AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Volgens mij is Remi ons gewoon keihard aan het trollen en zijn er helemaal geen cults :p

Woopy heeft op drie opeenvolgende stemrondes dunk, rob P en guts gestemt. Lijkt me duidelijk...

kl***zak!

Stelletje ****ing debielen!!! Stem potverdomme nou eens op IMBA. Dacht dat ie nog wel meer stemmen had.

Echt je hebt het zooooo mis...
Of bent zelf gewoon cult.

Go in timemachine

We moeten weer op z1000 . Ik ga niks nieuws verzinnen tot hij eruit is.

En nee : Z1000 is goed.

Jij bent ook ineens veel rustiger.
Hebt een shitstorm veroorzaakt in het begin van de game en kijkt nu lekker toe hoe we elkaar afmaken.

Echt je hebt het zooooo mis...
Of bent zelf gewoon cult.

En nee : Z1000 is goed.

Jij bent ook ineens veel rustiger.
Hebt een shitstorm veroorzaakt in het begin van de game en kijkt nu lekker toe hoe we elkaar afmaken.

Ja had vrij dinsdag :D vandaag van 08:00 tot zojuist gewerkt

True story

Weightboy, origineel, woopy alle drie 100% cult...

Orgineel wist met zijn wijde rotbek ook zo zeker dat AlleyCat cult was.

Blij dat Remi dit opgeklaard heeft.

als ik die hand google (plaatje) kom ik uit bij drowning man, niks geks natuurlijk, maar drowningman is ook een band. in 1997 het eerst album oid van hun heet: Weighted and Weighed Down
http://en.wikipedia.org/wiki/Drowningman

1997 is in het verleden dus vandaar miss de tijdmachine

weightboy dan toch?

kijk maar wat jullie ervan vinden, ik ben morgen hele dag in de dierentuin dus niet aanwezig,

lloyd zat heel de middag te pushe
n op guts. imo morgen hem eruit

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:07 ----------

in timemachine,

tijdmachine kan ook een gebouw zijn als je er in moet,

dan kom ik bij dit uit:
http://www.theguardian.com/commentisfree/2011/dec/20/lloyds-london-building#start-of-comments

moet in lloyds zijn time machine

Nice

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:13 ----------

als ik die hand google (plaatje) kom ik uit bij drowning man, niks geks natuurlijk, maar drowningman is ook een band. in 1997 het eerst album oid van hun heet: Weighted and Weighed Down
http://en.wikipedia.org/wiki/Drowningman

1997 is in het verleden dus vandaar miss de tijdmachine

weightboy dan toch?

kijk maar wat jullie ervan vinden, ik ben morgen hele dag in de dierentuin dus niet aanwezig,

Ook nice

Lijkt me logisch toch? Weightboy gaat uit het niets blindelings mee met illoyd... Beide 100% cult...

Kijk 50 pagina's terug lamzak, daar ging ik ook al met lloyd mee op guts, echter vanwege een vrijwel gelijke stemming ben ik toen overgestapt op een ander (volgens mij Rob P wat dus uiteindelijk ook fout bleek)
Dus in plaats van inactief te zijn en stront te posten kun je beter eens gaan meelezen of stil wezen

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:14 ----------

Weightboy, origineel, woopy alle drie 100% cult...

jij zit er 33% zeker naast :roflol:

Kijk 50 pagina's terug lamzak, daar ging ik ook al met lloyd mee op guts, echter vanwege een vrijwel gelijke stemming ben ik toen overgestapt op een ander (volgens mij Rob P wat dus uiteindelijk ook fout bleek)
Dus in plaats van inactief te zijn en stront te posten kun je beter eens gaan meelezen of stil wezen

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 22:14 ----------

jij zit er 33% zeker naast :roflol:

Zo jammer dat ik geen huurmoordenaar ben... Anders lag je er al lang uit bij mij...

Karmarondje gedaan. Oja, morgenavond heb ik een verjaardagsfeestje dus vanaf een uur of 3/4 uur zal ik niet meer online verschijnen :)

Ik wil jullie het allemaal best makkelijk maken. Stem als je denkt dat ik een cult ben op mij. Denk je dat ik geen cult ben, stem dan op IMBA.

Jager pls bescherm me. Als je nog een kans wilt maken tenminste.

hopelijk is de jager deze nacht slim.

• Like
Waarderingen: kane
Terug
Naar boven