Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
Zitten er ook ijdeltuiten in het spelletje ? Het "leeker" hapje is volgens mij een clue![]()
Ik ben soms best ijdel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zitten er ook ijdeltuiten in het spelletje ? Het "leeker" hapje is volgens mij een clue![]()
Ik verwachtte eigenlijk dat jij zou gaan zeggen dat Jimbooo een homegym op zolder heeft.
Dat speelt zeker mee. Opvallen betekent nogal eens je dood. Als jij straks geen vampier blijkt te zijn ga ik morgen een zware dag krijgen.Sanca zei:Die hint vond ik ook niet terug ? Gewoon weer de ene member die de andere napraat, iig gemakkelijker dan eens zelf na te denken

In zijn eigen log staat inderdaad ook dat IMBA een homegym heeft op zolder. Dus dat is ook een optie. En anders kan de wolf die vannacht pakken.
Hmm, kan natuurlijk ook op je avatar slaan, volgens mij heb ik net een doorbraak gemaakt
z1000

Daarom schrijf ik ook inderdaad. Ik twijfelde niet aan dat jij een homegym op zolder had, maar wist nog niet zeker of het op dit forum te vinden was.Dit heb ik zelf ook al gezegd slimmie, en Guts ook.

True, ik heb ook een baard. Alleen geen zolder en geen homegym![]()
Homo'sssssssssssssssssssss. Srs. Die uitstraling is al 10/10
Al die spelers die nu op mij stemmen. Hebben 0 redenen.
Op de 2e dag, verwacht je wel een stem met argument. Of te wel, jullie zijn cults