Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
pff heb buiten die hint naar goede (die ik denk te hebben opgelost) geen verder hints opgelost of fatsoenlijk iets bij gevonden. ik zie nu echt door de bomen het bos niet meer, t*ring wat lastig.
---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 21:25 ----------
en dat plaatje van die volle maan komt ook 2x terug in 2 verschillende verhalen, zijn alleen anders bewerkt (een blauw, andere rood) en gespiegeld. dus nog maar keer met die afbeelding gaan zoeken maar kom wederom bij full moon party, en als ik daar op ga zoeken op dbb dan kom ik idd wat jimboo al zei op rob p uit, meerdere keren,
Het was een grauwe dag. Vanaf het moment dat de Priester zijn volk had toegesproken gingen de beschuldigingen heen en weer. "De Jager is echt de grootste debiel ooit, dat die Alley Cat beschermde"
" Ja idd wat een idioot".
Ware het niet dat de Jager de heks beschermde, maar dat boeit niet, Alley Cat is toch al dood.
De dorpsbewoners gingen al snel over op de orde van de dag, namelijk het stemmen.
Hoewel het de afgelopen dagen niet echt goed gegaan is, hebben ze er nu goede hoop in, ze weten het namelijk zeker!
Al vrij vroeg in de middag staat één van de dorpsbewoners op, loopt naar Guts en geeft hem een flinke tik . "Als er dan toch iemand moet sterven, dan jij! Aan je gedrag is duidelijk te zien dat jij cult bent.. Ik durf er mijn leven om te verwedden."
Even is het stil onder de mensen, maar al gauw staan enkele andere dorpsbewoners hem bij.
Over de loop van de dag, blijft de discussie doorgaan en enkelen wijzigen nog hun stem. Maar wanneer het avondeten is gegeten, alle buiken goed vol zitten en men languit achterover leunt zullen de stemmen moeten worden geteld. De priester gaat er goed voor zitten en telt zorgvuldig:
"2 lege stemmen, 1 stem op z1000, 2 op Stefanovich, 1 op Biobeast, 1 op Markrot, 1 op Jimbooo , 5 stemmen op IMBAatwork en 8 stemmen op Guts"
Guts springt op. "Eindelijk een verdomde cult eruit".
"Je bedoelt je zelf dus ?"
"Zie je ik wist wel dat je cult was." Go in a timemachine and you will find evil
En al snel wordt Guts van achter gegrepen.
"Hé! HÉÉÉ!!! Jongens kom op nou! Ik heb geen kwaad in de zin, echt niet! Ik heb verdomme het beste met jullie voor"
De Magiër zet alvast een feestmuts op en geeft Guts er ook één.
Guts kijkt even verrast en vrolijk op, maar nadat hij de gemene grijnzen van zijn dorpsbewoners heeft gezien, krimpt hij ineen. Zijn handen worden vastgebonden aan een steen en hij wordt in het water gesmeten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Guts is verdronken. Hij was burger
Het is nacht tot 09.00
Ik verwacht een pm van de demoon, jager, heks, Magiër en eventueel het meisje
Dit denk ik ook, zeker omdat hij mij zo hard blijft beschuldigen terwijl ik er voor mijn gevoel alles aan gedaan heb om mijn onschuld te bewijzen.
Zal morgen het verhaal eens lezen want neem aan dat er nu langzaam wat duidelijkere hints in komen naar de cults.
Anders hebben we echt geen kans meer.