Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Golderado: tremendes - z1000 (weten we nog niet) - guts - guts
Lloydatoni: tremendes - guts - guts - guts
WAUTER!!: rob p - dunk - rob p - stefanovitch (weten we nog niet)
Pure B: guts - guts
Boddin : tremendes - dunk - rob p - guts
Stefanovitch: dunk - rob p
Jimbooo: tremendes - dunk - rob p - imba (weten we nog niet)
Vincenzio: tremendes - dunk - rob p - guts
Woopy: dunk - rob p - guts
Weightboy: tremendes - dunk - rob p - guts
En dan zijn er nog enkele die nog slechte stemmen hebben uitgebracht + stemmen op mensen waarvan we de rol nog niet kennen. Ik zou in dit spel echt niet op stemgedrag afgaan... Zeker niet aangezien je het zelf ook nog niet zo schitterend gedaan hebt
Lijkt me waarschijnlijker dat de cults juist NIET op degenen gestemd hebben die er uitgegaan zijn, aangezien de burgers het vuile werk al deden.
die vervolgens gekilled werd door de huurmoordenaar/zijn opdr gevende burger
zoals al gezegd ben ik zo naar de dierentuin, dus vnv pas terug. ik adviseer om een verder te kijken naar lloyd of miss weightboy, heb bij beide nog twijfels, bij lloyd twijfelde ik ook omdat hij laatst poste dat hij geen jager wou dat het niet nodig was bla bla, toen dacht ik dat het wellicht een cult is, maar kan ook een goede rol zijn die de demoon kan vermijden dus nog een hintje ofzo zou mooi zijn.
Het is de 4e nacht sinds de 1ste moord en het zit er alles behalve hoopvol uit en met maar liefst 8 vermoorde burgers en 0 cultisten hebben de dorpsbewoners daar ook alle reden toe.
Vol met angst gaan de burgers slapen, wetende dat zij vannacht de volgende kunnen zijn, maar hopende op een fout van de demoon. Maar met een kill historie van 3 clean kills ziet het er niet goed uit voor de burgers. En met deze gedachte moet de Non waarschijnlijk ook gezeten hebben, want ze blijft deze nacht opgesloten in haar huisje, bang dat de demoon haar anders ontdekt en vermoord.
Maar de demoon heeft hele andere plannen. Hij sluipt langs het huis van IMBAatwork alwaar de jager voor zijn huis staat en besluit gauw verder te lopen.
"Wie o wie zou ik opeten?"
"Orgineel? ...misschien morgen"
"PureB ... nah"
"Boddin?......
Ja dat word hem."
En zo snel gaat het en is een leven al beëindigt voordat degene er zelf erg in heeft.
De demoon gaat naar het huis van Boddin en sluipt naar binnen.
Eenmaal binnen speurt hij eerst wat door het huis. Aan de muur hangen allerlei familiefoto's van Boddin. Het hele dorp staat erop, alleen kijken ze dan wat vrolijker.
De demoon gaat gauw verder en opende een lade en vind daar een contract.
"Contract Huurmoordenaar"
"Ah dat kan mooi van pas komen, dat neem ik mee naar huis"
De demoon stopt het contract in z'n jas en loopt naar boven, waar het luidde gesnurk vandaan komt.
In de slaapkamer ligt Boddin, lepeltje lepeltje met een foto van de huurdmoordenaar. Veel van de foto valt er echter niet te zien vanwege al het kwijl wat zich op de foto bevind.
Efin de demoon besluit er niet teveel moeite voor te gaan doen en met een simpele zwaai snijd hij de keel door van Boddin en vertrekt weer, maar zonder dat de demoon het doorheeft laat hij het contract onderweg vallen, wachtend om gevonden te worden.
En alsof het allemaal niet erg kon voor de burgers is de Magiër na 3 mislukte nachten er eindelijk in geslaagd een dorpsbewoner voor zich te winnen. De burgers zijn weliswaar nog wel in de meerderheid, maar willen ze kans maken op de overwinning dan zullen zij snel moeten handelen, want de tijd dringt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Nou, dit wordt allemaal duidelijk. Lijkt erop dat ik op het juiste spoor zat, en er niet helemaal naast zat met mijn redenatie... Aan jullie om er op verder te gaan...
Nou, dit wordt allemaal duidelijk. Lijkt erop dat ik op het juiste spoor zat, en er niet helemaal naast zat met mijn redenatie... Aan jullie om er op verder te gaan...
Jesus. Wat vrijwel onmogelijk om zo te winnen. Heeft het meisje nou nog geen duidelijke hints over de demon? Waarom is gister iedereen niet op imba gegaan? En waarom beschermd de jager imba.? Zo ff alles terug lezen. Vierde gister mijn verjaardag.
Jesus. Wat vrijwel onmogelijk om zo te winnen. Heeft het meisje nou nog geen duidelijke hints over de demon? Waarom is gister iedereen niet op imba gegaan? En waarom beschermd de jager imba.? Zo ff alles terug lezen. Vierde gister mijn verjaardag.
Alley is zo te leze met jorgyboy de spelverzieker voor de burgers. Als jullie niet zo achterlijke ginge hitte op mij en rob p dan waren er cults gestorven inplaats van burgers.
---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 10:40 ----------