AndroidHealthClinic

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Stem dan op IMBA

Krijg echt het idee dat jij ook een cult bent. Je komt met oplossingen voor hints die niet kloppen.
Je probeert dus iedereen de verkeerde kant op te sturen
Gister haalde je aandacht van IMBA weg
Ke hebt mij verdacht gemaakt
En nu haal je weer de aandacht weg op IMBA.

ik ben de enige die een beetje hints heeft gezocht samen met diaephi wauter en hard gains imo. voor de rest eigelijk allemaal maar minimaal, zelf doe je ook weinig behalve jezelf goedpraten

en ik had die hint naar jou niet dat was diaephi ;)

Daar dacht ik ook aan. Joeyc doet heel veel moeite voor hints, maar toevallig zijn ze allemaal fout. Ik durf de gok te nemen en op Joeyc.

(Diaephi is ook mogelijk)

bro je zit fout

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 17:40 ----------

i kvertrouwe niemand meer !!!

ik ben de enige die een beetje hints heeft gezocht samen met diaephi wauter en hard gains imo. voor de rest eigelijk allemaal maar minimaal, zelf doe je ook weinig behalve jezelf goedpraten

en ik had die hint naar jou niet dat was diaephi ;)

bro je zit fout

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 17:40 ----------

i kvertrouwe niemand meer !!!

Zal wel meevallen Joey V. Je werkt net als Diaphini, achterlijke hints zoeken die toevallig leiden na een speler.

Ga gewoon mee op IMBA.

Iemand die mee zou gaan op markrot? Gebaseerd op de cultisten lachen zich rot?

Duidelijke hint man

Zal wel meevallen Joey V. Je werkt net als Diaphini, achterlijke hints zoeken die toevallig leiden na een speler.

Ga gewoon mee op IMBA.

ik ben er bijna van overtuigd dat ima goed is, geloof dat iig eerder dan dat ik geloof dat jij goed bent..

overigens is imba ook degene die jou verdedigt dus zie niet in wrm je hem weg wilt,

Iemand die mee zou gaan op markrot? Gebaseerd op de cultisten lachen zich rot?

ga liever op markrot dan op imba, maar gezien de omsandigheden en regelmatige afwezigheid van de non liever ook niet, strx is hij dat bij toeval ofzo.. ook van de sl*t heb ik og niks gezien?

Voor de laatste keer : ik ben goed.

Maar ik ga zo een hapje eten, maar denk dat na vanavond de game gespeeld is.

Kan de hint ook wel vrijgeven, Woopy is burger.
Kunnen jullie die morgen met zijn allen er uit stemmen, idioten.

:roflol:

Die hint over markrot is wel wat voor Remi eigenlijk...

Of leg gewoon niet uit ipv een lekker duidelijk hapje voor de wolf voor te schotelen :-/ Mijn stem blijft nu zeker op Imba.

op wie heb je gestemd imba?
zie de hint niet

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 18:38 ----------

ow en plaatje uit laatste verhaal leidt naar halloween, allerheilige en allerzielen, kom ook bij magere hein,

loopt voor mij weer dood

hele middag "bezig"geweest maar heb wel het idee dat er een cultkamp om imba heen gebouwd is. Of de cults denken: "cool we hoeven geen reet te doen vandaag"

Ah Imba, op Pure B kan ik wel meegaan als je dat bedoelt

Efin de demoon besluit er niet teveel moeite voor te gaan doen en met een simpele zwaai snijd hij de keel door van Boddin en vertrekt weer, maar zonder dat de demoon het doorheeft laat hij het contract onderweg vallen, wachtend om gevonden te worden.

Ik hoop dat de burger die het contract nu heeft, er wijs mee omgaat.

de demoon ging niet op pureb en orgineel. kan dat hij twijfelt of ze evil zijn. kan ook dat het een hint is dat ze goed zijn

weet het echt niet en durf er ook niet naar te gokken :roflol:

Pure B heeft nog bijna niks gepost, demoon kan dus bijna niet weten dat hij cult is...

nja ik verdenk hem al best lang, dus imo kan dat best een hint zijn dat de demoon die bewust voorbij loopt omdat hij vermoed dat die evil kunnen zijn, demoon zat altijd goed tot nu dus ik ga op PureB

#YOLO#SWAG

ik ga mee yolo swag yolo

pure b

inbe4 cultreintjeoosterhuis

al is hij een goeie, hij post toch geen ****

Terug
Naar boven