zoals make-up, chloor, zeewater, shampoo, etc.

Tenslotte worden rode ogen tevens veroorzaakt door te veel in je ogen te wrijven. Als je in je ogen wrijft, kan je namelijk vuil in je ogen brengen, waardoor de ogen gaan irriteren.

Misschien iemand die iemand herkent met deze kenmerken?

Ik ken in dit topic wel enkelen met het aangeduide kenmerk. Iedereen ofzo :)

wederom zon nutteloze post, als het voor jou al kristalhelder is waarom kom je dan niet met een goede tip ofzo? geef je lijst en zeg wie er vandaag uit moet

Ik ken in dit topic wel enkelen met het aangeduide kenmerk. Iedereen ofzo :)

Dit xd

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 17:16 ----------

wederom zon nutteloze post, als het voor jou al kristalhelder is waarom kom je dan niet met een goede tip ofzo? geef je lijst en zeg wie er vandaag uit moet

Is toch duidelijk een cultpost van hem :P
Plus de hints die jij opgelost hebt naar hem en de stijl van posten die overeen kwam met het spel waarin hij met mij en wat andere cults goed werk hebben verricht.

ik weet me anders nog best een spel te herineren waar wij beide aan de slechte kant zaten, daar werd wel wat afgelogen hoor :P

ik stel voor vandaag totaal een andere richting op te gaan en voor de stille stemmers te gaan, die posten niks overdag en komen tegen het eind van de dag met een stem om net het drempeltje te verleggen, dat zijn tot nu toen 3 personen in het bijzonder:

- biobeast
- jimbooo
- pure b

ik ga vandaag dan ook voor jimbooo die de andere keren 100% inzet toonde en hard zijn best doet en nu totaal niet
lol joey pls, jou vertrouw ik inmiddels voor geen meter meer. Ik kwam via een hint van jou op robp uit en besloot gister op hem te gaan, ik snapte al niet waarom iedereen zonder hint op robp meeging maar dat maakte me niet zoveel uit omdat er een grote kans was dat hij cult was. Volgens mij log heb jij ook nog eens op robp gestemd en nu schuif je de schuld op mij af. Jij bent gewoon een cult die iedereen probeert af te leiden

Een hint naar hard gains

Darkness will arrive komt uit een episode ofzo van star trek. Die werd bekeken door hard gains.

Star trek: into darkness

After the crew of the Enterprise find an unstoppable force of terror from within their own organization, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one man weapon of mass destruction.

Niet slecht, maar ik had er meer van verwacht. Wel enkele onverwachte wendingen maar daarbuiten nogal saai.

5.5/10

lol joey pls, jou vertrouw ik inmiddels voor geen meter meer. Ik kwam via een hint van jou op robp uit en besloot gister op hem te gaan, ik snapte al niet waarom iedereen zonder hint op robp meeging maar dat maakte me niet zoveel uit omdat er een grote kans was dat hij cult was. Volgens mij log heb jij ook nog eens op robp gestemd en nu schuif je de schuld op mij af. Jij bent gewoon een cult die iedereen probeert af te leiden

ik heb geen hint genoemd tegen rob, er kwam wel iemand met een filmpje gepost door ThatRobGuy op youtube via dat "+" teken, maar ik was het zeker niet, ik stond er wel volledig achter om op rob te stemmen ;)

wil best op iemand anders gaan als er goede suggesties komen hoor..

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 17:23 ----------

Een hint naar hard gains

Darkness will arrive komt uit een episode ofzo van star trek. Die werd bekeken door hard gains.

hard gains is vanacht opgegeten en was burger

stem gewoon op mij stomme cult
ik hoop toch dat je cult bent want als je echt serieus niet doorhebt wat er aan de hand is ben je te dom voor woorden.

Kan me niet herinneren hoe je vorige games speelde, maar weet wel dat ik je speelstijl nu erg irritant vind.
Iedereen maar dom en/of stom noemen is nu niet wat je noemt gezellig.
Is en blijft een spelletje.

ipv heel de tijd alles en iedereen uit te maken voor cult en stom en dom enz enz kun je ook gewoon eens met iets nieuws komen, ik stem niet op jou en ben daarom een cult?

zou dus zeggen dat jij wel cult bent ofwat.

pls

Amen

Op zich moet het nu allemaal duidelijker zijn. Als IMBA er maar uit gaat.
IMBAatwork

Jij hebt echt een plaat voor je kop.

ik heb geen hint genoemd tegen rob, er kwam wel iemand met een filmpje gepost door ThatRobGuy op youtube via dat "+" teken, maar ik was het zeker niet, ik stond er wel volledig achter om op rob te stemmen ;)

wil best op iemand anders gaan als er goede suggesties komen hoor..

Het was geen hint van gister en waarom krabbel je nu opeens terug als je iedereen op mij wilt hebben, omdat ik jou nu verdenk? Dit maakt je nog 10 keer zo verdacht

joeyc

• Like
Waarderingen: kane
Kan me niet herinneren hoe je vorige games speelde, maar weet wel dat ik je speelstijl nu erg irritant vind.
Iedereen maar dom en/of stom noemen is nu niet wat je noemt gezellig.
Is en blijft een spelletje.

Amen

Jij hebt echt een plaat voor je kop.

Ben je al meegegaan op Guts?
Kan je mooi je eliminatie schelen

xx

• Like
Het was geen hint van gister en waarom krabbel je nu opeens terug als je iedereen op mij wilt hebben, omdat ik jou nu verdenk? Dit maakt je nog 10 keer zo verdacht

joeyc

omdat er niemand meegaat en ik altijd open sta voor een beter optie mits goed onderbouwd,

als je de verhalen nog eens leest dan kun je wellicht ook afleiden dat ik sws geen cult ben. dus een stem op mij maakt je alleen verdachter

het is gewoon dat je dit spel veel minder fanatiek op de hints zit dan vorige spellen.

zoals ik ook al zei ga ik straks nog eens kijken naar de verhalen voor hints

• Like
Guts

• Like
omdat er niemand meegaat en ik altijd open sta voor een beter optie mits goed onderbouwd,

als je de verhalen nog eens leest dan kun je wellicht ook afleiden dat ik sws geen cult ben. dus een stem op mij maakt je alleen verdachter

het is gewoon dat je dit spel veel minder fanatiek op de hints zit dan vorige spellen.

zoals ik ook al zei ga ik straks nog eens kijken naar de verhalen voor hints
http://forum.dutchbodybuilding.com/f226/centraal-prive-drugs-topic-317489/index361.html#post7885174 hier heb je een hint :rolleyes:

Terug
Naar boven